- Hirdetés -

Az aktív életmódért kampányol a BioTechUSA

|

A Minden mozgás számít üzenettel indítja az új évet a BioTechUSA, mellyel felelős márkaként a rendszeres testmozgás és a kiegyensúlyozott étrend fontosságára hívja fel a figyelmet. A több mint 20 éves vállalat küldetése, hogy termékei és szakértelme segítségével világszerte milliókkal ismertesse meg a sportolás és az aktív életmód örömét. A márka étrendkiegészítői és funkcionális élelmiszerei univerzálisak, nem csak élsportolók és testépítők használhatják. Ebből adódóan a The Feeling of Success mottóján keresztül azokhoz az átlagemberekhez szól, akiknek célja a tudatos életmód, melynek fontos része a testmozgás, az étkezés és a táplálékkiegészítés.  

A BioTechUSA legújabb, Minden mozgás számít néven futó, 6 európai országra kiterjedő kampányának célja egyrészt, hogy az embereket testmozgásra, az izmaik megdolgoztatására ösztönözze, másrészt, hogy a fogyasztók a márkát annak egyik legfontosabb termékével, a fehérjével kapcsolják össze. Sportolás után a minőségi tápanyagok bevitele rendkívül fontos a megfelelő izomműködéshez, ezért a kampányon keresztül a fogyasztókat edukálni is szeretné a fehérjekészítmények használatával kapcsolatban.

A mozgás alapvető fontosságú a mindennapokban 

A kampány fő üzenete, hogy ha fittebb, egészségesebb életet szeretnénk élni, akkor mozogjunk, sportoljunk rendszeresen! Mindegy, milyen mozgásformát űzünk, lehet az futás, kerékpározás, úszás, csoportos vagy súlyzós edzés, és az is mindegy, hogy heti hány alkalommal tesszük ezt és mi a célunk vele, lehetünk hobbi- vagy élsportolók, amatőrök vagy profik, kezdők vagy haladók. A lényeg, hogy minden mozgás számít! Edzés után pedig használjunk fehérjekészítményeket, hiszen a fehérjefogyasztás hozzájárul az izomépítéshez, az izommegtartáshoz és a normál csontozat fenntartásához.

Nemcsak izmaink, egészségünk is meghálálja a testmozgást 

Az elhízás világszintű társadalmi probléma, Magyarországon ráadásul a vezető halálokok között szereplő betegségek mindegyike visszavezethető a súlytöbbletre és a mozgásszegény életmódra. „Felelős nemzetközi nagyvállalatként és a fitnesz iparág elsőszámú hazai szakértőjeként a BioTechUSA fontosnak tartja felhívni a figyelmet a kiegyensúlyozott táplálkozás és az aktív életvitel fontosságára. Legújabb kampányunkban arra hívjuk fel a figyelmet, hogy minden edzés, amelyet nap mint nap végzünk, számít. Bárki, aki a hétköznapi életben mozog, izommunkát végez. Ezt az izommunkát pedig jó lenne, hogyha minőségi fehérje fogyasztásával fejeznénk be, tekintettel arra, hogy a testünk is megkapja a kellő törődést” – mondta el Tóth Szabolcs Attila marketing vezető.

Edzésszerű helyzetek kísérhetik hétköznapjainkat 

A kampány fő eleme egy 1:20 mp-es reklámszpot, melyben az adja az alaphelyzetet, hogy egy lány ottfelejti a telefonját egy kávézóban, egy fiú pedig kitartóan rohan utána, hogy visszaadja neki, miközben akciófilmszerű jelenetsorokban önkéntelenül is edzésszerű helyzetekbe keveredik. A cselekmény egy edzőteremben ér véget, melynek a Life1 Fitness Etele adott otthont, ahol a fiú megiszik egy fehérjeturmixot.

A reklámszpot Magyarország mellett a márka fókuszországaiban, azaz Német-, Francia- és Spanyolországban, valamint Ausztriában és Szlovákiában fut, a BioTechUSA social media felületein, kiemelten a YouTube-on, hírlevélben és az üzletek kivetítőin. A január 31-ig tartó kampány Magyarországon hangsúlyosan megjelenik közterületen is országszerte, óriásplakátokon, épülethálókon, citylightokon, továbbá PR-ban és a vállalati kommunikációban is.

A kreatívokra a több mint másfél millió követővel rendelkező Janis Danner modell és influencer került, aki a BioTechUSA egyik kiemelt német márkanagykövete, őt láthatjuk kezében egy kék színű shakerrel, ami szimbolizálja a vállalat core iparágát és gyökereit.

A Minden mozgás számít kampány összességében a testmozgás fontosságára irányítja a figyelmet. Arra, hogy bármilyen edzésformát is végzünk, egy a fontos: csináljuk rendszeresen, és hozzuk ki belőle a legtöbbet!

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...