- Hirdetés -

Milliós nézőszámot hozott a Szerencsekerék

|

Megugrotta a lélektani egymilliós határt a TV2 vetélkedője, jó nézettséggel tért vissza az M4 Sportra a Forma-1, ami szokás szerint a fiatalabb célcsoportoknál erősebb közönségarányt produkált, mint a teljes lakosságnál. A 18-49 éveseknél egy RTL-es produkció volt a hét legnézettebb műsora.

A mögöttünk álló 9. héten csak kisebb változások történtek a TV2 és az RTL heti közönségarányában. Ez az utóbbinak rosszabb hír, hiszen azt jelenti, hogy a TV2 továbbra is őrzi a vezető helyét. Még az RTL-nek legjobban fekvő 18-49 és 18-59 éveseknél, főműsoridőben is 2,6-2,6 százalékpont volt a TV2 előnye. Az RTL megnyerte a szombati főműsoridőt, – a kereskedelmi célcsoportnál és teljes lakosságnál is – a hét többi napja viszont a TV2-é volt.

A teljes portfóliókat nézve is minden összevetésben piacvezető a TV2 Csoport. Az RTL Magyarország a 18-49 éveseknél és főműsoridőben tudott a legközelebb férkőzni a TV2 Csoporthoz. Utóbbi 26,4 százalékos, az RTL Magyarország 22,9 százalékos share-t hozott össze, azaz 3,5 százalékpontot tett ki a differencia. Viszont teljes napon és a teljes lakosságnál közel tíz százalék volt a TV2 Csoport előnye.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 9. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 14,6 17,8 14
RTL 12 11,5 11,4

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 9. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,8 13,4 10,5
RTL 7,1 6,7 6,6

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,1 26,2 23,7
RTL Magyarország 18,7 16,4 18,5
AMC Networks 6,2 5,9 6,5
MTVA 5,9 9,4 4,9
Paramount Global 4,6 3,8 5,7
Network4 4,4 4,8 2,8
Antenna Entertainment Group 3,4 2,7 3,4
Warner Bros.Discovery 2,7 3,0 2,6

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,9% / 16,2% (17,1% / 16,3%)
Tények Plusz – 13,7% / 13,5% (13,9% / 13,6%)
Szerencsekerék – 18,1% / 17,6% (17,4% / 17,4%)
Hazatalálsz – 13,4% / 11,6% (12,6% / 11,3%)

RTL
Híradó – 17,4% / 14,9% (18,1% / 15,8%)
Fókusz – 13,1% / 12,1% (14% / 12,9%)
Drága örökösök – 12,2% / 11,5% (12,5% / 11,7%)
A mi kis falunk – 11,5% / 11% (11,7% / 11,2%)

A napi műsorok terén a helyzet szinte változatlan. A 18-49 éveseknél a Tények, a 18-59 éveseknél az RTL Híradó ért el jobb heti átlagot. A Szerencsekerék továbbra is szárnyal, a Hazatalálsz című sorozat viszont elmarad a TV2 esti átlagától. Mondjuk nem sokkal, de azért a Szerencsekeréknél erősebb felvezetőműsort nem kaphattak volna. A Drága örökösök pont elérte az RTL csatornaátlagát, de ez a TV2 vetélkedőjével szemben kevés volt. A mi kis falunk ismétlése csak kevéssel maradt el heti átlagok terén a Drága örökösöktől, egyes napokon pedig több nézőjük volt, mint a premier sorozatnak.

Szombaton a RTL-en futó Gólkirályság 13,1 százalékos közönségarányt ért el a 18-49 éveseknél, amivel nyerték a sávjukat. Döntően ennek köszönheti a csatorna, hogy behúzták a szombati főműsoridőt. Vasárnap a Cápák között 18,4 százalékos share-t produkált a 18-49 éveseknél, a TV2-n pedig a jóval hosszabb műsoridejű Sztárban sztár 19,6 százalékot hozott.

A 18-49 éveseknél, a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál más-más műsor végzett a heti toplista élén. A 18-49 éveseknél a 299 ezer nézőt vonzó Cápák között volt a legnézettebb. Nem sokkal maradt el tőlük a Sztárban sztár (298 ezer néző) és a Szerencsekerék hétfői adása (274 ezer néző). A 18-59 éveseknél a Sztárban sztár volt a listavezető a maga 430 ezres nézettségével, majd a Szerencsekerék (414 ezer néző) és a vasárnapi RTL Híradó következett (407 ezer néző).

A teljes lakosságnál olyan történt, amit mostanában ritkán látunk: egy műsor megugrotta az egymilliós nézőszámot. Ez pedig hétfői Szerencsekerék volt. Második helyre a Sztárban sztár (957 ezer néző), harmadikra az RTL Híradó (816 ezer néző) futott be.

Említést érdemel a Forma-1 szezonnyitója is, ami szokás szerint kiugróan magas nézettséget hozott az M4 Sportnak. Sőt, a komplett MTVA legnézettebb tartalmának számított. Tegyük hozzá, szokás szerint, hiszen tavaly is azt láthattuk, hogy az adott heti futamnak bérelt helye van a Top 10-ben. Különösen a 18-49 és a 18-59 éveseknél, ugyanis a verseny hagyományosan jobban teljesít a fiatalabb célcsoportoknál, mint a teljes lakosságnál. Az idénynyitó nagydíj a hét 5. legnézettebb műsora volt a 18-49 éveseknél 225 ezer nézőt vonzott 18,5 százalékos közönségarány mellett. A 18-59 éveseknél 331 ezer nézője és 18,8 százalékos share-je volt a futamnak. Egyébként még a szombati időmérő is a Top 20-ban volt, a 18-49 éveseknél 129 ezer nézővel és 15,8 százalékos közönségaránnyal.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 430 004 19,6
SZERENCSEKERÉK TV2 414 756 19,4
HÍRADÓ RTL 407 690 19,7
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 397 268 16,9
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 331 887 18,8
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 316 802 14,4
TÉNYEK TV2 307 710 19,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 282 164 16,0
A MI KIS FALUNK RTL 266 184 12,7
HAZATALÁLSZ TV2 263 726 13,7

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 1 002 079 23,7
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 957 442 23,1
HÍRADÓ RTL 816 350 19,7
TÉNYEK TV2 797 080 23,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 716 701 19,0
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 603 007 13,0
HAZATALÁLSZ TV2 579 711 16,1
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 569 617 13,2
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 557 813 16,2
DRAGA ÖRÖKÖSÖK RTL 516 228 12,4

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 299 620 18,4
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 298 097 19,6
SZERENCSEKERÉK TV2 274 525 18,9
HÍRADÓ RTL 264 156 18,6
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 225 641 18,5
TÉNYEK TV2 215 506 20,6
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 194 035 13,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 189 549 16,1
A MI KIS FALUNK RTL 177 405 12,2
HAZATALÁLSZ TV2 170 344 12,8

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...