Januártól a KNK kommunikációs ügynökség kezeli a magyar piac meghatározó pezsgői, a Törley és a Hungaria márkák PR-aktivitásait és különféle sajtóeseményeit. Az éves megbízás elnyeréséhez sikeres pilot-projekt lebonyolításán keresztül vezetett a KNK csapatának útja.
Az ügynökség 2022-ben többek közt exkluzív múzeum- és pincelátogatást és pezsgőlimonádé-készítő workshopot is szervezett az alapításának 140 éves évfordulóját ünneplő Törley számára, valamint a valódi borból, kíméletes alkoholkivonással készült Törley Alkoholmentes ital év végi kampányát is támogatta.
Az éves szinten közel 20 millió palack pezsgőt készítő Törley Pezsgőpincészet Kft. idei tervei között kiemelt szereppel bírnak a fenntartható fejlődéssel kapcsolatos további innovációk (különös tekintettel a vízfelhasználás és a CO2-kibocsátás csökkentésére), a kulturált alkoholfogyasztás felelősségének támogatása, valamint a helyi közösségekkel való kapcsolatépítés. Terveik megvalósításához olyan kommunikációs ügynökséget kerestek, amely nemcsak a PR klasszikus folyamatait ismeri, de a marketing kreatív és innovatív területein is otthonosan mozog.
„Izgalmas feladatok előtt állunk, amelyekben idén komoly szerepet szánunk a PR-kommunikációnak. Ehhez igazán illeszkedő partnert ismertünk meg a KNK csapatában. Az elmúlt évi projektek alatt komoly márka-értésről tettek tanúságot, amelyek után izgatottan várjuk a további közös munkát” – mondta Csomay András, a Törley Pezsgőpincészet Kft. marketingvezetője.
„A Törley neve Magyarországon egyet jelent a pezsgővel. Hatalmas büszkeség számunkra, hogy munkáinkkal egy ilyen nagy múltú, nemzetközi szinten is etalonnak számító vállalat bizalmát elnyertük. Minden tapasztalatunkkal, szakértelmünkkel és kreativitásunkkal azon leszünk, hogy gyümölcsöző és hosszútávú legyen az együttműködésünk” – mondta Knapcsek Katalin, a KNK ügyvezető igazgatója.