A 18-49 és a 18-59 éveseknél is a Cápák között volt a hét legnézettebb produkciója, a TV2 házi toplistájának élén pedig a Szerencsekerék végzett. A hétvégi főműsoridőt az RTL, a hétköznap estéket a TV2 nyerte.
Múlt héten a TV2 és az RTL közönségaránya is nőtt minden időszakban és bontásban. Főműsoridőben és a 18-49 éveseknél mindkét csatornának 0,8-0,8 százalékponttal, teljes napon és a 18-59 éveseknél mindkettőnek 0,7-0,7 százalékkal emelkedett a share-je. Ugyanakkor a RTL főműsoridőben és a teljes lakosságnál, valamint a 18-59 éveseknél a konkurensnél jobban tudta növelni a share-jét az 1. héthez képest. Ennek révén – hosszú idő után – nem győzött minden bontásban a TV2, mert az esti sávban és a 18-59 éveseknél 12,6 százalékot hozott mindkét televízió, így döntetlen lett az eredmény. A többi célcsoportnál a TV2 nyert.
A napi verseny az esti sávban úgy nézett ki, hogy a hétfőtől péntekig terjedő időszakban a TV2, hétvégén pedig az RTL hozott össze jobb közönségarányt. Ez a 18-49 és 18-59 évesekre egyaránt igaz volt.
A teljes portfóliókat nézve nem történt változás. A TV2 Csoport nyert, bár a főműsoridőben és a 18-59 éveseknél már látótávolságba küzdötte fel magát az RTL Magyarország (TV2 Csoport: 24,7%, RTL Magyarország: 23,3%). De például a teljes lakosságnál és teljes napon továbbra is közel 10 százalékpont a TV2 Csoport előnye (TV2 Csoport: 25,8%, RTL Magyarország: 16,2%).
Teljes napon és a teljes lakosságnál a két éllovast az MTVA követi, a 18-49 és a 18-59 éveseknél pedig az AMC Networks számít a harmadik legerősebb szereplőnek.
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 2. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 12,6 | 15,9 | 12,9 |
RTL | 12,6 | 12,1 | 12 |
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 2. hét – Teljes nap
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 9,5 | 12,4 | 9,9 |
RTL | 7,4 | 7 | 7 |
A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 Csoport | 23,5 | 25,8 | 23,7 |
RTL Magyarország | 18,3 | 16,2 | 17,9 |
AMC Networks | 6,6 | 5,9 | 7,0 |
MTVA | 5,2 | 9,1 | 4,1 |
Paramount Global | 4,3 | 3,6 | 5,3 |
Network4 | 4,2 | 4,6 | 2,7 |
Antenna Entertainment Group | 3,6 | 3,0 | 3,8 |
Warner Bros.Discovery | 3,0 | 3,6 | 2,8 |
Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)
TV2
Tények – 16,7% / 17,2% (15,7% / 15%)
Tények Plusz – 13,8% / 14,4% (13,1% / 13%)
Szerencsekerék – 14,8% / 15,2% (14,1% / 14,2%)
Vigyázat, gyerekkel vagyok – 12,7% / 12,8% (14% / 13,7%)
RTL
Híradó – 18,3% / 16,2% (17,3% / 15,2%)
Fókusz – 14,8% / 14,1% (15% / 14,7%)
Drága örökösök – 14,1% / 13,8% (13,6% / 13,7%)
A mi kis falunk – 11,7% / 11,1%
A 18-59 éveseknél az RTL Híradó, a 18-49 éveseknél a Tények ért el magasabb heti átlagot. A Szerencsekerék ismét jobb számokat hozott, mint a Drága örökösök, bár az utóbbi is az RTL főműsoridős átlaga felett teljesített. Jó húzás volt az RTL részéről, hogy a Nyerő párost ismétlését A mi kis falunk ismétlésével váltotta, így a 6-7 százalékos share helyett már 11 százalék körüli közönségarányt értek el ebben a műsorsávban.
Szombaton a Gólkirályság című sorozat második része a 18-49 éveseknél 17 százalékos közönségarányt hozott az RTL-nek. Vasárnap este pedig a Cápák között 17,6 százalékot ért el. Utóbbi különösen jó eredmény annak fényében, hogy a TV2 vasárnap este is leadott a Vigyázat, gyerekkel vagyokból egy részt, de a Cápák lazán verte ezt műsort is.
A Cápák között olyannyira erősnek bizonyult, hogy a 18-49 és a 18-59 éveseknél is a hét legnézettebb műsora lett, 269 ezer és 399 ezer nézővel. Sőt, a teljes lakosságnál is egy RTL-es műsor végzett az élen, méghozzá a vasárnapi Híradó, ami 835 ezer nézőt vonzott.
A TV2 legnézettebb műsora a 18-49 és a 18-59 éveseknél a Szerencsekerék csütörtöki adása volt 259 ezres és 349 ezres nézettséggel. A teljes lakosságnál pedig a hétfői Tények a házi listavezető 832 ezres nézőszámmal.
A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
CÁPÁK KÖZÖTT | RTL | 399 173 | 17,5 |
GÓLKIRÁLYSÁG | RTL | 393 156 | 17,9 |
HÍRADÓ | RTL | 383 498 | 18,6 |
SZERENCSEKERÉK | TV2 | 349 930 | 16,8 |
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK | RTL | 330 625 | 15,8 |
TÉNYEK | TV2 | 300 496 | 18,9 |
FÓKUSZ | RTL | 299 776 | 16,1 |
VIGYÁZAT, GYEREKKEL VAGYOK | TV2 | 276 782 | 14,1 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 274 113 | 15,0 |
A MI KIS FALUNK | RTL | 269 467 | 13,0 |
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál
CÁPÁK KÖZÖTT | Csatorna | AMR (fő) | SHR % |
HÍRADÓ | RTL | 835 373 | 20,0 |
TÉNYEK | TV2 | 832 486 | 22,7 |
SZERENCSEKERÉK | TV2 | 830 450 | 19,9 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 729 316 | 18,4 |
VIGYÁZAT, GYEREKKEL VAGYOK | TV2 | 684 651 | 18,5 |
GÓLKIRÁLYSÁG | RTL | 677 551 | 15,7 |
CÁPÁK KÖZÖTT | RTL | 659 209 | 14,5 |
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK | RTL | 586 528 | 13,9 |
FÓKUSZ | RTL | 533 372 | 13,6 |
CSINÁLJUK A FESZTIVÁLT | DUNA TV | 533 065 | 12,6 |
A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
CÁPÁK KÖZÖTT | RTL | 269 915 | 17,6 |
SZERENCSEKERÉK | TV2 | 259 124 | 18,0 |
GÓLKIRÁLYSÁG | RTL | 257 433 | 17,0 |
HÍRADÓ | RTL | 233 495 | 17,1 |
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK | RTL | 227 018 | 15,7 |
TÉNYEK | TV2 | 209 266 | 20,6 |
FÓKUSZ | RTL | 195 936 | 15,7 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 195 108 | 15,9 |
VIGYÁZAT, GYEREKKEL VAGYOK | TV2 | 184 593 | 14,1 |
A MI KIS FALUNK | RTL | 178 839 | 12,4 |
Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.
Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.
Adat: Live+As Live
Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás