Jövő hétfőn jelenik meg az év utolsó Marketing&Media magazinja, amelyben többek között bemutatjuk a Wavemaker sztorit, interjúzunk a Radiocafé tulajdonosával, beszámolunk arról, hogyan látják helyzetüket a könyvpiac szereplői és természetesen lesz 2022-es visszatekintés és jönnek majd 2023-as jóslatok is.
Igazán izgalmas címlapsztorival érkezik az év utolsó Marketing&Media magazinja, Gulyás János és a Wavemaker kulcsemberei beszélnek az ügynökség műhelytitkaikról, a kihívásokról, a Cannes Lionsról, motivációról, és ha már itt az év vége, akkor a jövőbeli terveikről is faggattuk a csapatot.
Természetesen idén is bekerült az év végi lapba a hazai és nemzetközi médiapiac fontosabb történéseit bemutató összeállítás, ahogyan összegyűjtöttük a legizgalmasabb márkasztorikat és a digitális világ meghatározó eseményeit is. A jövő hétfőn megjelenő magazinunkba interjút készítettünk Szőke Tiborral, a Radiocafé tulajdonosával és bemutatjuk azt is, hogyan látják helyzetüket a hazai könyvpiac szereplői.
A Marketing&Media szerkesztőbizottságának tagjai, illetve cégvezetők, kommunikációs szakemberek értékelik az idei évet és persze jósolnak is, elmondják, hogy mire számítanak 2023-ban. A digitális piac nagyágyúi közül is többen megszólalnak az év végi lapszámban, miniinterjúk keretében beszélnek a kihívásokról, a digitalizáció hazai helyzetéről és arról, hogy mit hozhat a következő év.
A Marketing&Media magazin idei utolsó száma jövő hétfőn jelenik meg, a lap digitális formában is elérhető lesz majd.