Minden célcsoportnál nyerte a hetet a Zsákbamacska debütáló adása és a műsoros toplista második és harmadik helyét is TV2-s műsorok foglalják el. Az RTL-en a Cápák között és a Híradó volt a legnézettebb.
Az elmúlt héten nőtt a TV2 és az RTL közötti különbség. Az esti sávban a 18-49 éveseknél 3,9 százalékpont, a 18-59 éveseknél 3,5 százalékpont előnye volt a TV2-nek. A hétköznapokat és a vasárnap estét a TV2, a szombati főműsoridőt az RTL nyerte. A vasárnapi főműsoridőben óriási volt a különbség a két csatorna között, a kereskedelmi célcsoportoknál 10 százalékponttal, a teljes lakosságnál 14,4 százalékponttal vezetett a TV2.
Mindezekből talán már sejthető, hogy csoportszinten sem változtak az erőviszonyok. A TV2 Csoport minden bontásban az RTL Magyarország előtt végzett. Utóbbi a 18-59 éveseknél és főműsoridőben tudta legjobban megközelíteni a TV2 Csoportot, de még ez is 5,4 százalékpontnyi differenciát jelentett (TV2 Csoport: 26,8%, RTL Magyarország: 21,4%). Szokás szerint a teljes lakosságnál, teljes napon volt a legjelentősebb a TV2 Csoport előnye, 11,3 százalékpont (TV2 Csoport: 27%, RTL Magyarország: 15,7%).
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 10. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 14,8 | 18 | 14,4 |
RTL | 11,3 | 11,1 | 10,5 |
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 10. hét – Teljes nap
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 11,1 | 13,7 | 11,2 |
RTL | 6,8 | 6,6 | 6,2 |
A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 Csoport | 24,8 | 27,0 | 24,6 |
RTL Magyarország | 17,7 | 15,7 | 17,1 |
AMC Networks | 6,2 | 5,5 | 6,3 |
MTVA | 5,9 | 9,5 | 4,9 |
Paramount Global | 4,6 | 3,9 | 5,5 |
Network4 | 4,4 | 4,8 | 2,8 |
Antenna Entertainment Group | 3,3 | 2,6 | 3,3 |
Warner Bros.Discovery | 2,9 | 3,3 | 2,7 |
Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)
TV2
Tények – 16,5% / 16% (16,9% / 16,2%)
Tények Plusz – 13,9% / 13,9% (13,7% / 13,5%)
Szerencsekerék – 17,2% / 17,2% (18,1% / 17,6%)
Hazatalálsz – 13,9% / 12,2% (13,4% / 11,6%)
RTL
Híradó – 17,3% / 14,7% (17,4% / 14,9%)
Fókusz – 12,5% / 11,4% (13,1% / 12,1%)
Drága örökösök – 11,9% / 11% (12,2% / 11,5%)
A mi kis falunk – 10,7% / 9,7% (11,5% / 11%)
A hétköznap esték nem hoztak nagy fordulatot. A 18-49 éveseknél a Tények, a 18-59 éveseknél az RTL Híradó produkált jobb heti átlagot. Az egyelőre búcsúzó Szerencsekerék továbbra is nagyon erős volt, a Hazatalálsz című TV2-s sorozat pedig még mindig egy kicsit a csatorna főműsoridős átlaga alatt teljesített, de azért ez sem rossz eredmény. A Drága örökösök nem bírt a Szerencsekerékkel, de még így is egy kicsivel a csatornaátlag feletti eredményt értek el. A mi kis falunk ismétlések ereje pedig mintha kezdene megkopni.
Szombaton az RTL-en a 18-49 éveseknél 14,4 százalékos share-rel futott a Gólkirályság utolsó része. Meglepő lenne, ha nem rendelnének belőle újabb évadot. Vasárnap a Cápák között 16,5 százalékos közönségarányt ért el a 18-49 éveseknél, de az igazán nagy tűzijáték a TV2-n volt. Egy ügyes húzással a Sztárban sztárba integrálta a Zsákbamacska vetélkedő bemutatóadását a TV2. Az adás a 18-49 éveseknél 28,1 százalékos, a teljes lakosságnál 30,3 százalékos közönségarányt hozott. A Sztárban sztár Zsákbamacska előtti fele a 18-49 éveseknél 19,6 százalékos, az utáni része 23,6 százalékos share-t ért el.
A Zsákbamacska a 18-49 éveseknél, a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál is nagy fölénnyel nyerte a hetet 451 ezres, 627 ezres és 1,3 milliós nézőszámmal. Ilyen számokat már régen láttunk.
A második és a harmadik hely is a TV2-é volt mindhárom célcsoportnál. Második helyre a Sztárban sztár első blokkja futott be 317 ezer, 443 ezer és 983 ezer nézővel. A harmadik a 18-49 éveseknél a Szerencsekerék szerdai adása volt (276 ezer néző), a 18-59 éveseknél a Szerencsekerék keddi adása (394 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig megint csak a szerdai adás (931 ezer néző).
Az RTL legnézettebb műsora a 18-49 és a 18-59 éveseknél a Cápák között volt (267 ezer és 379 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a vasárnapi RTL Híradó (760 ezer néző) vonzotta a legtöbb érdeklődőt.
A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
ZSÁKBAMACSKA | TV2 | 627 588 | 26,9 |
SZTÁRBAN SZTÁR | TV2 | 443 048 | 18,8 |
SZERENCSEKERÉK | TV2 | 394 774 | 19,0 |
CÁPÁK KÖZÖTT | RTL | 379 277 | 16,0 |
HÍRADÓ | RTL | 366 408 | 18,6 |
GÓLKIRÁLYSÁG | RTL | 331 594 | 15,2 |
TÉNYEK | TV2 | 330 378 | 17,0 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 303 094 | 16,9 |
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK | RTL | 277 554 | 13,5 |
HAZATALÁLSZ | TV2 | 276 154 | 14,6 |
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
ZSÁKBAMACSKA | TV2 | 1 318 201 | 30,3 |
SZTÁRBAN SZTÁR | TV2 | 983 314 | 21,7 |
SZERENCSEKERÉK | TV2 | 931 412 | 22,4 |
TÉNYEK | TV2 | 813 710 | 20,8 |
HÍRADÓ | RTL | 760 948 | 19,3 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 712 770 | 18,7 |
CÁPÁK KÖZÖTT | RTL | 611 069 | 13,5 |
HAZATALÁLSZ | TV2 | 595 636 | 16,3 |
GÓLKIRÁLYSÁG | RTL | 584 425 | 13,8 |
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK | RTL | 534 305 | 12,8 |
A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
ZSÁKBAMACSKA | TV2 | 451 388 | 28,1 |
SZTÁRBAN SZTÁR | TV2 | 317 502 | 19,6 |
SZERENCSEKERÉK | TV2 | 276 261 | 19,4 |
CÁPÁK KÖZÖTT | RTL | 267 255 | 16,5 |
HÍRADÓ | RTL | 230 608 | 17,4 |
TÉNYEK | TV2 | 219 236 | 16,7 |
GÓLKIRÁLYSÁG | RTL | 212 463 | 14,4 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 212 344 | 17,4 |
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK | RTL | 176 501 | 12,4 |
HAZATALÁLSZ | TV2 | 174 204 | 13,3 |
Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.
Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.
Adat: Live+As Live
Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás