• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap Média Új funkciókkal erősít a Viber
  • Média
  • Mobil

Új funkciókkal erősít a Viber

2023. február 13.

A Rakuten Viber Cristina Constandache bevételi igazgató vezetésével jelentette be legújabb, 2023-as terveit, amelyek fő célja a márkák és a felhasználók közötti interakciók szuperapplikációjának létrehozása. A Viber bemutatta a magyar piac aktuális digitális trendjeit, az alkalmazás legújabb termékeit mint a Business Inbox és a Commercial Account, valamint hosszútávú hazai és nemzetközi stratégiáját.

Cristina Constandache, a Rakuten Viber bevételi igazgatója ismertette a márkák és a felhasználók közötti kommunikáció főbb trendjeit, megemlítve, hogy Magyarországon a vállalkozások 48 százaléka már használja az üzenetküldő alkalmazásokat és a közösségi hálózatokat - ez 10 százalékos növekedést jelent 2019 óta, ami várhatóan tovább fog emelkedni. Ezt a trendet figyelembe véve a Viber olyan üzleti megoldásokat kínál, amelyekkel egy márka minden lépését segítheti a tökéletes ügyfélélmény kialakításáért: egyedi márkázott matricák és lencsék, Viber hirdetések, üzleti üzenetek és chatbotok. Magyarországon a felhasználók és a márkák is előszeretettel használják ezeket a megoldásokat, amelyek sikerességét bizonyítja többek között a tavalyi évben mért 433 százalékos növekedés az üzleti üzenetek elküldésében vagy a chatbotokban küldött több mint 100 millió üzenet.

Hogy 2023-ban tovább bővítse szolgáltatásait, a Viber két jelentős frissítést vezetett be: a Business Inboxot és Commercial Accountot.

A Business Inbox egy külön mappa a márka és a felhasználó közötti interakciók számára, amely közvetlenül a szokásos Csevegések képernyőről érhető el. A Business Inbox célja, hogy javítsa a márkák és a felhasználók közötti kommunikációt, javítsa az ügyfélszolgálati élményt, növelje a márkahűséget és új párbeszédekre ösztönözzön.

A Viber belső felméréséből kiderült, hogy a felhasználók nagyon várták a Business Inboxot: a magyarországi felhasználók több mint 71 százaléka kedvezően ítéli meg és kényelmesnek találta. Annak érdekében, hogy a felhasználók az induláskor jobban megismerjék az új funkciót, a Viber a Csevegések képernyőn egy súgó tippet, a mappán belül egy felugró üzenetet helyezett el, és egy alkalmazáson belüli kommunikációs kampányt készített.

Egy másik lépés a még teljesebb felhasználói élmény felé a Commercial Account, - egy olyan üzleti egység, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egy helyen keressenek és fedezzenek fel minden üzleti információt és kommunikációs csatornát.

A Commercial Accountnak két döntő előnye van: a kereshetőség és a hozzáférhetőség. A felhasználók megtalálhatják a márkákat, és proaktívan kezdeményezhetnek beszélgetéseket. Ez nagyobb mozgásteret biztosít a felhasználóknak, valamint nagyobb láthatóságot és elkötelezettséget, illetve jobb ügyfélélményt a márkák számára. Ugyanakkor minden márkainformáció könnyen megtalálható és elérhető. A mikrovállalkozásoknak szánt új ajánlat várhatóan 2023 folyamán kerül bevezetésre.

Mivel az eseményre a biztonságosabb internet napja hetében került sor, Cristina Constandache bemutatta a két frissítés szerepét a felhasználók biztonságának és az alkalmazásba vetett bizalom növelésének érdekében.

Az ellenőrzött márkák üzleti üzenetei alapértelmezés szerint a Business Inboxba kerülnek, amely a privát fiókok számára nem elérhető. Az új funkció célja, hogy a potenciális csalók számára még nehezebbé tegye a márkák nevében való visszaéléseket és kommunikációt, a felhasználók számára pedig megkönnyítse a valódi márkák felismerését. A Commercial Account "kék pipa" jelzéssel lesz ellátva, és egy helyen jeleníti meg az összes üzleti információt. Így a felhasználók könnyen felismerhetik a valódi, megbízható márkát, és bizalmat építhetnek az üzleti üzenetek iránt.

"Ezek a mérföldkőnek számító frissítések a Viber következő lépését jelentik, amely egy kényelmes, egyablakos ügyintézési pontként szolgál a márka és a felhasználók közötti kommunikáció és interakciók számára. Ez lesz az alapja a többi szuperapp funkciónak, amelyeket fokozatosan fogunk bevezetni, hogy növeljük az alkalmazás értékét a felhasználó számára, és bővítsük a márkák közösségükkel való kapcsolatteremtésének módjait" - mondta Cristina Constandache, a Rakuten Viber bevételi igazgatója. "Több funkció, több szolgáltatás és több kommunikációs csatorna összességében nagyobb értéket képviselnek a felhasználók és a márkák számára, mindezt kevesebb lépésben."

Olvasta már?

Sokat költenek a fiatalok Valentin-napkor

Elképesztő versenyben a Titanic és az Avatar2

Azok a cégek teljesítenek jól, amelyek továbbra is invesztálnak a márkájukba

  • Címkék
  • app
  • business inbox
  • Commercial Account
  • mobil
  • viber
Facebook
Email
    Előző cikkMagyar fejlesztés segíthet az amerikai vállalatoknak
    Következő cikkMesterséges intelligenciával dolgozik a Shoprenter
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    AI-funkciókkal és díjmentes előfizetésekkel érkezik a T Phone 3 Pro

    Sok iPhone 13 cserél most gazdát

    Amerikai vadászgépek szelik át a képernyőket

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    AI-funkciókkal és díjmentes előfizetésekkel érkezik a T Phone 3 Pro

    Média 2025. október 9.
    A Deutsche Telekom október 14-én vezeti be Magyarországon legújabb AI-készülékét, a T Phone 3 Pro-t, amely fejlett mesterséges intelligencia funkciókat és díjmentes szolgáltatásokat kínál a felhasználóknak.A készülékhez 12 hónapos díjmentes Picsart Pro előfizetés jár,...

    Sok iPhone 13 cserél most gazdát

    Biznisz 2025. október 9.
    Október és január között adják el a legtöbb okostelefont a magyar felhasználók a Rejoy.hu-n. Idén főleg az iPhone 13-asoktól válnak meg, hiszen most érték el azt a életciklust, amikor még jó áron eladhatók. A...

    Amerikai vadászgépek szelik át a képernyőket

    Média 2025. október 9.
    Hamarosan érkezik a Top Guns: Az új nemzedék, amely a vadászpilóták legutolsó, egyben legkeményebb kiképzését mutatja be, ahol minden repülés sorsdöntő lehet. A hatrészes minisorozat október 10-én debütál a National Geographic csatornán, melyet hetente...

    Művészi projektben az LG

    Média 2025. október 9.
    Az LG Electronics több évre szóló megállapodást kötött a brit Nemzeti Képtárral (National Gallery), amelynek értelmében a vállalat a múzeum modern és kortárs művészeti partnere lesz.Az LG támogatja a galéria jelenlegi és jövőbeli projektjeit,...

    Újabb napelemekkel zöldít a SPAR

    Biznisz 2025. október 8.
    A kiskereskedelmi szektorban rohamosan nő a megújuló energiaforrások szerepe: a nagy láncok energiahatékonysági beruházásokkal, és helyben termelt zöld árammal igyekeznek csökkenteni karbonlábnyomukat. A megújuló energiaforrások iránti növekvő igényhez igazodva a SPAR Magyarország tovább bővíti...

    Digital Center

    A K&H anyavállalatáé a legjobb mobilbankos app

    Digital Center 2025. október 8.
    A K&H anyavállalata, a belga KBC ismét elnyerte a „Legjobb mobilbanki alkalmazás” címet Belgiumban az Sia Partners független nemzetközi kutatócég értékelése alapján. A KBC Mobile nemcsak hazájában bizonyult piacvezetőnek, hanem globális szinten is a...

    Megnyílt a Toyota okosvárosa

    Digital Center 2025. október 8.
    A Toyota Woven City hivatalosan is megnyitotta kapuit, mint a jövő mobilitásának tesztpályája, az első lakócsoport, akiket „Weaver”-nek (Szövőnek) neveznek, a napokban költözik be a városba. A jövő fenntartható technológiáinak mintegy élő laboratóriumául szolgáló...

    Jobban hiszünk az MI válaszaiban, mint a Google-ben

    Digital Center 2025. október 7.
    Megrendülni látszik a Google egyeduralma az internetes keresésben. A mesterséges intelligencia, különösen a ChatGPT, új korszakot nyitott: a felhasználók egyre inkább összegzett, személyre szabott válaszokat keresnek linkek helyett. A Google piaci részesedése 90% alá...

    Kiberbiztonság: a magyar vállalatoknál is súlyos a kockázat

    Digital Center 2025. október 7.
    A kiberbiztonsági szakemberek háromnegyede (76%) tapasztalt kiégést az elmúlt évben – derül ki a Sophos legfrissebb, The Human Cost of Vigilance 2025 című nemzetközi kutatásából. A 17 országban, köztük Magyarországon is vizsgált 5 000...

    Leleplezi a deepfake-et a Microsoft új AI-nyomozója

    Digital Center 2025. október 6.
    A Microsoft olyan játékos tananyagot tett közzé magyar nyelven is, amely a kritikus gondolkodásra hívja fel a fiatalok figyelmét az AI használata közben: segít megkülönböztetni a deepfake tartalmakat a valóságtól, és forrásellenőrzésre tanít. Egy...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat