- Hirdetés -

Tovább nőtt a Huawei mobilökoszisztémája

|

Jelentősen bővült az elmúlt évben a Huawei saját mobilökoszisztémája, a Huawei Mobile Services (HMS). Az idei év végére már több mint 220 ezer alkalmazást integráltak a rendszerbe, az AppGallery alkalmazásáruházból letölthető appok száma pedig 147 százalékkal nőtt a tavalyi év hasonló időszakához képest. A nemrégiben megújult appbolt már több mint 580 millió aktív havi felhasználóval rendelkezik világszerte, ezzel a harmadik legnagyobb alkalmazásáruházzá lépett elő. A vállalat hirdetési platformja, Huawei Ads már naponta négymilliárd hirdetési kérelmet szolgál ki, forgalmának 40 százaléka pedig Európából érkezik.

A folyamatos fejlesztések eredményeként 2022-ben is dinamikusan bővült a Huawei Technologies saját mobilökoszisztémája, a HMS, amely számos mérföldkövet ért el az elmúlt időszakban. Az ökoszisztéma 8 nagy regionális központja és 15 adatközpontja már a világ több mint 170 országát és régióját fedi le. A közelmúlt növekedési eredményei nagymértékben támaszkodnak a vállalat K+F beruházásaira: a Huawei 17,5 milliárd eurót fektetett be kutatásba és fejlesztésbe, és az Európai Szabadalmi Hivatalnál (European Patent Office) a legtöbb szabadalmi bejelentést tette 2021-ben.

Dinamikusan bővül és terjeszkedik az AppGallery

A HMS ökoszisztéma 2022-es növekedésének egyik leglátványosabb példája a Huawei alkalmazás-áruháza, az AppGallery. Éves szinten 147 százalékkal nőtt az appboltból letölthető alkalmazások száma, a platform pedig már több mint 580 millió aktív havi felhasználóval rendelkezik szerte a világon; ezenfelül az ún. Quick Appok aktív havi felhasználóinak száma már meghaladja a 160 milliót. A HMS Core-ba pedig világszerte több mint 220 ezer alkalmazást integráltak. Ezzel párhuzamosan világszerte bővült a HMS-sel dolgozó regisztrált fejlesztők száma is, és ma már eléri a 6 milliót.

Új fejlesztések: gyalogos navigáció kiterjesztett valósággal és átfogó statisztikák focimeccsekről

Több mint 400 millió aktív havi felhasználóval rendelkezik a HUAWEI ID, amely az összes Huawei-szolgáltatás – beleértve az AppGalleryt, a HUAWEI Egészséget és a HUAWEI Cloudot –bejelentkezési felületéül szolgál. A HUAWEI ID révén a Huawei arra törekszik, hogy a felhasználók személyes adatai teljes védelmet élvezzenek, akár alkalmazások letöltése közben, akár több eszköz kezelése, biztonsági mentés készítése és más egyéb művelet közben is.

A Petal Search, a HMS intelligens keresőmotorja már több mint háromezer partnerrel van összekötve, segítségével a felhasználók egyaránt kereshetnek szöveges, vizuális és hang-alapú információkat. Az interaktív kereső a futballmérkőzésekkel és bajnokságokkal kapcsolatban is széles körű élményeket és információt kínál a foci szerelmeseinek a hírektől és csapatinformációktól kezdve szurkolói tippjátékokon át mérkőzések átfogó statisztikáinak böngészéséig.

Új frissítéseket vezetett be a vállalat 40 millió aktív havi felhasználóval rendelkező navigációs alkalmazása, a Petal Térkép is, beleértve többek között AR (kiterjesztett valóság) gyalogos navigációt, a valós idejű helymegosztást és a „User Growth” rendszert, amely még élethűbben jeleníti meg a térképeket. Ezenfelül jelentős felhasználói bázissal rendelkezik a többek között utazási, városi, vásárlási és pénzügyi szolgáltatásokat kínáló HUAWEI Asszisztens (260 millió aktív havi felhasználó) is.

A HUAWEI Egészség alkalmazás mára összességében már több mint 400 millió felhasználót szolgált ki világszerte, és lehetővé teszi az edzésadatok megosztását és szinkronizálását az AppGalleryből elérhető különféle fitnesz-alkalmazásokkal. A havi aktív felhasználók száma húsz százalékkal, 97 millióra nőtt tavaly, közülük az appot havonta 13 millióan használják sporttevékenységeik nyomon követésére, 16 millióan alvási szokásaik elemzésére, valamint 26 millióan az általános egészségkövető funkcióit figyelik rendszeresen.

A HUAWEI Ads: töretlen népszerűség a hirdetők körében

2022-ben számottevően nőtt a HMS-ökoszisztéma hirdetési platformja, a HUAWEI Ads, amelyen keresztül a fejlesztők és hirdetők több mint 730 millió Huawei felhasználót érhetnek el. A platform egyik legfőbb előnye, hogy saját felhasználói bázissal és adatokkal rendelkezik, ami a hirdetők számára pontos célzást tesz lehetővé a teljes felhasználói csatornát lefedő többcsatornás hirdetési rendszeren keresztül (AppGallery, isplay, Search Ads). Ezenkívül a hirdetési rendszer szoftverfejlesztő készletei lehetővé teszik, hogy a HUAWEI Ads harmadik féltől származó alkalmazásokon és hálózatokon is működjön, így bármely Android-eszközön futtatható.

A HUAWEI Ads hirdetőinek száma 2020 óta a kilencszeresére nőtt, ma már több mint kétszáz iparág kétezernél is több hirdetője használja a rendszert. A hirdetés megjelenítők száma a négyszeresére nőtt ugyanebben az időszakban, összesen több mint 360.000-re. A platformon naponta 4 milliárd hirdetési kérelem érkezik, és ez a szám 2023-ban várhatóan az ötszörösére fog növekedni. Az Ads Kits segítségével már 49 ezer alkalmazást integráltak világszerte. Jelenleg a teljes HUAWEI Ads forgalmának 40 százaléka érkezik Európából.

„HMS stratégiánk fókuszában mindig is az AppGallery állt, ami hozzájárult ahhoz, hogy az elmúlt évben gyors ütemben tudjuk bővíteni a HMS Core-ba integrált alkalmazások számát. Ezenfelül növelni tudtuk a minőségi forgalmat más kulcsfontosságú szolgáltatásoknál is, mint amilyen például a Petal Search, a Petal Térkép, a HUAWEI Asszisztens, az AI Search és a HUAWEI Böngésző” – mondta Jaime Gonzalo, a Huawei Mobile Services Europe alelnöke. „– A HUAWEI Ads mellett ezek az elemek képezik az összekapcsolt HMS-ökoszisztémánk alapjait. Úgy tervezték őket, hogy optimális összhangban működve támogassák fejlesztő partnereink üzleti folyamatait, és emellett napi szinten emlékezetes és élvezetes élményt nyújtsanak a felhasználóknak. És ez csak a kezdet, terveink szerint a jövőben is a magas színvonalú, innovatív megközelítésünkre fogunk építeni.”

Európában a Huawei HMS-ről alkotott üzleti elképzelése az innovatív eszközök és az együttműködésen alapuló ökoszisztéma kombinációja. Ezt jól szemléltetik a nemrégiben debütáló HUAWEI Mate 50 Pro és HUAWEI nova 10 okostelefonok, amelyek nagyban támaszkodnak a HMS-ökoszisztéma által támogatott szolgáltatásokra.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...