- Hirdetés -

Kibővített menedzsmenttel folytatja a Pepita

|

Minden fontos mutatóban 50 százalék feletti növekedést ért el 2021-hez képest, ezzel fennállásának legerősebb üzleti évét zárta tavaly és folytatja ugrásszerű fejlődését a Pepita Csoport, közölte a cég. A 2023-ra kitűzött üzleti célok, azaz a nemzetközi piacszerzés, a marketplace és az ügyfélszolgálat további erősítése érdekében a Csoport négy új taggal bővítette menedzsmentjét kereskedelmi, technológiai, ügyfélszolgálati és marketplace területen.

A COVID ugyan már kevésbé nyomta rá a bélyegét az online boltok 2022-es évére, de, mint a legtöbb iparágnak, úgy az e-kereskedelemnek is meggyűlt a baja a háború negatív gazdasági hatásaival, az ingadozó devizaárfolyamokkal és az inflációval. A nehezítő körülmények ellenére a hibrid, azaz hagyományos és piactér modellben egyaránt működő Pepita.hu mellett több weboldalt is üzemeltető Pepita Csoport nem csak folytatni tudta nemzetközi terjeszkedési törekvéseit, de kiemelkedő üzleti eredményesség mellett tette mindezt.

Az egyedi látogatások számában éves szinten tapasztalt 30 százalékos növekedés önmagában is kiemelkedőnek számít iparági szinten, de a csoporthoz tartozó oldalak ügyfélvonzó- és megtartó képességét még jobban mutatja az értékesített termékek számának közel 80%-os, összértékének 70% feletti növekedése. Ha hozzátesszük, hogy a tavalyi évben 640 ezer vásárló összesen 15 milliárd forintot költött a Pepita oldalain, egyértelművé válik, miért jegyzik a Pepitát a hazai online kereskedelmi piac legfontosabb szereplői között.

Pelenkák és bútorok viszik a forgalmat

Szinten végtelennek tűnő választékból kerül ki a Pepitán értékesített közel 1,6 millió termék, de néhány termék és kategória magasan kiemelkedik erről a palettáról. Az értékesített termékek darabszámát tekintve továbbra is a gyorsan forgó fogyasztási cikkek a slágertermékek, magasan vezeti a kategóriát, közel 30 ezres darabszámmal a legnagyobb számban fogyó termék a pelenka, amely majd’ 350 millió forinttal az értékeket összesítő listán is előkelő helyen szerepel. Vásárlási értéket tekintve a bútorok dominálnak a Pepita vásárlóinak körében: az oldalon összesen több mint egymilliárd forint értékben találtak gazdára szekrények, ifjúsági ágyak és komódok.

Négy új tag a menedzsmentben

A két korábbi Szállás.hu alapító, Dorcsinecz József és Varga Zoltán által felépített és vezetett, majd az OTP csoporthoz tartozó PortfoLion alapkezelő tőkebefektetésével 2020-ban megerősített Pepita Csoport a jelentős hazai piacszerzés után jelenleg a német, szlovák, román piacok fejlesztésén, és egy hatékony, a célokat hosszú távon is támogatni képes menedzsment felépítésén dolgozik. Ennek köszönhető, hogy a tavalyi év végén és az idei év elején összesen négy új taggal, kulcspozíciókban bővült a cég felsővezetése. Kereskedelmi igazgatói pozícióba érkezett a korábban az Extreme Digital, majd az eMAG-fúzió után a két cég közös hardline kategóriáját vezető, és az összeolvadást 50 fős csapatával tevékenyen segítő Sásdi Norbert. “Jó időben jött a találkozás, hiszen az alapítók olyan víziót tudtak nekem mutatni, amivel könnyen tudok azonosulni. A személyes célom, hogy a most épülő csapatommal a top3 hazai e-kereskedelmi szereplő közé vezessük a Pepitát és több piacon is meghatározóvá tudjunk válni a következő 5 évben” - emelte ki Sásdi Norbert.

A Pepita marketplace élére szintén egy korábbi eMAG-os vezető, Papp Máté került, aki 2017 óta volt az eMAG marketplace igazgatója. Papp Máté legfontosabb feladata,a Magyarországi Marketplace üzletág tovább fejlesztése mellett, hogy a külföldi Pepita-piacokon is elindítsa a cég eredményessége szempontjából kiemelten fontos marketplace modell működését.

Nem iparágon belülről, de felbecsülhetetlen szakmai tapasztalattal érkezett a cégcsoport új termékfejlesztési vezetője, Köteles Ádám, a MOL-csoport downstream üzletágának korábbi IT vezetője. Legfőbb feladata, hogy azokra az üzletileg megalapozott projektekre összpontosítsa a cég informatikai erőforrásait, melyek a vállalatcsoport számára a legnagyobb értéket teremtik.

Egészségügyi területről, közgazdász, pszichológus, senior projektmenedzser és service designer háttérrel érkezik a pepita ügyfélszolgálati vezetői posztjára Kató-Nagy Szilvia, aki az egyre növekvő ügyfélszolgálati terhelés továbbra is magas színvonalú kezeléséért felel.

A Pepita Csoport vezetéséért és a stratégia kialakításáért továbbra is a két alapító, Dorcsinecz József és Varga Zoltán és az operatív igazgató, Sárközi Tamás felel.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...