• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap Média Új funkciókkal erősít a Viber
  • Média
  • Mobil

Új funkciókkal erősít a Viber

2023. február 13.

A Rakuten Viber Cristina Constandache bevételi igazgató vezetésével jelentette be legújabb, 2023-as terveit, amelyek fő célja a márkák és a felhasználók közötti interakciók szuperapplikációjának létrehozása. A Viber bemutatta a magyar piac aktuális digitális trendjeit, az alkalmazás legújabb termékeit mint a Business Inbox és a Commercial Account, valamint hosszútávú hazai és nemzetközi stratégiáját.

Cristina Constandache, a Rakuten Viber bevételi igazgatója ismertette a márkák és a felhasználók közötti kommunikáció főbb trendjeit, megemlítve, hogy Magyarországon a vállalkozások 48 százaléka már használja az üzenetküldő alkalmazásokat és a közösségi hálózatokat - ez 10 százalékos növekedést jelent 2019 óta, ami várhatóan tovább fog emelkedni. Ezt a trendet figyelembe véve a Viber olyan üzleti megoldásokat kínál, amelyekkel egy márka minden lépését segítheti a tökéletes ügyfélélmény kialakításáért: egyedi márkázott matricák és lencsék, Viber hirdetések, üzleti üzenetek és chatbotok. Magyarországon a felhasználók és a márkák is előszeretettel használják ezeket a megoldásokat, amelyek sikerességét bizonyítja többek között a tavalyi évben mért 433 százalékos növekedés az üzleti üzenetek elküldésében vagy a chatbotokban küldött több mint 100 millió üzenet.

Hogy 2023-ban tovább bővítse szolgáltatásait, a Viber két jelentős frissítést vezetett be: a Business Inboxot és Commercial Accountot.

A Business Inbox egy külön mappa a márka és a felhasználó közötti interakciók számára, amely közvetlenül a szokásos Csevegések képernyőről érhető el. A Business Inbox célja, hogy javítsa a márkák és a felhasználók közötti kommunikációt, javítsa az ügyfélszolgálati élményt, növelje a márkahűséget és új párbeszédekre ösztönözzön.

A Viber belső felméréséből kiderült, hogy a felhasználók nagyon várták a Business Inboxot: a magyarországi felhasználók több mint 71 százaléka kedvezően ítéli meg és kényelmesnek találta. Annak érdekében, hogy a felhasználók az induláskor jobban megismerjék az új funkciót, a Viber a Csevegések képernyőn egy súgó tippet, a mappán belül egy felugró üzenetet helyezett el, és egy alkalmazáson belüli kommunikációs kampányt készített.

Egy másik lépés a még teljesebb felhasználói élmény felé a Commercial Account, - egy olyan üzleti egység, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egy helyen keressenek és fedezzenek fel minden üzleti információt és kommunikációs csatornát.

A Commercial Accountnak két döntő előnye van: a kereshetőség és a hozzáférhetőség. A felhasználók megtalálhatják a márkákat, és proaktívan kezdeményezhetnek beszélgetéseket. Ez nagyobb mozgásteret biztosít a felhasználóknak, valamint nagyobb láthatóságot és elkötelezettséget, illetve jobb ügyfélélményt a márkák számára. Ugyanakkor minden márkainformáció könnyen megtalálható és elérhető. A mikrovállalkozásoknak szánt új ajánlat várhatóan 2023 folyamán kerül bevezetésre.

Mivel az eseményre a biztonságosabb internet napja hetében került sor, Cristina Constandache bemutatta a két frissítés szerepét a felhasználók biztonságának és az alkalmazásba vetett bizalom növelésének érdekében.

Az ellenőrzött márkák üzleti üzenetei alapértelmezés szerint a Business Inboxba kerülnek, amely a privát fiókok számára nem elérhető. Az új funkció célja, hogy a potenciális csalók számára még nehezebbé tegye a márkák nevében való visszaéléseket és kommunikációt, a felhasználók számára pedig megkönnyítse a valódi márkák felismerését. A Commercial Account "kék pipa" jelzéssel lesz ellátva, és egy helyen jeleníti meg az összes üzleti információt. Így a felhasználók könnyen felismerhetik a valódi, megbízható márkát, és bizalmat építhetnek az üzleti üzenetek iránt.

"Ezek a mérföldkőnek számító frissítések a Viber következő lépését jelentik, amely egy kényelmes, egyablakos ügyintézési pontként szolgál a márka és a felhasználók közötti kommunikáció és interakciók számára. Ez lesz az alapja a többi szuperapp funkciónak, amelyeket fokozatosan fogunk bevezetni, hogy növeljük az alkalmazás értékét a felhasználó számára, és bővítsük a márkák közösségükkel való kapcsolatteremtésének módjait" - mondta Cristina Constandache, a Rakuten Viber bevételi igazgatója. "Több funkció, több szolgáltatás és több kommunikációs csatorna összességében nagyobb értéket képviselnek a felhasználók és a márkák számára, mindezt kevesebb lépésben."

Olvasta már?

Sokat költenek a fiatalok Valentin-napkor

Elképesztő versenyben a Titanic és az Avatar2

Azok a cégek teljesítenek jól, amelyek továbbra is invesztálnak a márkájukba

  • Címkék
  • app
  • business inbox
  • Commercial Account
  • mobil
  • viber
Facebook
Email
    Előző cikkMagyar fejlesztés segíthet az amerikai vállalatoknak
    Következő cikkMesterséges intelligenciával dolgozik a Shoprenter
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    E-sport premier a NET4+-on

    Új tartalmakkal bővül a 24 Extra

    Duplázott a Véletlenül írtam egy könyvet

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    Újabb titkokat tudhatunk meg Sissi királynéról

    Marketing 2025. június 7.
    Június 8-a fontos dátum a magyar történelemben: 158 évvel ezelőtt ezen a napon koronázták meg Ferenc Józsefet és Erzsébet királynét. Sissi számára pokolian hosszú volt ez a nap: kora hajnaltól öltöztették, reggel volt a...

    Kiderült: erre gondolnak a magyarok úszás közben

    Kutatás 2025. június 7.
    Bár az úszás jótékony hatásait senkinek nem kell bemutatni, sokan mégis csak a nyári időszak kezdetével szánják rá magukat. Egy friss kutatás felmérte a hazai úszókat, milyen pozitív élettani hatásokat tapasztalnak, mi és ki...

    E-sport premier a NET4+-on

    Média 2025. június 6.
    E-sport premier: érkezik a világ egyik legnépszerűbb online autós bajnoksága, a GT World Series a NET4+ streamingszolgáltató műsorára. Mostantól a magyar nézők is láthatják a kiélezett küzdelmet a földkerekség legjobb e-sport pilótái között. A...

    Új tartalmakkal bővül a 24 Extra

    Média 2025. június 6.
    A Central Médiacsoport híroldala, a 24.hu további tartalmakat kínál az előfizetőknek. A 24 Extra két előfizetői csomagjának olvasói számára Magyarországon először biztosít hozzáférést az egyik leghíresebb nemzetközi napilap, a The New York Times független,...

    Közelítenek a kétharmadhoz a digitális csatornák

    Marketing 2025. június 6.
    A marketingköltések 61,1 százaléka már digitális csatornákon történik a Gartner felmérése szerint. A digitális dominancia átformálja az egyes iparágak marketingstratégiáját, 10-ből 7 szektorban már a marketingbüdzsé több mint 60 százalékát fordítják az online megjelenésekre....

    Digital Center

    Elképesztő okosmonitorral rukkolt elő az LG

    Digital Center 2025. június 3.
    Az LG Electronics hivatalosan is bemutatta az LG Swing okosmonitort (32U889SA modell), amely a nyár második felében Magyarországra is megérkezik. Az új kijelző az innovatív okosmonitor-kínálat legújabb tagja, amely a CES 2025 innovációs díját...

    Kiderült, mi zavarja a legjobban a dolgozókat

    Digital Center 2025. május 28.
    A technológiai fennakadások, például a lassú számítógépek, nem működő alkalmazások vagy az elérhetetlen IT-támogatás, nap mint nap megnehezítik a munkavállalók életét. A leggyakoribb irodai bosszúságok közé tartoznak ezek a problémák, amelyek nem csak értékes...

    A digitális technológiák felforgatják az ingatlanpiacot is

    Digital Center 2025. május 27.
    A lakáskeresők túlnyomó része előnyben részesíti azokat a hirdetéseket, amelyek jó minőségű, nagy felbontású fotók mellett részletes alaprajzot is tartalmaznak. A kiterjesztettvalóság- és MI-alapú alaprajzkészítés ennek megfelelően már gyakorlati eszköz, amely egyre több országban...

    A filmipar még óvatos a mesterséges intelligenciával

    Digital Center 2025. május 26.
    A hollywoodi filmstúdiók óvatosan bánnak vele, miközben a közösségi média szereplői már aktívan használják a generatív mesterséges intelligenciát (AI) a tartalomgyártás során. A Deloitte elemzői szerint a tartózkodó magatartás hátterében elsősorban a technológia éretlenségével...

    Hatalmas változásokat hoz a mesterséges intelligencia

    Digital Center 2025. május 22.
    A PwC legfrissebb kutatása szerint az AI (mesterséges intelligencia) a következő évtizedben évi egy százalékpontot adhat hozzá a gazdaság növekedési üteméhez, ami a világ 19. századi iparosítását jellemző fejlődéshez mérhető. A PwC új kutatása...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat