Új vállalati kommunikációs stratégiájának kidolgozására és a márka építésére írt ki tendert a Provident Pénzügyi Zrt. A pályázati anyagok közül a NEST Communications koncepciója bizonyult legerősebbnek, így ősztől az ügynökség segíti a Providentet a márka külső és belső PR kommunikációjának további erősítésében.
A Provident, a magyarországi pénzügyi szektor immár több mint húsz éve meghatározó szereplője, nemrégiben tendert írt ki új vállalati kommunikációs stratégiájának kidolgozására és a márka építésére. A tendert a NEST Communications nyerte, így ősztől az ügynökség segíti a Providentet a márka külső és belső PR kommunikációjának további erősítésében.
„A Provident az elmúlt években összesen 9 kategóriában nyerte el a ClientFirst Consulting által alapított Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban díjat, továbbá három alkalommal részesült a Kincentric által alapított Magyarország Legjobb Munkahelye címben és két évtizede meghatározó szereplője a magyar gazdasági életnek. Feladatunknak tartjuk, hogy esélyt teremtsünk a családok, idősek, fiatalok számára céljaik eléréséhez, a szabályozott hitelezés lehetőségein keresztül. Ehhez rendkívül fontos a vállalat új kommunikációs stratégiájának kidolgozása, valamint a vállalati márka pozícionálása és folyamatos erősítése. Meghívásos, több körös tenderen választottuk ki a NEST-et, mert a személyes megbeszéléseken a legmeggyőzőbbnek bizonyult. A pályázati anyag innovatív gondolkodása és az abban javasolt megoldások az előttünk álló kihívásokra nagyon közel áll az elképzeléseinkhez, és a sikerhez elengedhetetlen összhang gyorsan kialakult, ezért szavaztunk nekik bizalmat” – fogalmaz Pálfalvi Márta, a Provident Pénzügyi Zrt. vállalati kapcsolatok és kommunikációs igazgatója.
A 2023-ban elkészülő új kommunikációs stratégia két pillérre épül: a márka mentori tevékenységére a tudatos pénzügyi gondolkodás területén, valamint az embereknek nyújtott folyamatos támogatásra és esélyteremtésre az egzisztenciális visszaintegrálódáshoz, fejlődéshez.
„Elismerés, pozitív visszacsatolás és izgalmas kihívás egy jól ismert, megbízható márka további fejlődéséért dolgozni. A Provident jelentős értékeket képvisel a hazai pénzügyi szektorban. Célunk, hogy a NEST-re jellemző think tank gondolkodással még közelebb hozzuk a márkát az emberekhez, segítsünk tovább építeni a bizalmat, a személyes kapcsolatokat, valamint a pénzügyi tudatosságot a mindennapokban. Az ismerkedésre nem sok idő maradt, már októberben bekapcsolódtunk a Fradi és a Provident közös sikerkönyve, a Fradista leszek! mesekönyv kommunikációjába” – mondja Énekes Bence, a NEST alapító-ügyvezetője.