2023. januárjától Horváth Petra vette át Csuhai Viktóriától a KNK digitális csapatának irányítását, amely az ügynökség több mint 20 megbízója számára áll rendelkezésre közösségi médiás és online marketinges aktivitások, valamint weboldalak és applikációk fejlesztésével.
Horváth Petra 2018-ban csatlakozott a KNK kommunikációs ügynökséghez, gyakornoki ideje alatt több területen kipróbálta magát, így belekóstolt a rendezvényszervezés és a PR világába is. Végül az ügynökség digitális divíziójában találta meg a helyét, ahol Digital Content Manager pozícióban támogatta a korábbi vezető, Csuhai Viktória munkáját – aki a Mohu MOL Zrt-nél lett marketing vezető szakértő.
„Hiszem, hogy pozitív attitűddel mindig el lehet jutni egy feszkós brieftől az elégedett mosolyig. A munkában ezért arra törekszünk, hogy minél több jó élményt szerezzünk a célközönségnek, az ügyfeleinknek és persze egymásnak is. A kihívások éltetnek. Imádom, amikor az ügyfeleink is teljes energiával „beleállnak” a feladatokba, a csapat ezerrel pörög és élvezzük, amit csinálunk, miközben értéket teremtünk. Célom, hogy a KNK-val minél több olyan, valódi értéket képviselő projektet tudjunk megvalósítani, mint amilyen például a Szekszárdi Borvidék online marketing tevékenységének és jelenlétének teljes megújítása is volt – aminek az idei Perfect Pixel Awards versenyen is szívből drukkoltunk” – nyilatkozta Horváth Petra a kinevezése kapcsán.
„Nagyon büszke vagyok, hogy a KNK ilyen lehetőséget és életpályát tud nyújtani a kollégáinak. Petra tehetséges, kitartó, és igazi ügynökségi létben kiteljesedett munkatárs. Számomra nem volt kérdés, hogy az évről-évre jelentősen fejlődő KNK digitális csapatának irányítása a legjobb kezekben lesz nála” – tette hozzá Knapcsek Katalin, az ügynökség ügyvezetője.