- Hirdetés -

TV2-s műsorok vezetik a nézettségi toplistát

|

Növelte előnyét a TV2, hét napból hatban nyerték a főműsoridős nézettségi versenyt. A Sztárban sztár és a Szerencsekerék volt a TV2 két legnézettebb produkciója, az RTL-en pedig továbbra is magas nézettséggel fut a Cápák között.

A mögöttünk álló 8. héten kicsit tovább nőtt a TV2 és az RTL közötti különbség. A korábbi héthez viszonyítva a TV2 főműsoridőben és a 18-59 éveseknél 0,4 százalékponttal, a 18-49 éveseknél 0,5 százalékponttal erősödött, de javítottak teljes napon, továbbá a teljes lakosságnál is. Ezzel párhuzamosan az RTL teljes lakosságnál (főműsoridőben és teljes napon is) ugyanazt hozta, mint a korábbi héten, a 18-49 és a 18-59 éveseknél pedig kicsit rontott.

Ez a főműsoridőben és a 18-49 éveseknél azt jelenti, hogy a TV2 előnye 3,1 százalékpontra nőtt (TV2: 14,5%, RTL: 11,4%), főműsoridőben és a 18-59 éveseknél pedig 2,4 százalékpontot tett ki a differencia (TV2: 14,6%, RTL: 12,2%). A napi főműsoridőket nézve a szombat estét tudta megnyerni az RTL a 18-49 és 18-59 éveseknél, valamint a teljes lakosságnál is. A hét többi főműsoridejét viszont simán bezsákolta a TV2.

Mindebből talán már sejthető, hogy a teljes portfóliók szintjén sem ingott meg a TV2 Csoport vezető helye, mindenféle bontásban nyerték a hetet. A legnagyobb előnyt teljes napon és a teljes lakosságnál tudták elérni (TV2 Csoport: 26,1%, RTL Magyarország: 15,8%). A legkisebb előnyük pedig főműsoridőben és a 18-59 éveseknél volt (TV2 Csoport: 26,2%, RTL Magyarország: 22,5%), de az utóbbi is 3,7 százalékpontnyi különbséget jelent.

A TV2 Csoport és az RTL Magyarország mögötti ligában nem történtek nagy átrendeződések, továbbra is célcsoportfüggő, hogy milyen a sorrend. A teljes lakosságnál az MTVA, a 18-49 és a 18-59 éveseknél az AMC Networks számít a harmadik erőnek.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 8. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 14,6 17,9 14,5
RTL 12,2 11,8 11,4

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 8. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,9 13,5 11,1
RTL 7,2 6,9 6,7

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,9 26,1 23,7
RTL Magyarország 17,6 15,8 17,1
AMC Networks 6,1 5,6 6,2
MTVA 5,6 9,2 4,8
Paramount Global 4,6 3,8 5,6
Network4 4,3 4,8 2,9
Antenna Entertainment Group 4,1 3,2 4,1
Warner Bros.Discovery 3,0 3,3 2,8

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 17,1% / 16,3% (16,9% / 16,3%)
Tények Plusz – 13,9% / 13,6% (13,7% / 13,8%)
Szerencsekerék – 17,4% / 17,4% (16,6% / 16,6%)
Hazatalálsz – 12,6% / 11,3% (12,7% / 11,3%)

RTL
Híradó – 18,1% / 15,8% (17,5% / 15,6%)
Fókusz – 14% / 12,9% (13,8% / 13%)
Drága örökösök – 12,5% / 11,7% (13,3% / 12,6%)
A mi kis falunk – 11,7% / 11,2% (12% / 11,4%)

Az esti hírműsorok közötti verseny a megszokott felállás szerint alakult, azaz a 18-49 éveseknél a Tények, a 18-59 éveseknél az RTL Híradó ért el jobb heti átlagot. A TV2-n kiemelkedően jól teljesített a Szerencsekerék és a korábbi héthez képest még erősödtek is. A Szerencsekerék kapcsán apró érdekesség, hogy nagyon kiegyensúlyozott a műsor share-je a 18-49 és a 18-59 éveseknél, konkrétan százalékra ugyanannyi a heti átlaguk. A Hazatalálsz című sorozat viszont ismét csatornaátlag alatti közönségarányt hozott. Az RTL-en a Drága örökösök számára kemény ellenfélnek bizonyult a Szerencsekerék, bár a sorozat még így is az RTL főműsoridős heti átlaga felett szerepelt, de nem sokkal. A mi kis falunk közel ugyanazt hozta, mint a Drága örökösök, ami szép eredmény, hiszen ismétlésről van szó.

Szombaton az RTL-es Gólkirályság nyerte a sávját, a 18-49 éveseknél 12,7 százalékot, a 18-59 éveseknél 14,1 százalékot tett ki a share-je. Vasárnap ennél is jobb eredményt produkált a Cápák között, az említett két célcsoportnál 17,8 és 16,8 százalék volt a közönségarányuk. A TV2-n a Sztárban sztár a 18-49 éveseknél 20,2 százalékos, a 18-59 éveseknél pedig 19,7 százalékos közönségarányt hozott össze, a nézettségük erősödött a korábbi héthez képest.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél a Sztárban sztár volt az elmúlt hét legnézettebb műsora, 294 ezres és 418 ezres nézőszámmal. A teljes lakosságnál 921 ezret tett ki a nézőszámuk, amivel viszont másodikok lettek, minimális lemaradással a Szerencsekerék hétfői adása mögött.

Az RTL legnézettebbje a 18-49 és a 18-59 éveseknél is a Cápák között volt, a műsor ennél a két célcsoportnál 292 ezer és 403 ezer nézőt vonzott. A teljes lakosságnál pedig a vasárnapi RTL Híradó szállította a csatorna legmagasabb, 739 ezres nézőszámát.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 418 093 19,7
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 403 723 16,8
SZERENCSEKERÉK TV2 373 084 18,5
HÍRADÓ RTL 336 657 16,0
TÉNYEK TV2 332 749 15,9
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 312 982 14,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 297 648 16,6
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 276 371 13,7
FÓKUSZ RTL 266 057 14,6
A MI KIS FALUNK RTL 251 281 12,3

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 921 240 22,4
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 921 084 23,5
TÉNYEK TV2 845 223 20,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 746 427 19,3
HÍRADÓ RTL 739 440 17,9
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 628 811 13,7
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 581 815 13,6
HAZATALÁLSZ TV2 564 668 16,4
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 550 607 13,2
FÓKUSZ RTL 511 083 13,3

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 294 415 20,2
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 292 435 17,8
SZERENCSEKERÉK TV2 254 364 18,0
HÍRADÓ RTL 221 561 15,3
TÉNYEK TV2 218 042 15,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 191 812 15,7
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 191 197 12,7
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 189 143 13,8
A MI KIS FALUNK RTL 185 309 12,9
FÓKUSZ RTL 175 409 14,4

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...