• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap Média Új funkciókkal erősít a Viber
  • Média
  • Mobil

Új funkciókkal erősít a Viber

2023. február 13.

A Rakuten Viber Cristina Constandache bevételi igazgató vezetésével jelentette be legújabb, 2023-as terveit, amelyek fő célja a márkák és a felhasználók közötti interakciók szuperapplikációjának létrehozása. A Viber bemutatta a magyar piac aktuális digitális trendjeit, az alkalmazás legújabb termékeit mint a Business Inbox és a Commercial Account, valamint hosszútávú hazai és nemzetközi stratégiáját.

Cristina Constandache, a Rakuten Viber bevételi igazgatója ismertette a márkák és a felhasználók közötti kommunikáció főbb trendjeit, megemlítve, hogy Magyarországon a vállalkozások 48 százaléka már használja az üzenetküldő alkalmazásokat és a közösségi hálózatokat - ez 10 százalékos növekedést jelent 2019 óta, ami várhatóan tovább fog emelkedni. Ezt a trendet figyelembe véve a Viber olyan üzleti megoldásokat kínál, amelyekkel egy márka minden lépését segítheti a tökéletes ügyfélélmény kialakításáért: egyedi márkázott matricák és lencsék, Viber hirdetések, üzleti üzenetek és chatbotok. Magyarországon a felhasználók és a márkák is előszeretettel használják ezeket a megoldásokat, amelyek sikerességét bizonyítja többek között a tavalyi évben mért 433 százalékos növekedés az üzleti üzenetek elküldésében vagy a chatbotokban küldött több mint 100 millió üzenet.

Hogy 2023-ban tovább bővítse szolgáltatásait, a Viber két jelentős frissítést vezetett be: a Business Inboxot és Commercial Accountot.

A Business Inbox egy külön mappa a márka és a felhasználó közötti interakciók számára, amely közvetlenül a szokásos Csevegések képernyőről érhető el. A Business Inbox célja, hogy javítsa a márkák és a felhasználók közötti kommunikációt, javítsa az ügyfélszolgálati élményt, növelje a márkahűséget és új párbeszédekre ösztönözzön.

A Viber belső felméréséből kiderült, hogy a felhasználók nagyon várták a Business Inboxot: a magyarországi felhasználók több mint 71 százaléka kedvezően ítéli meg és kényelmesnek találta. Annak érdekében, hogy a felhasználók az induláskor jobban megismerjék az új funkciót, a Viber a Csevegések képernyőn egy súgó tippet, a mappán belül egy felugró üzenetet helyezett el, és egy alkalmazáson belüli kommunikációs kampányt készített.

Egy másik lépés a még teljesebb felhasználói élmény felé a Commercial Account, - egy olyan üzleti egység, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egy helyen keressenek és fedezzenek fel minden üzleti információt és kommunikációs csatornát.

A Commercial Accountnak két döntő előnye van: a kereshetőség és a hozzáférhetőség. A felhasználók megtalálhatják a márkákat, és proaktívan kezdeményezhetnek beszélgetéseket. Ez nagyobb mozgásteret biztosít a felhasználóknak, valamint nagyobb láthatóságot és elkötelezettséget, illetve jobb ügyfélélményt a márkák számára. Ugyanakkor minden márkainformáció könnyen megtalálható és elérhető. A mikrovállalkozásoknak szánt új ajánlat várhatóan 2023 folyamán kerül bevezetésre.

Mivel az eseményre a biztonságosabb internet napja hetében került sor, Cristina Constandache bemutatta a két frissítés szerepét a felhasználók biztonságának és az alkalmazásba vetett bizalom növelésének érdekében.

Az ellenőrzött márkák üzleti üzenetei alapértelmezés szerint a Business Inboxba kerülnek, amely a privát fiókok számára nem elérhető. Az új funkció célja, hogy a potenciális csalók számára még nehezebbé tegye a márkák nevében való visszaéléseket és kommunikációt, a felhasználók számára pedig megkönnyítse a valódi márkák felismerését. A Commercial Account "kék pipa" jelzéssel lesz ellátva, és egy helyen jeleníti meg az összes üzleti információt. Így a felhasználók könnyen felismerhetik a valódi, megbízható márkát, és bizalmat építhetnek az üzleti üzenetek iránt.

"Ezek a mérföldkőnek számító frissítések a Viber következő lépését jelentik, amely egy kényelmes, egyablakos ügyintézési pontként szolgál a márka és a felhasználók közötti kommunikáció és interakciók számára. Ez lesz az alapja a többi szuperapp funkciónak, amelyeket fokozatosan fogunk bevezetni, hogy növeljük az alkalmazás értékét a felhasználó számára, és bővítsük a márkák közösségükkel való kapcsolatteremtésének módjait" - mondta Cristina Constandache, a Rakuten Viber bevételi igazgatója. "Több funkció, több szolgáltatás és több kommunikációs csatorna összességében nagyobb értéket képviselnek a felhasználók és a márkák számára, mindezt kevesebb lépésben."

Olvasta már?

Sokat költenek a fiatalok Valentin-napkor

Elképesztő versenyben a Titanic és az Avatar2

Azok a cégek teljesítenek jól, amelyek továbbra is invesztálnak a márkájukba

  • Címkék
  • app
  • business inbox
  • Commercial Account
  • mobil
  • viber
Facebook
Email
    Előző cikkMagyar fejlesztés segíthet az amerikai vállalatoknak
    Következő cikkMesterséges intelligenciával dolgozik a Shoprenter
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    Szórakoztató sorozatok és régóta várt filmek jönnek a Disney+-ra

    Kiderült, mikor érkezik a Bróker Marcsi sorozat

    Ismét pörög a Szerencsekerék a TV2-n

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    Szórakoztató sorozatok és régóta várt filmek jönnek a Disney+-ra

    Média 2025. augusztus 8.
    Többek között érkezik egy komoly várakozást kiváltó sci-fi horrorsorozat, Chris Hemsworth extrém kihívásai, Miley Cyrus popoperája és a Marvel Animation új akció-kaland sorozata.FX – ALIEN: FÖLDAugusztus 13., 2 epizóddal indulA Sydney Chandler alakította Wendy...

    Forró augusztusban bíznak a sörgyártók

    Kutatás 2025. augusztus 8.
    A tavalyi közel három százalékos növekedést követően az idei első félévben jelentősen csökkent hazai sörfogyasztás. Miközben a teljes sörpiac visszafogott dinamikát mutat, egyes termékkategóriák látványosan törnek előre, fokozatosan átalakítva a hazai sörtermelés szerkezetét.Tavaly az...

    Kiderült, mikor érkezik a Bróker Marcsi sorozat

    Média 2025. augusztus 8.
    Szeptember 11-én érkezik az RTL új, saját gyártású sorozata, a Bróker Marcsi az RTL+ Premiumra. A megtörtént eseményeken alapuló fikciós sorozat epizódjai heti bontásban élesednek majd. 2016 decemberében letartóztatták D. Sándorné Nagy Máriát. A...

    Ismét pörög a Szerencsekerék a TV2-n

    Média 2025. augusztus 8.
    Augusztus 8-tól a megújult Szerencsekerék új epizódjai várják a TV2 képernyőjén a nézőket. Hétköznap esténként újabb izgalmakkal, féktelen nevetéssel és mesés nyereményekkel folytatódik a vetélkedő Kasza Tibor műsorvezetésével. Ezúttal is az új szerencselány, Balogh...

    Megmérték a hazai webshopok oldalainak karbonlábnyomát

    Kutatás 2025. augusztus 8.
    Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az első ISO kompatibilis digitális karbonlányom-méréssel és csökkentéssel foglalkozó magyar startup. Olyan szereplők is szerepeltek a listán, mint az IKEA, a Libri, a BestBite és...

    Digital Center

    Szupervékony okosmobil érkezett

    Digital Center 2025. augusztus 8.
    A mesterséges intelligenciát alkalmazó okoseszközök globális élvonalába tartozó HONOR a mai napon Magyarországon is bevezeti a legújabb generációs, – a márka eddig legfejletteb hajlítható – HONOR Magic V5 okostelefonját. Az új modell a formatervezés...

    Így állnak a magyar vállalatok a mesterséges intelligenciával

    Digital Center 2025. augusztus 7.
    A céges informatikai megoldások közül az integrált vállalatirányítási és az ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerek a legelterjedtebbek, de azoknál is csak minden ötödik vállalat használja ki teljesen a bennük rejlő lehetőségeket. Dedikált MI-alkalmazásokat 13 százalékuk rendszeresített –...

    Fontos minősítést szerzett meg a Samsung

    Digital Center 2025. augusztus 7.
    A Samsung bejelentette, hogy legújabb tévékészülékeit, monitorjait és üzleti kijelzőit műszakilag értékelték az Európai Unió Rádióberendezésekről szóló irányelve (Radio Equipment Directive – RED) alapján – beleértve a 2025. augusztus 1-jén hatályba lépő frissített kiberbiztonsági...

    Újabb bank ügyfelei használhatják a Xiaomi Pay-t

    Digital Center 2025. augusztus 7.
    Már a Gránit Bank ügyfelei számára is elérhetővé vált a Xiaomi Pay, a vállalat biztonságos és kényelmes okoseszközös fizetési megoldása. A fejlesztéssel újabb mérföldkőhöz érkezett a Xiaomi digitális ökoszisztémája Magyarországon, hiszen immár a Gránit...

    Hasznos mobilappok a nyárra

    Digital Center 2025. augusztus 6.
    A papucsos, nyaralós életérzéshez mára hozzátartoznak az appok is – de csak akkor élvezhetők igazán, ha van hozzá egy gyors, megbízható és stílusos telefonod. A HONOR 400 széria épp ezt kínálja: nyári könnyedséget, tech...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat