- Hirdetés -

Jól kezdett a Gólkirályság, de a TV2 nyerte a hetet

|

A 18-59 évesek körében a Gólkirályság volt a hét legnézettebb műsora. A 18-49 éveseknél a Cápák között, a teljes lakosságnál pedig a Szerencsekerék végzett az élen. Összességében nyerte a hetet a TV2, de kisebb előnnyel, mint korábban.

Az idei év első hetében a RTL és a TV2 is növelte a közönségarányát az 52. héthez képest. Az RTL esetében volt nagyobb a növekedés, hiszen például főműsoridőben és a 18-59 éveseknél 2 százalékponttal, a 18-49 éveseknél 1,9 százalékponttal erősödtek. Ezzel párhuzamosan nőtt a TV2 share-je is, az említett két célcsoportnál 1,4-1,4 százalékponttal.

Mindez azt jelenti, hogy csökkent a TV2 és az RTL közötti különbség, főműsoridőben és a 18-49, valamint a 18-59 évesek körében 1 százalékponton belüli volt, de még így is nyert a TV2. Ez igaz minden bontásra, azaz a teljes napra, főműsoridőre, a kereskedelmi célcsoportra és a teljes lakosságra is.

A napi szintű versenyt egyébként főműsoridőben hétfőtől péntekig a TV2, hétvégén az RTL nyerte – a 18-49 és 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál is.

Csoportszinten is csökkent a különbség a két nagy csatornaportfólió között, de erre is igaz, hogy a TV2 Csoport minden összevetésben megőrizte első helyét az RTL Magyarország előtt. Teljes lakosságnál a harmadik legerősebb szereplőnek az MTVA számított a múlt héten. A 18-59 éveseknél viszont a két piacvezetőt az AMC Networks, a Paramount és a Network4 követte, az MTVA ezen a téren a hatodik helyre szorult.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 1. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 12,2 15,8 12,1
RTL 11,6 11 11,2

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 1. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,8 11,8 8,8
RTL 6,7 6,2 6,4

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,9 25,2 22,4
RTL Magyarország 17,8 15,8 17,6
AMC Networks 7,1 6,5 7,5
Paramount Global 4,7 4,2 5,6
Network4 4,6 4,7 3,0
MTVA 4,2 7,9 3,3
Antenna Entertainment Group 4,0 3,2 4,3
Warner Bros.Discovery 2,8 3,3 2,5

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 15,7% / 15% (14,3% / 13,6%)
Tények Plusz – 13,1% / 13% (12,4% / 11,2%)
Szerencsekerék – 14,1% / 14,2%
Vigyázat, gyerekkel vagyok – 14% / 13,7%

RTL
Híradó – 17,3% / 15,2% (15,2% / 13,5%)
Fókusz – 15% / 14,7% (11,1% / 11,1%)
Drága örökösök – 13,6% / 13,7% (12% / 11,9%)
Nyerő páros – 6,4% / 6,7%

Nagy verseny volt a Drága örökösök és a Szerencsekerék között. A heti átlagot nézve kicsit jobb share-t ért el a TV2 vetélkedője. A nyert napok terén is holtverseny-közeli eredmény született. A 18-49 éveseknél a Szerencsekerék nyert 3 napot, a Drága örökösök pedig 2 napot. A 18-59 éveseknél pont fordítva történt: 3 nap ért el magasabb share-t az RTL-es sorozat és 2 nap győzött a Szerencsekerék.

Jól teljesített a TV2-n a Vigyázat, gyerekkel vagyok, ami kényelmesen megugrotta a csatorna főműsoridős átlagát. Igaz, a Nyerő páros ismétlése nem is számított erős ellenfélnek. Utóbbi műsor gyenge teljesítménye miatt különösen bosszankodhat az RTL, hiszen egy erősebb tartalommal megnyerhették volna a hetet. Nem véletlen, hogy ettől a héttől A mi kis falunk ismétlését adják ebben a sávban.

Szombaton az RTL új heti sorozata, a Gólkirályság 18,2 százalékos közönségaránnyal nyitott a 18-49 éveseknél. Sőt, a 18-59 éveseknél 19,8 százalékot értek el. Vasárnap pedig a Cápák között ugyanennél a két célcsoportnál 19,2 és 18,6 százalékot hozott. Azaz a továbbra is meglepően jó eredményt szállít az üzleti show-műsor.

A három heti műsoros toplista összetétele nagyon különböző. A 18-59 éveseknél a hét legnézettebb műsora a Gólkirályság volt 439 ezer nézővel. A 18-49 éveseknél a Cápák között nyerte a hetet 298 ezres nézettséggel. A teljes lakosságnál viszont egy TV2-s produkció, a Szerencsekerék, annak is a pénteki adása végzett az élen 871 ezres nézőszámmal.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 439 502 19,8
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 429 264 18,6
HÍRADÓ RTL 340 599 16,5
SZERENCSEKERÉK TV2 334 414 16,7
FÓKUSZ RTL 330 032 16,0
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 323 611 14,0
TÉNYEK TV2 316 123 18,0
VIGYÁZAT, GYEREKKEL VAGYOK TV2 299 309 14,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 286 713 16,2
FÓKUSZ PLUSZ RTL 251 598 12,2

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 871 504 21,3
TÉNYEK TV2 840 266 22,4
HÍRADÓ RTL 753 773 19,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 731 114 18,2
VIGYÁZAT, GYEREKKEL VAGYOK TV2 721 891 19,8
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 720 492 16,2
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 707 032 16,3
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 594 067 13,2
FÓKUSZ RTL 553 902 13,3
CSINÁLJUK A FESZTIVÁLT DUNA TV 487 838 11,4

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 298 782 19,2
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 272 794 18,2
SZERENCSEKERÉK TV2 222 720 16,7
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 222 531 14,0
FÓKUSZ RTL 218 078 15,9
VIGYÁZAT, GYEREKKEL VAGYOK TV2 210 450 14,2
TÉNYEK TV2 208 907 18,1
HÍRADÓ RTL 205 714 18,2
TÉNYEK PLUSZ TV2 186 788 14,4
TÖRÉSVONAL RTL 174 124 11,4

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...