- Hirdetés -

Jól kezdett a Gólkirályság, de a TV2 nyerte a hetet

|

A 18-59 évesek körében a Gólkirályság volt a hét legnézettebb műsora. A 18-49 éveseknél a Cápák között, a teljes lakosságnál pedig a Szerencsekerék végzett az élen. Összességében nyerte a hetet a TV2, de kisebb előnnyel, mint korábban.

Az idei év első hetében a RTL és a TV2 is növelte a közönségarányát az 52. héthez képest. Az RTL esetében volt nagyobb a növekedés, hiszen például főműsoridőben és a 18-59 éveseknél 2 százalékponttal, a 18-49 éveseknél 1,9 százalékponttal erősödtek. Ezzel párhuzamosan nőtt a TV2 share-je is, az említett két célcsoportnál 1,4-1,4 százalékponttal.

Mindez azt jelenti, hogy csökkent a TV2 és az RTL közötti különbség, főműsoridőben és a 18-49, valamint a 18-59 évesek körében 1 százalékponton belüli volt, de még így is nyert a TV2. Ez igaz minden bontásra, azaz a teljes napra, főműsoridőre, a kereskedelmi célcsoportra és a teljes lakosságra is.

A napi szintű versenyt egyébként főműsoridőben hétfőtől péntekig a TV2, hétvégén az RTL nyerte – a 18-49 és 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál is.

Csoportszinten is csökkent a különbség a két nagy csatornaportfólió között, de erre is igaz, hogy a TV2 Csoport minden összevetésben megőrizte első helyét az RTL Magyarország előtt. Teljes lakosságnál a harmadik legerősebb szereplőnek az MTVA számított a múlt héten. A 18-59 éveseknél viszont a két piacvezetőt az AMC Networks, a Paramount és a Network4 követte, az MTVA ezen a téren a hatodik helyre szorult.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 1. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 12,2 15,8 12,1
RTL 11,6 11 11,2

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 1. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,8 11,8 8,8
RTL 6,7 6,2 6,4

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,9 25,2 22,4
RTL Magyarország 17,8 15,8 17,6
AMC Networks 7,1 6,5 7,5
Paramount Global 4,7 4,2 5,6
Network4 4,6 4,7 3,0
MTVA 4,2 7,9 3,3
Antenna Entertainment Group 4,0 3,2 4,3
Warner Bros.Discovery 2,8 3,3 2,5

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 15,7% / 15% (14,3% / 13,6%)
Tények Plusz – 13,1% / 13% (12,4% / 11,2%)
Szerencsekerék – 14,1% / 14,2%
Vigyázat, gyerekkel vagyok – 14% / 13,7%

RTL
Híradó – 17,3% / 15,2% (15,2% / 13,5%)
Fókusz – 15% / 14,7% (11,1% / 11,1%)
Drága örökösök – 13,6% / 13,7% (12% / 11,9%)
Nyerő páros – 6,4% / 6,7%

Nagy verseny volt a Drága örökösök és a Szerencsekerék között. A heti átlagot nézve kicsit jobb share-t ért el a TV2 vetélkedője. A nyert napok terén is holtverseny-közeli eredmény született. A 18-49 éveseknél a Szerencsekerék nyert 3 napot, a Drága örökösök pedig 2 napot. A 18-59 éveseknél pont fordítva történt: 3 nap ért el magasabb share-t az RTL-es sorozat és 2 nap győzött a Szerencsekerék.

Jól teljesített a TV2-n a Vigyázat, gyerekkel vagyok, ami kényelmesen megugrotta a csatorna főműsoridős átlagát. Igaz, a Nyerő páros ismétlése nem is számított erős ellenfélnek. Utóbbi műsor gyenge teljesítménye miatt különösen bosszankodhat az RTL, hiszen egy erősebb tartalommal megnyerhették volna a hetet. Nem véletlen, hogy ettől a héttől A mi kis falunk ismétlését adják ebben a sávban.

Szombaton az RTL új heti sorozata, a Gólkirályság 18,2 százalékos közönségaránnyal nyitott a 18-49 éveseknél. Sőt, a 18-59 éveseknél 19,8 százalékot értek el. Vasárnap pedig a Cápák között ugyanennél a két célcsoportnál 19,2 és 18,6 százalékot hozott. Azaz a továbbra is meglepően jó eredményt szállít az üzleti show-műsor.

A három heti műsoros toplista összetétele nagyon különböző. A 18-59 éveseknél a hét legnézettebb műsora a Gólkirályság volt 439 ezer nézővel. A 18-49 éveseknél a Cápák között nyerte a hetet 298 ezres nézettséggel. A teljes lakosságnál viszont egy TV2-s produkció, a Szerencsekerék, annak is a pénteki adása végzett az élen 871 ezres nézőszámmal.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 439 502 19,8
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 429 264 18,6
HÍRADÓ RTL 340 599 16,5
SZERENCSEKERÉK TV2 334 414 16,7
FÓKUSZ RTL 330 032 16,0
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 323 611 14,0
TÉNYEK TV2 316 123 18,0
VIGYÁZAT, GYEREKKEL VAGYOK TV2 299 309 14,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 286 713 16,2
FÓKUSZ PLUSZ RTL 251 598 12,2

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 871 504 21,3
TÉNYEK TV2 840 266 22,4
HÍRADÓ RTL 753 773 19,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 731 114 18,2
VIGYÁZAT, GYEREKKEL VAGYOK TV2 721 891 19,8
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 720 492 16,2
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 707 032 16,3
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 594 067 13,2
FÓKUSZ RTL 553 902 13,3
CSINÁLJUK A FESZTIVÁLT DUNA TV 487 838 11,4

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 298 782 19,2
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 272 794 18,2
SZERENCSEKERÉK TV2 222 720 16,7
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 222 531 14,0
FÓKUSZ RTL 218 078 15,9
VIGYÁZAT, GYEREKKEL VAGYOK TV2 210 450 14,2
TÉNYEK TV2 208 907 18,1
HÍRADÓ RTL 205 714 18,2
TÉNYEK PLUSZ TV2 186 788 14,4
TÖRÉSVONAL RTL 174 124 11,4

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...