A háború kirobbanásának egy éves évfordulója alkalmából kampányt indított a People Group kommunikációs ügynökség és partnerei további adománygyűjtés céljából, amivel a hazánkban élő menekült családokat kívánják segíteni.
(kiemelt fotó: People Group)
A kampányt digitális csatornán, közterületi felületeken és egyéb kommunikációs csatornákon futtatják, amelyhez több híresség is csatlakozott, akik a saját közösségi médiafelületeiken támogatják a kampány üzenetét.
„Egy évvel ezelőtt olyan dolog történt, amelyről azt gondoltuk, hogy soha nem következhet be a környezetünkben. A hideg ráz most is, amikor az első felvételek és tudósítások napvilágot láttak! Röviddel később, pedig már arra eszméltünk, hogy bajbajutott anyukák és gyermekeik érkeznek hazánkba, kilátástalanul, pánikban. Mindenki megpróbált segíteni különböző módon. De mi történik ma? Ma már ez is csak egy hír a többi mellett... Nem a háború foglalkoztatja az embereket, hanem annak következményei. A segítségnyújtás, a háború határozott elutasítása helyett a közöny kapott helyet. Kampányunkkal semmi mást nem szeretnénk, mint elgondolkodtatni, mert a háború még mindig dúl, a helyzet még rosszabb, mint korábban és anyukák, gyerekek ezrei élnek hazánkban, akiknek a segítség a reményt adhatja vissza” – foglalta össze tömören Urbán Zsolt, a People Group reklámügynökség vezetője a kampány célját.
A kampányt támogató hírességek között van Barabás Éva, Csonka András, Harsányi Levente, Hollósi Jázmin, Miló Viktória, Papp Ferenc (Irigy Hónaljmirigy) és Sváby András. A kampányt támogató, együttműködő partnerként vesz részt a kezdeményezésben a Sharity jótékonysági alkalmazás platform, a PosterCOM közterületi reklámcég, a PR-Agent Communications pr ügynökség, a United Way nemzetközi alapítvány és a Kismosoly Egyesület.