- Hirdetés -

A környezettudatosságért kampányol az IKEA

|

Az elmúlt öt év legnagyobb integrált kampányával hívja fel a figyelmet a vállalat a körkörösségre és arra, hogy az IKEA bútorok velünk együtt változhatnak. A többek között a tévében és a mozikban is futó reklámban egy kamaszodó kislány alakítja át gyerekkori szobáját, bevált és szeretett IKEA bútorainak megtartásával. Az augusztus végéig tartó, influenszereket is bevonó kampánnyal és a weboldalán is megosztott hasznos tartalmakkal az IKEA a környezettudatos szemléletet népszerűsíti.

„A boldog és kiegyensúlyozott élethez elengedhetetlen, hogy a saját otthonunk is komfortos és szerethető legyen. Hiszen ez az egyetlen olyan hely, ahol azzal töltjük az időnket, amivel csak szeretnék. Az IKEA támogatja az embereket abban, hogy olyan környezetet teremthessenek maguknak, amely képes követni az életük alakulásával járó változásokat. Az elmúlt öt év legnagyobb ívű kampányában a bútorok újrahasznosítására ösztönözzük az embereket, azzal a céllal, hogy megváltoztassuk a bútorainkkal, otthonunk berendezésével kapcsolatos hozzáállást“– mondja Charlotte Miles, az IKEA csehországi, magyarországi és szlovákiai régiójának marketingvezetője.

A körkörösséget illusztráló kisfilmben az IKEA KALLAX polcos eleme kerül a középpontba. A történetben egy család közösen rendezi át kamaszlányuk szobáját. A gyerekszoba addigi élénk színeit letisztult minták váltják, a babaházként funkcionáló KALLAX polcos elemből könyvespolcot készítenek, amely a könyvek mellett a lány tech kütyüinek és zenehallgatáshoz szükséges eszközeinek is otthont ad. A család lépésről lépésre alakítja át a szobát, a már meglévő bútorokat, dekorációkat felhasználva.

„Szeretnénk, ha vásárlóink olyan partnerként tekintenének ránk, akik támogatják őket a nehézségek megoldásában és mellettük állnak az otthoni kényelmük fejlesztésében – mindvégig szem előtt tartva közös bolygónk jövőjét. Ha egy IKEA bútor második esélyt kap, azzal máris csökken a kidobott termékek száma. A bútorokat ennek érdekében javíthatjuk, újraértékesíthetjük vagy újrafelhasználhatjuk” – nyilatkozza a kampányról Barbora Kotoun, az IKEA csehországi, magyarországi és szlovákiai régiójának fenntarthatósági vezetője.

Az IKEA fennállásának szinte egészen a kezdetétől a fenntarthatóság és körforgásos gazdaság előremozdítására törekszik globális szinten. Az IKEA 2020-ban indította el Magyarországon a Bútorok második élete szolgáltatását, amely keretében lehetővé tette a régebbi IKEA bútorok visszavásárlását és újraértékesítését. 2022-től a vásárlók már online, az IKEA weboldaláról is kiválaszthatják az újraértékesített termékeket. Magyarországon 2022-ben 2993 IKEA termék kapott esélyt a második életre. A bútorok életciklusának meghosszabbítására hivatott a gyermekbútorok garantált visszavásárlása, illetve az áruházakban és online díjmentesen kérhető pótalkatrészek biztosítása is. 2030-ra az összes IKEA áru megújuló vagy újrahasznosított anyagból fog készülni, már a tervezéskor szem előtt tartva, hogy a termék új célra felhasználható, javítható, újrafelhasználható, újraértékesíthető vagy újrahasznosítható legyen.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...