Országszerte 20 játszóházban fut a STABILO kampánya, a szülők és a gyermekek a plakátok mellett termékmintákkal is találkozhatnak.
A STABILO játszóházi kampánya december 1-től 31-ig tart. Országosan 20 játszóházban fut, több mint 120 ezer látogatót – többségében AB státuszú családanyát és gyermekeiket elérve. A kampányban a márka A2-es plakátokkal kommunikál, valamint a rajz- és foglalkoztató sarkokba termékmintákat, kreatív eszközöket helyeznek ki.
A kampányban a STABILO woody 3 in 1 duo színes ceruza piaci bevezetését és ismertségét erősítik. A STABILO mindig kiemelt céljának tekinti, hogy folyamatosan, újabb és újabb kreatív termékekkel jelenjen meg, így egyik releváns célközönségük a gyermek és szülő a rajzolás, színezés élményén keresztül még több minőségi időt tud együtt eltölteni.
A kampány fő üzenete a megduplázott rajzélmény, hiszen a STABILO woody 3 in 1 duo színes ceruza nem egyszerű ceruza, hanem zsírkréta és akvarell is egyben, ráadásul legújabb, dupla színű változatával megkétszereződik a rajzolás, színezés élménye. További előnye, hogy minden sima felületre – akár üvegre, fémre, gumira, bőrre stb. – sokoldalúan alkalmazható, melyekről egy nedves ruhával egyszerűen eltávolítható.
A kampányt kiemelten olyan helyre tervezték, ahol szülőnek és gyermekeknek is van idejük a termékkel és üzenettel ismerkedni. A játszóházakban a célcsoport átlagosan 2-3 órát is eltölt, figyelmük nem szétszórt, sőt mi több, van lehetőség a kreatív energiák felszabadítására is.