- Hirdetés -

Mennyien nézték a Reszkessetek betörőket?

|

A fiatalabb célcsoportoknál a Reszkessetek betörők első része volt a múlt hét legnézettebb műsora, de a teljes lakosságnál ketten is megelőzték a filmet. A TV2 karácsony hetében sem engedte ki kezéből a vezetést.

A mögöttünk álló – 51. – héten is folytatódott a TV2 jó szériája. Nyertek teljes napon és főműsoridőben, a 18-49, a 18-59 évesek és a teljes lakosság körében is. Sőt, nem volt olyan nap, amikor ne a TV2 produkálta volna a legmagasabb közönségarányt. Az RTL-nek legjobban fekvő felosztásokban, azaz a főműsoridőben és a 18-59 éveseknél 3,6 százalékpont, illetve főműsoridőben és a 18-49 éveseknél 4,1 százalékpont volt a TV2 előnye.

A komplett csatornacsaládokat nézve is a TV2 Csoport dominanciája jellemezte a hetet. A két piacvezető között a legkisebb különbséget főműsoridőben és a 18-59 éveseknél mérték, itt a TV2 Csoport 28 százalékos, az RTL Magyarország 22,3 százalékos heti share-t ért el. A legnagyobb differencia pedig teljes napon és a teljes lakosságnál volt: a TV2 Csoport 26,5 százalékot, az RTL Magyarország 15,6 százalékot hozott, azaz 10,9 százalékpontot tett ki a különbség.

A többi szereplőt érintő legjelentősebb változásnak az számított, hogy a labdarúgó vébé és egyéb nagyobb sportesemény nélkül az MTVA share-je jelentősen csökkent. A 18-49 éveseknél az AMC Networks és a Paramount is a közmédia előtt végzett, az Antenna Grouppal meg nagyjából egy szinten voltak.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 51. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 15 17,2 15,2
RTL 11,4 11,3 11,1

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 51. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11 12,9 11,3
RTL 6,9 6,7 6,7

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 25,6 26,5 25,3
RTL Magyarország 17,6 15,6 17,4
AMC Networks 6,3 5,8 6,5
MTVA 4,9 8,9 3,9
Paramount Global 4,2 3,7 4,8
Network4 4,2 4,4 3,3
Antenna Entertainment Group 3,8 3,1 3,8
Warner Bros.Discovery 2,4 3,0 2,3

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 15,3% / 14,8% (15,4% / 15,6%)
Tények Plusz – 13,1% / 12,7% (13,5% / 13,4%)
Farm VIP – 18,1% / 17,8% (17,9% / 18%)
Szerencsekerék – 14,4% / 14,6% (14,9% / 15,6%)

RTL
Híradó – 16,8% / 14,7% (16,3% / 13,6%)
Fókusz – 11,7% / 11,8% (12,5% / 12,2%)
A Konyhafőnök VIP – 10,5% / 11,1% (9,7% / 10,1%)

Nagy újdonságokat a hétköznapok nem hoztak. A TV2-n a Farm VIP továbbra is kiugróan erősnek számított, a Szerencsekerék ugyan egy kicsivel a TV2 főműsoridős átlaga alatti közönségarányt ért el, de ezzel is verték a Konyhafőnök VIP-t. Utóbbinál az utolsó hetében is csak egy minimális növekedést lehetett látni, amit döntően az évadzáró adásnak köszönhettek (13,1 százalékot a 18-49 éveseknél).

December 24-re a TV2 a Reszkessetek betörőkkel, az RTL pedig A mi kis falunk karácsonyi kiadásával készült. A 18-49 éveseknél előbbi 23,7 százalékos share-t, utóbbi 15,6 százalékos közönségarányt hozott (nem teljesen azonos műsorsávban). Karácsony első napjának estéjén a TV2-n a Múlt karácsony című film 9 százalékos, a Reszkessetek betörők 2. 19,5 százalékos közönségarányt ért el a 18-49 éveseknél. Az RTL-en sugárzott Nagykarácsony című film 10,2 százalékot, a Rossz anyák karácsonya pedig 6,4 százalékot produkált.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél a Reszkessetek betörők bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának, 377 ezer és 444 ezer nézővel. Érdekes módon a teljes lakosságnál a harmadik helyre szorult a film, mert előttük végzett a Farm VIP keddi adása (907 ezer néző) és a hétfő esti Tények (780 ezer néző). A Reszkessetek betörők a teljes lakosságnál 696 ezer nézőt vonzott.

Az RTL legnézettebbje a 18-49 és a 18-59 éveseknél A mi kis falunk volt: ez 243 ezer és 379 ezer nézőt jelentett. Ugyanakkor a teljes lakosságnál náluk is másként néz ki a toplista, hiszen a hétfői Híradó több – 695 ezer – nézőt ültetett a képernyők elé, mint A mi kis falunk, amire 639 ezren voltak kíváncsiak.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
RESZKESSETEK BETÖRŐK! TV2 444 494 20,2
FARM VIP TV2 407 436 19,4
A MI KIS FALUNK RTL 379 575 17,1
RESZKESSETEK BETÖRŐK! 2. TV2 368 490 16,8
HÍRADÓ RTL 303 011 18,3
SZERENCSEKERÉK TV2 297 557 15,7
TÉNYEK TV2 282 267 15,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 255 288 14,1
FÓKUSZ RTL 239 219 12,8
A KONYHAFŐNÖK VIP RTL 235 683 11,6

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

Csatorna AMR (fő) SHR %
FARM VIP TV2 907 169 22,1
TÉNYEK TV2 780 000 21,8
RESZKESSETEK BETÖRŐK! TV2 696 946 17,8
HÍRADÓ RTL 695 464 19,5
SZERENCSEKERÉK TV2 659 924 19,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 656 652 17,1
A MI KIS FALUNK RTL 639 637 15,2
RESZKESSETEK BETÖRŐK! 2. TV2 622 539 15,6
A KONYHAFŐNÖK VIP RTL 475 482 12,2
FÓKUSZ PLUSZ RTL 462 426 12,4

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
RESZKESSETEK BETÖRŐK! TV2 377 055 23,7
RESZKESSETEK BETÖRŐK! 2. TV2 307 120 19,5
FARM VIP TV2 291 846 20,4
A MI KIS FALUNK RTL 243 200 15,6
SZERENCSEKERÉK TV2 220 171 16,3
TÉNYEK TV2 197 656 15,6
A KONYHAFŐNÖK VIP RTL 182 467 13,1
HÍRADÓ RTL 180 164 16,5
FÓKUSZ RTL 174 108 14,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 169 449 13,7

 

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...