- Hirdetés -

Főműsoridőben fordított az RTL

|

Az esti sávban és a kereskedelmi célcsoportnál az RTL átvette a vezetést a TV2-től. Minden más felosztásban azonban továbbra is piacvezető a TV2 és csoportszinten is vezetnek. A műsoros toplista élén a Cápák között és a Szerencsekerék áll.

A TV2 hosszú hetek óta gyakorlatilag minden bontásban és célcsoportnál uralta a nézettségi versenyt. Múlt héten viszont az RTL-nek, ha szűk előnnyel is, de sikerült átvennie a vezetést a számukra fontos területen, azaz a kereskedelmi célcsoportnál és főműsoridőben. Az esti sávban és a 18-49 éveseknél az RTL 12,2 százalékos, a TV2 11,6 százalékos share-t ért el, a 18-59 éveseknél az RTL 12,5 százalékot, a TV2 11,8 százalékot produkált. A többi összevetésben, tehát főműsoridőben és a teljes lakosságnál, valamint a teljes napot nézve viszont megőrizte vezető helyét a TV2.

Az RTL nagyjából ugyanazt hozta, mint az előző héten, a legnagyobb változás náluk a 18-49 éveseknél és főműsoridőben történt, ahol 0,5 százalékpontot erősödtek. A TV2 viszont teljes napon és a főműsoridőben is veszített a közönségarányából, legtöbbet – 1,6 százalékpontot – főműsoridőben és a 18-49 éveseknél. Tehát igazából a TV2-nek volt ez gyengébb hete és nem az RTL erősödött nagyot.

Ami a napi versenyt illeti, a 18-49 éveseknél 4 estét nyert a TV2, 3 estét – közte a hétvégét – az RTL. A 18-59 éveseknél 4 estét nyert a TV2, 2 estét az RTL, egy alkalommal pedig holtverseny volt a két csatorna között.

A teljes portfóliók terén a TV2 Csoport az RTL Magyarország előtt végzett minden fontosabb célcsoportnál. Ugyanakkor főműsoridőben és a 18-59, valamint 18-49 éveseknél nagyon közel járt hozzájuk az RTL Magyarország. A 18-49 éveseknél a TV2 Csoport 23,5 százalékos, az RTL 22,4 százalékos share-t, a 18-59 éveseknél a TV2 Csoport 23,7 százalékos, az RTL pedig 22,7 százalékos heti közönségarányt hozott össze.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 4. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,8 15 11,6
RTL 12,5 12 12,2

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 4. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,4 12 9,5
RTL 7,2 7 7,1

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,9 24,9 22,7
RTL Magyarország 17,8 15,9 17,4
AMC Networks 6,8 6,0 7,1
MTVA 5,7 9,5 4,6
Paramount Global 4,7 3,8 5,8
Network4 4,1 4,5 2,7
Antenna Entertainment Group 3,7 3,1 3,7
Warner Bros.Discovery 3,0 3,7 2,7

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,4% / 16% (17,1% / 17%)
Tények Plusz – 13% / 13,2% (15% / 15%)
Szerencsekerék – 16,4% / 16,9% (16,5% / 16,6%)
Hazatalálsz – 13,4% / 12,1% (korábbi héten a Vigyázat, gyerekkel vagyok: 12,3% / 12,5%)

RTL
Híradó – 17,9% / 15,7% (17,6% / 15,3%)
Fókusz – 13,9% / 13,6% (13,7% / 13,1%)
Drága örökösök – 14,1% / 14,1% (13,1% / 12,4%)
A mi kis falunk – 13,1% / 12,7% (11,5% / 10,6%)

A hétköznap esti műsorok közül igazából mindegyik jól teljesített. A TV2-n a Szerencsekerék továbbra is kiemelkedően jó közönségarányokat szállított. A Hazatalálsz című új sorozat a TV2 esti átlaga felett hozott és ennél a műsortípusnál azért benne van a pakliban, hogy épülhet még a nézettsége. A korábbi héthez képest javított és az RTL-es esti átlag felett hozott a Drága örökösök. A mi kis falunk pedig ismétlésként produkált olyan eredményt, amivel egy premier műsor is elégedett lehetne.

A hétvégi fűműsoridő ismét az RTL-é volt. A Gólkirályság nyerte a sávját. Itt azért meg kell említeni, hogy a sorozat 14,6 százalékos share-je és 221 ezres nézőszáma (a 18-49 éveseknél) nem rossz, de egy héttel korábban ugyanez még 17,9 százalék és 261 ezer néző volt. Vasárnap a Cápák között viszont még kicsit erősíteni is tudott a korábbi hetéhez képest. A 18-49 éveseknél 281 ezer nézőt vonzott a műsor, a share-je pedig 17,4 százalékot tett ki.

Azaz folytatódott a Cápák között jó szériája, ami arra is elég volt, hogy a 18-49 és a 18-59 éveseknél is a hét legnézettebb műsora legyen. Ennél a két célcsoportnál a csütörtöki Szerencsekerék futott be a második helyre. A teljes lakosságnál pedig a Szerencsekerék végzett az élen 935 ezres nézőszámmal. A teljes lakosságnál egyébként nem a Cápák között, hanem a vasárnapi Híradó volt az RTL legnézettebb tartalma, a hírműsorra 773 ezren voltak kíváncsiak.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 385 701 16,5
SZERENCSEKERÉK TV2 360 087 17,4
HÍRADÓ RTL 350 795 16,6
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 338 484 15,3
TÉNYEK TV2 333 229 15,9
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 302 403 14,7
A MI KIS FALUNK RTL 300 307 14,1
FÓKUSZ RTL 291 337 15,9
HAZATALÁLSZ TV2 283 630 14,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 280 613 15,3

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 935 487 22,0
TÉNYEK TV2 832 467 23,5
HÍRADÓ RTL 773 103 18,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 747 139 19,0
HAZATALÁLSZ TV2 679 121 18,5
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 641 542 14,0
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 584 732 13,4
VIGYÁZAT GYEREKKEL VAGYOK TV2 567 697 12,4
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 567 078 13,3
FÓKUSZ RTL 527 199 13,4

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 281 707 17,4
SZERENCSEKERÉK TV2 252 806 18,3
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 221 743 14,6
HÍRADÓ RTL 213 316 14,7
TÉNYEK TV2 207 694 14,4
A MI KIS FALUNK RTL 199 391 13,8
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 199 306 14,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 193 459 15,9
FÓKUSZ RTL 185 505 15,1
HAZATALÁLSZ TV2 180 779 13,3

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...