- Hirdetés -

Megőrizte második helyét az M4 Sport

|

A TV2 utcahosszal vezetett, mögötte pedig a célcsoportok többségénél az M4 Sport megtartotta a második helyét. Hosszú idő után egy műsor újra megugrotta az egymilliós nézőszámot, de az egyik meccs is közel járt ehhez.

Még a mögöttünk álló 49. hét is rendhagyónak számított, hiszen a katari labdarúgó-világbajnokság megbolygatta a szokásos nézettségi erőviszonyokat. Még úgy is, hogy szerdán, csütörtökön és vasárnap már nem volt meccs, viszont a meglévő mérkőzések több nézőt vonzottak. Csökkent is az M4 Sport közönségaránya a korábbi héthez képest, de nem túl sokat. Főműsoridőben a 18-59 és a 18-49 éveseknél egyaránt 1,1 százalékpontot vesztettek, teljes napon pedig 1,5 és 1,4 százalékponttal csökkent a share-jük.

A közönségarányok enyhe csökkenését lehet látni a TV2 és az RTL esetében is, a célcsoportok többségében 0,2 százalékpontot vesztettek az előző héthez viszonyítva. A TV2-nél ez alól kivételt jelentettek a 18-49 évesek főműsoridőben, itt ugyanúgy 15,3 százalékos közönségarányt hoztak össze, mint egy héttel korábban. Az erőviszonyok ugyanakkor nem változtak a heti adatok tekintetében, a TV2 minden összevetésben jelentős előnnyel vezet. A második helyet pedig még a csökkenése ellenére is megőrizte az M4 Sport. Egyetlen kivételt látni: a teljes lakosságnál és főműsoridőben eléjük került az RTL, de ez is csak fél százalékponton múlt.

A teljes portfólióknál TV2 Csoport, RTL Magyarország és MTVA volt a sorrend, bármelyik bontást is nézzük. Bizonyos célcsoportoknál (teljes nap, teljes lakosság) közel járt ugyan az MTVA az RTL Magyarországhoz, de csoportszinten még a focival együtt sem jött össze nekik a második hely.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 49. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 15,1 17,9 15,3
M4 Sport 11,1 9,5 11,3
RTL 10,5 10 9,9

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 49. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,8 13,2 11
M4 Sport 7,8 6,9 7,8
RTL 6,3 5,9 5,9

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,7 25,7 23,6
RTL Magyarország 17,2 14,9 17,1
MTVA 11,8 14,4 10,8
AMC Networks 5,3 5,4 5,4
Paramount Global 4,4 3,5 5,3
Network4 3,6 4,0 2,5
Antenna Entertainment Group 3,2 2,6 3,2
Warner Bros.Discovery 2,5 3,0 2,2

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 14,9% / 15,1% (15,2% / 14,3%)
Tények Plusz – 13% / 12,5% (12,7% / 12,4%)
Farm VIP – 18,3% / 18,5% (17,5% / 17,3%)
Szerencsekerék – 13,9% / 14,4% (korábbi héten a Nagy Ő: 18,3% / 18,8%)

RTL
Híradó – 15,8% / 13,5% (17,2% / 14,7%)
Fókusz – 11,7% / 11,6% (12,3% / 12,1%)
A Konyhafőnök VIP – 8,4% / 8,5% (8,8% / 8,7%)

A 18-59 éveseknél az RTL Híradó, a 18-49 éveseknél a Tények ért el jobb heti átlagot. A Farm VIP erősödni tudott a korábbi héthez képest és magasan a TV2 csatornaátlaga felett teljesített. Múlt hétfőn A Nagy Ő nagyon jó közönségaránnyal búcsúzott (18-59 évesek: 20,3%, 18-49 évesek: 21,2%). A keddtől induló Szerencsekerék egyelőre nagyjából 4 százalékponttal gyengébben teljesített, mint a korábbi héten A Nagy Ő, viszont még ezzel az eredménnyel is verte a Konyhafőnök VIP-t.

Múlt héten az RTL egyedül a szombati főműsoridőben tudott a TV2 elé kerülni, amiben nagy szerepe volt A mi kis falunknak. Az RTL-es sorozat a 18-49 éveseknél 14,6 százalékos, a 18-59 éveseknél 16,2 százalékos közönségarányt ért el. Vasárnap este a Séf meg a többiekből leadott két epizód közül az első 11,6/11,9 százalékos, a második 8,8/9 százalékos share-t ért el az említett két korosztálynál. A TV2-n a Sztárban sztár leszek évadzáró adása ennél jóval magasabb share-t hozott össze: a 18-49 éveseknél 22,1 százalékot, a 18-59 éveseknél 22 százalékot.

A teljes lakosságnál a Sztárban sztár leszek bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának a maga 1,06 milliós nézőszámával. A 18-49 éveseknél és a 18-59 éveseknél viszont egy meccs volt a listavezető, méghozzá a szombati Anglia – Franciaország negyeddöntő, ami 385 ezer, illetve 566 ezer nézőt vonzott. A teljes lakosságnál sem volt messze a mérkőzés az első helytől, ugyanis 966 ezres nézettséget ért el. Az RTL legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél és a 18-59 éveseknél A mi kis falunk volt 227 ezres és 367 ezres nézőszámmal, a teljes lakosságnál pedig a vasárnapi Híradó miatt kapcsoltak a legtöbben – 688 ezren – az RTL-re.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
LABDARÚGÓ VB MÉRKŐZÉS – NEGYEDDÖNTŐ* M4 SPORT 566 587 25,6
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 482 549 22,0
LABDARÚGÓ VB MÉRKŐZÉS – NYOLCADDÖNTŐ** M4 SPORT 414 422 20,1
FARM VIP TV2 399 444 19,5
A MI KIS FALUNK RTL 367 844 16,2
A NAGY Ő – THE BACHELOR TV2 355 640 20,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 335 646 15,7
TÉNYEK TV2 320 246 16,1
HÍRADÓ RTL 319 167 16,0
SZERENCSEKERÉK TV2 281 598 16,3

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 1 067 836 25,6
LABDARÚGÓ VB MÉRKŐZÉS – NEGYEDDÖNTŐ* M4 SPORT 966 875 22,5
FARM VIP TV2 913 509 22,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 838 646 19,3
TÉNYEK TV2 832 249 20,5
A NAGY Ő – THE BACHELOR TV2 733 253 22,3
HÍRADÓ RTL 688 602 16,9
LABDARÚGÓ VB MÉRKŐZÉS – NYOLCADDÖNTŐ*** M4 SPORT 664 742 16,2
SZERENCSEKERÉK TV2 643 199 19,6
A MI KIS FALUNK RTL 626 026 14,1

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
LABDARÚGÓ VB MÉRKŐZÉS – NEGYEDDÖNTŐ* M4 SPORT 385 798 25,5
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 337 098 22,1
LABDARÚGÓ VB MÉRKŐZÉS – NYOLCADDÖNTŐ** M4 SPORT 285 838 20,7
FARM VIP TV2 264 786 20,0
A NAGY Ő – THE BACHELOR TV2 261 290 21,2
A MI KIS FALUNK RTL 227 395 14,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 225 016 15,5
TÉNYEK TV2 222 324 16,5
SZERENCSEKERÉK TV2 190 370 16,5
HÍRADÓ RTL 185 678 13,7

* December 10., Anglia – Franciaország
** December 6., Portugália – Svájc
*** December 5., Brazília – Korea

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...