- Hirdetés -

Ők a legtöbbet nézett tévésztárok

|

Ismét Till Attila végzett a Marketing&Media magazin celebes nézettségi toplistája élén, ráadásul a TV2 sztárja nagy fölénnyel, 6,6 milliós eléréssel áll az első helyen. A Top 20-as listára csak az RTL Magyarország és a TV2 Csoport hírességei kerültek be, és az utóbbihoz tartozó celebek vannak többségben.

Amíg nem lankad a munkabírása, addig aligha lesz veszélyben Till Attila első helye a celebes nézettségi toplistánkon. A TV2 műsorvezetője az elmúlt évben is több nagy produkcióban szerepelt a csatornán. A saját műsora, a késő esti sávban futó Propaganda kivételével ezek mind kimondottan magas nézőszámot hoztak. Tilla elérése 2022-ben meghaladta a 6,6 millió főt. Ezzel egyrészt túlteljesítette a 2021-es 6,4 milliós elérését, másrészt hatalmas előnnyel, 825 ezer nézővel előzte a második helyezettet.

Az idei nézettségi toplistánknál is a korábbi évek gyakorlatát követtük, azaz az elmúlt esztendő kumulált elérési adatait vettük figyelembe a teljes lakosság körében. Azon sem változtattunk, hogy a hír- és magazinműsorok vezetőit nem soroltuk a celebek közé. Ezt valószínűleg utóbbiak nem bánják, bár meg kell említeni, hogy naponta jelentkező, stabilan magas nézettségű produkciókról van szó, így szintén kiugróan magas az éves elérésük.

Például az RTL Híradó kumulált elérése tavaly meghaladta a hétmillió főt, míg a Tényeké 6,5 milliót tett ki. A Fókusz és a Fókusz Plusz együttes elérése pedig 6,6 millió fő volt.

A holtversenyek miatt a Top 20-as listán 26 híresség nevét láthatjuk, ebből 16-an a TV2 Csoport, 10-en az RTL Magyarország csatornáin tűntek fel. Az első tízen belül is jobban áll a TV2 Csoport, mert ebből a körből hét celeb tartozik hozzájuk, miközben az RTL-esek öten vannak. Abban tehát nincs változás, hogy kiugróan magas nézőszámokat a két nagy kereskedelmi csatornacsaládnál szerepet kapó hírességek tudnak elérni. Igazából továbbra is a TV2 Csoport és az RTL Magyarország a két hazai televíziós sztárgyár.

A listavezető Till Attilát egy másik TV2-s, Köllő Babett követi, aki két műsorral, a Drágám, add az életed!-del és a Sztárban sztár leszekkel hozott össze 5,8 milliós elérést. Köllő egyébként a tavalyi toplistán sem állt rosszul, már akkor is a nyolcadik helyen végezett.

Harmadik lett az RTL-es Miller Dávid 5,77 milliós eléréssel, majd Fördős Zé következett, aki a Konyhafőnök két tavalyi szériájában tűnt fel. Egyébként amennyiben ősszel a Konyhafőnök VIP hozza a korábbi évek jó nézettségét, akkor könnyen a második helyre futott volna be Fördős Zé, így külön sajnálhatja a gyengébb őszi eredményeket. Ötödik helyen Lékai-Kiss Ramóna nevét láthatjuk, aki tavaly A Nagy Ő-ben, a Dancing with the Starsban és a Sztárban sztárban szerepelt. Ez közel 5,6 milliós nézettséget jelentett számára.

 

A legtöbbet nézett tévésztárok - TOP10

Forrás: Nielsen Közönségmérés, RTL Magyarország

(Kumulált elérés, az adott hírességhez tartozó műsorok adott csatornán futó epizódjainak 1 perces elérése 2022. január 1. és december 31. között a 4+ célcsoport körében, beleértve a TSV-adatokat is.)

 

 

Heszler Róbert

Az összeállítás teljes terjedelmében a Marketing&Media magazin legújabb számában olvasható.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...