- Hirdetés -

Marad az ORLEN a Forma 1-ben

|

A töltőállomásaival Magyarországon is jelenlevő PKN ORLEN 2023-ban az olasz Scuderia AlphaTauri csapat szponzoraként folytatja részvételét a Forma-1 versenysorozatban, és támogatja a jövő világbajnokait a rekordszámú, 23 versenyhétvégével jelentkező Forma-1 következő szezonjában. A nézők a többi között az autó hátsó szárnyán, az orrkúpján és felnijén találkozhatnak az ORLEN logójával. Az ORLEN a közép-kelet-európai régió legnagyobb energetikai vállalataként sorozatban immár ötödik éve szerepel a világ legrangosabb motorsportversenyének paddockjában. A Scuderia AlphaTauri színeiben a japán Yuki Tsunoda és a holland Nyck de Vries versenyzők küzdenek majd a világbajnoki címért.

A Forma-1 népszerűsége az elmúlt években rohamosan növekedett. A tavalyi szezonban világszerte 445 millió tévénéző követte a futamokat, közvetlenül a lelátókon pedig több mint ötmillió rajongó szurkolt a világ legjobb versenyautó-pilótáinak. 2021-ben a Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, TikTok, Snapchat és Twitch közösségi portálokon található hivatalos Forma-1 csatornák videóinak megtekintése 50 százalékkal, 7 milliárdra emelkedett. A közösségi oldalakon regisztrált reakciók száma elérte az 1,5 milliárdot, amely 74 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. A digitális csatornákon aktívan működő és izgalmas marketingmegoldásokat alkalmazó Scuderia AlphaTauri csapat közösségi profiljain az összesített követőszám a tavalyi évben meghaladta a 6,5 milliót.

„Az ORLEN csoport több mint 100 millió vásárlójával Közép- és Kelet-Európa legjelentősebb energetikai vállalata. A globális márkaismertség kiépítése elengedhetetlenül szükséges stratégiai céljaink eléréséhez. Vállalatunk bevételeinek közel fele nemzetközi értékesítésből származik, ezért fordítunk kiemelt figyelmet a sportszponzorációra, amelynek sarokköve egyértelműen a legrangosabb, világszerte népszerű autóverseny, a Forma-1 támogatása. Ennek köszönhetően tudunk világszerte több százmillió rajongót megszólítani, valamint következetes nemzetközi marketingstratégiát építeni. A Scuderia AlphaTauri csapattal együttműködve továbbra is hatékonyan dolgozunk majd ennek a megismételhetetlen lehetőségnek a kiaknázásán” – mondja Daniel Obajtek, a PKN ORLEN igazgatótanácsának elnöke.

A Forma 1 népszerűségére építve az ORLEN csoport hatékony marketingtevékenységet végezhet minden olyan országban, ahol megtalálhatók a vállalat töltőállomásai. Az utóbbi években az ORLEN által szponzorált csapat pilótáinak fényképe feltűnt többek közt a Csehországban és Németországban található töltőállomások arculatváltásához kapcsolódó kampányokban, valamint számos Stop Cafe termékeket, VERVA üzemanyagot vagy a BIZNESTANK hűségprogramot népszerűsítő aktivitásban. A közös kampányok – például egy Forma 1-es versenyautó benzinkutakat érintő promóciós körútja – jelentősen növelték az ORLEN márkaismertségét külföldön, Csehországban ez az arány már eléri a 40 százalékot.

"A Forma-1 kiváló marketingplatform a magyar piac számára. Magyarországon minden harmadik benzinkútra betérő vásárló rajong a sportágért, saját vásárlóink több mint 30 százaléka pedig kifejezetten támogatja az ORLEN Forma-1-es szponzori tevékenységét." – tette hozzá Tomasz Wiatrak az ORLEN Unipetrol csoport igazgatótanácsának elnöke.

A 2023-as szezonban az ORLEN logó a versenyautó több alkatrészén, például az autó orrkúpján, a hátsó szárnyán, a légterelőkön, a felniken és a tükrökön is látható lesz, emellett megjelenik a pilóták és a szerelők overalljain és ruházatán is. A márka a paddockban és a sajtófalakon is feltűnik majd, a csapat versenyzői pedig csatlakoznak a PKN ORLEN cég reklámkampányaihoz. Az új megállapodás értelmében az energetikai vállalat a Scuderia AlphaTauri Esports csapat névadó szponzoraként is szerepet kap a virtuális versenyeken.

A Scuderia AlphaTauri olyan fiatal tehetségeket támogató csapat, ahol a jövő bajnokai megszerezhetik első Forma-1-es versenytapasztalataikat. A csapat anyavállalata, a Red Bull nagyban segíti a versenyzők beilleszkedését a világ legrangosabb motorsport-versenysorozatába. Korábban a csapat Scuderia Toro Rosso néven többek közt olyan versenyzőket igazolt le, mint Sebastian Vettel és Max Verstappen, akik összesen 88 futamgyőzelmet és hat világbajnoki címet szereztek karrierjük során. Az idei évben az olasz csapat színeiben a japán Yuki Tsunoda és a holland Nyck de Vries versenyeznek majd. A 2023-as szezon AT04-es versenyautóját február 11-én, a New York-i Brooklyn hídon leplezik le, a szezon pedig március első hétvégéjén, a bahraini versenypályán veszi kezdetét.

Az új megállapodás az energetikai vállalat és a Sauber Motorsport csapat közötti hároméves együttműködés végét jelenti.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...