- Hirdetés -

Nagyot ment a Cápák között és a Szerencsekerék

|

A 18-49 és a 18-59 éveseknél is a Cápák között volt a hét legnézettebb produkciója, a TV2 házi toplistájának élén pedig a Szerencsekerék végzett. A hétvégi főműsoridőt az RTL, a hétköznap estéket a TV2 nyerte.

Múlt héten a TV2 és az RTL közönségaránya is nőtt minden időszakban és bontásban. Főműsoridőben és a 18-49 éveseknél mindkét csatornának 0,8-0,8 százalékponttal, teljes napon és a 18-59 éveseknél mindkettőnek 0,7-0,7 százalékkal emelkedett a share-je. Ugyanakkor a RTL főműsoridőben és a teljes lakosságnál, valamint a 18-59 éveseknél a konkurensnél jobban tudta növelni a share-jét az 1. héthez képest. Ennek révén – hosszú idő után – nem győzött minden bontásban a TV2, mert az esti sávban és a 18-59 éveseknél 12,6 százalékot hozott mindkét televízió, így döntetlen lett az eredmény. A többi célcsoportnál a TV2 nyert.

A napi verseny az esti sávban úgy nézett ki, hogy a hétfőtől péntekig terjedő időszakban a TV2, hétvégén pedig az RTL hozott össze jobb közönségarányt. Ez a 18-49 és 18-59 évesekre egyaránt igaz volt.

A teljes portfóliókat nézve nem történt változás. A TV2 Csoport nyert, bár a főműsoridőben és a 18-59 éveseknél már látótávolságba küzdötte fel magát az RTL Magyarország (TV2 Csoport: 24,7%, RTL Magyarország: 23,3%). De például a teljes lakosságnál és teljes napon továbbra is közel 10 százalékpont a TV2 Csoport előnye (TV2 Csoport: 25,8%, RTL Magyarország: 16,2%).

Teljes napon és a teljes lakosságnál a két éllovast az MTVA követi, a 18-49 és a 18-59 éveseknél pedig az AMC Networks számít a harmadik legerősebb szereplőnek.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 2. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 12,6 15,9 12,9
RTL 12,6 12,1 12

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 2. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,5 12,4 9,9
RTL 7,4 7 7

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,5 25,8 23,7
RTL Magyarország 18,3 16,2 17,9
AMC Networks 6,6 5,9 7,0
MTVA 5,2 9,1 4,1
Paramount Global 4,3 3,6 5,3
Network4 4,2 4,6 2,7
Antenna Entertainment Group 3,6 3,0 3,8
Warner Bros.Discovery 3,0 3,6 2,8

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,7% / 17,2% (15,7% / 15%)
Tények Plusz – 13,8% / 14,4% (13,1% / 13%)
Szerencsekerék – 14,8% / 15,2% (14,1% / 14,2%)
Vigyázat, gyerekkel vagyok – 12,7% / 12,8% (14% / 13,7%)

RTL
Híradó – 18,3% / 16,2% (17,3% / 15,2%)
Fókusz – 14,8% / 14,1% (15% / 14,7%)
Drága örökösök – 14,1% / 13,8% (13,6% / 13,7%)
A mi kis falunk – 11,7% / 11,1%

A 18-59 éveseknél az RTL Híradó, a 18-49 éveseknél a Tények ért el magasabb heti átlagot. A Szerencsekerék ismét jobb számokat hozott, mint a Drága örökösök, bár az utóbbi is az RTL főműsoridős átlaga felett teljesített. Jó húzás volt az RTL részéről, hogy a Nyerő párost ismétlését A mi kis falunk ismétlésével váltotta, így a 6-7 százalékos share helyett már 11 százalék körüli közönségarányt értek el ebben a műsorsávban.

Szombaton a Gólkirályság című sorozat második része a 18-49 éveseknél 17 százalékos közönségarányt hozott az RTL-nek. Vasárnap este pedig a Cápák között 17,6 százalékot ért el. Utóbbi különösen jó eredmény annak fényében, hogy a TV2 vasárnap este is leadott a Vigyázat, gyerekkel vagyokból egy részt, de a Cápák lazán verte ezt műsort is.

A Cápák között olyannyira erősnek bizonyult, hogy a 18-49 és a 18-59 éveseknél is a hét legnézettebb műsora lett, 269 ezer és 399 ezer nézővel. Sőt, a teljes lakosságnál is egy RTL-es műsor végzett az élen, méghozzá a vasárnapi Híradó, ami 835 ezer nézőt vonzott.

A TV2 legnézettebb műsora a 18-49 és a 18-59 éveseknél a Szerencsekerék csütörtöki adása volt 259 ezres és 349 ezres nézettséggel. A teljes lakosságnál pedig a hétfői Tények a házi listavezető 832 ezres nézőszámmal.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 399 173 17,5
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 393 156 17,9
HÍRADÓ RTL 383 498 18,6
SZERENCSEKERÉK TV2 349 930 16,8
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 330 625 15,8
TÉNYEK TV2 300 496 18,9
FÓKUSZ RTL 299 776 16,1
VIGYÁZAT, GYEREKKEL VAGYOK TV2 276 782 14,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 274 113 15,0
A MI KIS FALUNK RTL 269 467 13,0

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

CÁPÁK KÖZÖTT Csatorna AMR (fő) SHR %
HÍRADÓ RTL 835 373 20,0
TÉNYEK TV2 832 486 22,7
SZERENCSEKERÉK TV2 830 450 19,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 729 316 18,4
VIGYÁZAT, GYEREKKEL VAGYOK TV2 684 651 18,5
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 677 551 15,7
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 659 209 14,5
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 586 528 13,9
FÓKUSZ RTL 533 372 13,6
CSINÁLJUK A FESZTIVÁLT DUNA TV 533 065 12,6

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 269 915 17,6
SZERENCSEKERÉK TV2 259 124 18,0
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 257 433 17,0
HÍRADÓ RTL 233 495 17,1
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 227 018 15,7
TÉNYEK TV2 209 266 20,6
FÓKUSZ RTL 195 936 15,7
TÉNYEK PLUSZ TV2 195 108 15,9
VIGYÁZAT, GYEREKKEL VAGYOK TV2 184 593 14,1
A MI KIS FALUNK RTL 178 839 12,4

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...