- Hirdetés -

Tovább terjeszkedik a Packeta

|

Eredményes évet zárt 2022-ban Magyarország egyik vezető logisztikai szolgáltatója, a Packeta Hungary. A vállalat csomagpontjainak, vagyis üzlethelyiségekben kialakított átvevőhelyeinek száma az év folyamán 800-ról 1200-ra nőtt, míg a Z-BOX csomagautomaták száma ugyanebben az időszakban 29-ről több mint 27-szeresére, 800-ra emelkedett. Mindeközben a vállalat árbevétele közel 90 százalékkal nőtt, és a következő időszakra is ambiciózus célokat tűzött ki.

A Packeta Hungary 2000 átvételi ponttal zárta a 2022-es évet, és azt tervezi, hogy 2023 végére országszerte több mint 3000 helyszínre bővíti hálózatát. Ezzel a vállalat célja, hogy Magyarország eddigi legnagyobb csomagpont-hálózatát hozza létre, biztosítva, hogy legalább egy csomagfeladási és -átvételi pont a teljes lakosság számára néhány perces sétatávolságon belül elérhető legyen.

A vállalat Németországban, Lengyelországban, Romániában és Magyarországon egyaránt három számjegyű növekedést könyvelt el a kezelt csomagok és az árbevétel terén. Magyarországon 2022-ben közel 1,6 millió csomagot kezelt a Packeta (ez 144%-kal több, mint 2021-ben), és 5,3 milliárd forint feletti árbevétellel zárta az évet (ami 88,6%-os növekedést jelent az előző évi eredményhez képest).

A Packeta a sikeres tesztidőszakot követően bejelentette új szolgáltatások elindítását is, amely lehetővé teszi a magánfelhasználóknak, hogy az Android és iOS eszközökön egyaránt elérhető Packeta app segítségével adjanak fel csomagokat a Z-BOX automatákon keresztül (az Android készülékek 100%-án csak márciustól lesz elérhető ez a szolgáltatás). A GKID felmérése szerint a Packeta Hungary 14,82%-os piaci részesedéssel büszkélkedhet a csomagpontokat és csomagautomatákat magában foglaló fixpontos kézbesítés területén, ezzel a 4. helyen áll a jelenleg vizsgált 8 résztvevő között. A vállalat munkatársainak száma elérte a 130-at és a csomagszám emelkedésével párhuzamosan további bővítést terveznek.

Az elért erőteljes növekedés hatására, valamint a további fejlődési tervek még hatékonyabb támogatásának érdekében a Packeta Hungary a közelmúltban új értékesítési igazgatót nevezett ki Szép Károly személyében, aki az elmúlt évtizedben az InPost/WeBox, a Foxpost és a Magyar Posta cégeknél szerzett tapasztalatot az értékesítés, üzletfejlesztés és marketing területén. Az új vezető célja, hogy a Packetát 2023-ban több mint 3000 csomagautomatával és csomagponttal a valaha volt legnagyobb lefedettséggel rendelkező csomaglogisztikai vállalattá növelje Magyarországon, 2024-re pedig a legnagyobb automata/csomagponti szolgáltatóvá váljon a vállalat.

„Büszkék vagyunk a 2022-ben elért növekedésre, és gőzerővel dolgozunk rajta, hogy tovább bővítsük szolgáltatásainkat és hálózatunkat, hogy még jobban kiszolgálhassuk lakossági és céges ügyfeleinket” – mondta el Csatlós Éva, a Packeta Hungary Kft. újonnan kinevezett ügyvezető és HR igazgatója, aki még 2021-ben, HR igazgatóként csatlakozott a céghez. – „Bízunk benne, hogy új értékesítési igazgatóval a fedélzeten, illetve a technológiába és az automatizálásba történő befektetéseinknek köszönhetően Magyarország legnagyobb csomagküldő szolgáltatójává válhatunk. Ebben kulcsszerepet szánunk csomagautomatáink hálózatának, amely kényelmes, fenntartható és költséghatékony alternatívája a házhozszállításnak, és recesszióálló, jó ár-érték arányú logisztikai megoldást kínál az e-kereskedelem számára.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...