- Hirdetés -

CSR kampánnyal ünnepel a GreenGo

|

A hazai közösségi autózás elindítójaként ismert, népszerű gépjármű megosztó vállalat számára az elindulása óta fontos volt a társadalmi felelősségvállalással és fenntarthatósággal kapcsolatos ügyek támogatása. A vállalat fennállásának 6. évfordulója alkalmából ezért társadalmi szempontból hasznos ügyek népszerűsítését indítja el a járművei felületein. Mostantól minden hónapban egy-egy izgalmas, gazdasági, társadalmi, környezeti fenntarthatósággal kapcsolatos kezdeményezésről értesülhetnek a fővárosi közlekedők a GreenGo gépjárművek felületeiről. 

 

Elsőként az autista társaink elfogadásáért, alaposabb megismeréséért és megértéséért dolgozó Autistic Art ügyét viszi körbe a GreenGo születésnapján kigurult egyedileg matricázott VW e-Up közösségi autója. A GreenGo által népszerűsített alapítvány célja, hogy szervezett rajzterápiás foglalkozásokkal is segítsék autista társaink további fejlődését – azt, hogy alkotásaik által még jobban kifejezhessék magukat és megnyílhassanak a világ számára.

 

"A GreenGonál hisszük, hogy egy szolgáltatást csakis fenntarthatósági elvek alapján lehet működtetni és hogy a fenntarthatóság gazdasági, társadalmi és környezeti szempontjai egyaránt fontosak a jövő felé vezető úton. A most meghirdetett programunkban ezen három pillér mentén választjuk ki a számunkra fontos ügyeket, melyek közül minden hónapban bemutatunk egyet, remélve, hogy ezzel nagyobb láthatóságot tudunk adni a szerintünk több figyelmet érdemlő témáknak" – mondta el Ádám Boglárka a vállalat vezérigazgatója a cég CSR aktivitása kapcsán.

6 éve indult el a közösségi autózás Magyarországon

6 éve, 2016 év végén lehetett először telefonos applikáció segítségével lefoglalni az akkor még csak alig 45 autóból álló gépjárműpark első autóit. A vállalkozás újdonságát és „instant” népszerűségét jól mutatja, hogy a frissen elinduló szolgáltatás akkora médiavisszhangot kapott, hogy gyakorlatilag szinte nem is kellett reklámra költenie. A „diszruptív” működési és technikai modell pedig annyira sikeressé vált, hogy a vállalat folyamatos növekedése során azóta nem csak, hogy megtízszerezte az autóparkját – de számos más piaci szereplő is hasonló működési modellel lépett be utána a fővárosi közlekedési piacra.

Rekordok, csúcsidők, érdekességek

Bár a legtöbben rövidebb távokra használják a szolgáltatást, a 24 órás napidíj bevezetése óta egyre nő a hosszabb távú bérlések száma is. Számos érdekes adat áll a rendelkezésünkre az autók használata kapcsán: ilyen például, hogy a leghosszabb megtett út egy bérlés alatt 987 km volt, ami nagyjából annyi, mintha valaki a Budapest-Miskolc-Debrecen-Szeged-Pécs-Budapest túrát tette volna meg, vagy, hogy a legaktívabb autóbérlő összesen több mint 2200 alkalommal használta már az autómegosztót. De sokatmondó az is, hogy a legidősebb felhasználó 80 éves, és számos olyan aktív felhasználó is van, aki 70 év feletti. És hogy mennyire a sajátjuknak érzik a greengósok az autót, az is mutatja, hogy néha egészen hajmeresztő dolgokat felejtenek benne. Ha ki kellene választani párat a legérdekesebbekből, akkor minden bizonnyal a karton savanyú uborka, satupad és egy leszerelt kerékbilincs lennének dobogósok.

Töretlen népszerűség 

Nem csak a greengózók által igénybe vehető szolgáltatási terület növekedett exponenciálisan az évek során (ma már nagyságrendileg 100 négyzetkilométerről beszélünk a fővárosban), de a felhasználók száma is a hússzorosára nőtt. Az első teljes működési évet alapul véve, tehát 2017-ről 2022-re a greengózók száma legnagyobb mértékben a 18-22 éves korosztályban ugrott meg: idén (október végéig) harmincszor több felhasználó ült a kormánykerék mögé, mint 2017-ben. A 23-27 év közöttiek körében több mint 10szeres növekedés volt megfigyelhető, de a 70 felettiek száma is ötször több lett a 2017-es adathoz képest.

Több mint 3 000 tonna szén-dioxid „megtakarítás”

A GreenGonál a felhasználók – a kizárólag elektromos flotta használatával - több mint 3 000 tonna (amit, ha el kellene képzelnünk, 750 kifejlett indiai elefánt súlyával egyenlő) extra szén-dioxid kibocsájtásától mentesítették Budapest levegőjét, ráadásul a vállalat az elektromos járművek mellett más aktivitásokkal is védi a környezetünket: a városi közlekedés által okozott szén-dioxid-kibocsátás ellentételezése érdekében hirdette meg például 2021-ben a Gurulj a Fákért! támogató programot, amelynek keretében eddig már közel 6 000 fát ültettek a 10 millió Fa csapatával.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...