Meghívásos tenderen választotta ki kommunikációs ügynökségét a Magyar Suzuki, amelynek eredményeként a következő két évben is a Morpho támogatja az esztergomi gyártócég vállalati kommunikációját.
Az autógyártó és a Morpho Kommunikációs Ügynökség együttműködése 2017 tavaszán kezdődött, amely – többek között - kiterjed stratégiai tanácsadásra, belső és külső kommunikációra, sajtókommunikációra és -aktivitásokra, illetve kríziskommunikációra.
„A Magyar Suzuki az ország egyik meghatározó gazdasági szereplője, amely a minőségi autógyártás mellett, a vállalati kommunikációra is nagy hangsúlyt helyez. A Morpho integrált gondolkodása, komplex szolgáltatáskínálata a PR területén segít minket abban, hogy minél szélesebb körben ismerjék a tevékenységünket. Döntésünk meghozatalában az is fontos szempont volt, hogy a partnerünk kellően proaktív és önálló legyen, miközben maximálisan ismeri az iparág működését” – fogalmazott Bonnár-Csonka Zsuzsanna, a Magyar Suzuki kommunikációs vezetője.
„A Morpho egyik fontos hitvallása, hogy hosszú távú együttműködéseket kössön, hiszen átgondolt stratégiával és következetes kommunikációval eredményesebben tudjuk ügyfeleinket segíteni üzleti céljaik elérésében. Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy a Magyar Suzuki, amely Magyarország egyik legstabilabb piaci szereplője hat év közös munka után ismét bizalmat szavazott nekünk. Hiszünk a folyamatos megújulásban és keressük a kihívásokat, ezért is örülünk, hogy a továbbiakban is változatos kommunikációs feladatokban támogathatjuk az esztergomi gyártóvállalatot” – mondta Jekler Rudolf, a Morpho társalapító ügyvezető igazgatója.