- Hirdetés -

Brutális nézettséggel kezdett a Zsákbamacska

|

Minden célcsoportnál nyerte a hetet a Zsákbamacska debütáló adása és a műsoros toplista második és harmadik helyét is TV2-s műsorok foglalják el. Az RTL-en a Cápák között és a Híradó volt a legnézettebb.

Az elmúlt héten nőtt a TV2 és az RTL közötti különbség. Az esti sávban a 18-49 éveseknél 3,9 százalékpont, a 18-59 éveseknél 3,5 százalékpont előnye volt a TV2-nek. A hétköznapokat és a vasárnap estét a TV2, a szombati főműsoridőt az RTL nyerte. A vasárnapi főműsoridőben óriási volt a különbség a két csatorna között, a kereskedelmi célcsoportoknál 10 százalékponttal, a teljes lakosságnál 14,4 százalékponttal vezetett a TV2.

Mindezekből talán már sejthető, hogy csoportszinten sem változtak az erőviszonyok. A TV2 Csoport minden bontásban az RTL Magyarország előtt végzett. Utóbbi a 18-59 éveseknél és főműsoridőben tudta legjobban megközelíteni a TV2 Csoportot, de még ez is 5,4 százalékpontnyi differenciát jelentett (TV2 Csoport: 26,8%, RTL Magyarország: 21,4%). Szokás szerint a teljes lakosságnál, teljes napon volt a legjelentősebb a TV2 Csoport előnye, 11,3 százalékpont (TV2 Csoport: 27%, RTL Magyarország: 15,7%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 10. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 14,8 18 14,4
RTL 11,3 11,1 10,5

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 10. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,1 13,7 11,2
RTL 6,8 6,6 6,2

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,8 27,0 24,6
RTL Magyarország 17,7 15,7 17,1
AMC Networks 6,2 5,5 6,3
MTVA 5,9 9,5 4,9
Paramount Global 4,6 3,9 5,5
Network4 4,4 4,8 2,8
Antenna Entertainment Group 3,3 2,6 3,3
Warner Bros.Discovery 2,9 3,3 2,7

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,5% / 16% (16,9% / 16,2%)
Tények Plusz – 13,9% / 13,9% (13,7% / 13,5%)
Szerencsekerék – 17,2% / 17,2% (18,1% / 17,6%)
Hazatalálsz – 13,9% / 12,2% (13,4% / 11,6%)

RTL
Híradó – 17,3% / 14,7% (17,4% / 14,9%)
Fókusz – 12,5% / 11,4% (13,1% / 12,1%)
Drága örökösök – 11,9% / 11% (12,2% / 11,5%)
A mi kis falunk – 10,7% / 9,7% (11,5% / 11%)

A hétköznap esték nem hoztak nagy fordulatot. A 18-49 éveseknél a Tények, a 18-59 éveseknél az RTL Híradó produkált jobb heti átlagot. Az egyelőre búcsúzó Szerencsekerék továbbra is nagyon erős volt, a Hazatalálsz című TV2-s sorozat pedig még mindig egy kicsit a csatorna főműsoridős átlaga alatt teljesített, de azért ez sem rossz eredmény. A Drága örökösök nem bírt a Szerencsekerékkel, de még így is egy kicsivel a csatornaátlag feletti eredményt értek el. A mi kis falunk ismétlések ereje pedig mintha kezdene megkopni.

Szombaton az RTL-en a 18-49 éveseknél 14,4 százalékos share-rel futott a Gólkirályság utolsó része. Meglepő lenne, ha nem rendelnének belőle újabb évadot. Vasárnap a Cápák között 16,5 százalékos közönségarányt ért el a 18-49 éveseknél, de az igazán nagy tűzijáték a TV2-n volt. Egy ügyes húzással a Sztárban sztárba integrálta a Zsákbamacska vetélkedő bemutatóadását a TV2. Az adás a 18-49 éveseknél 28,1 százalékos, a teljes lakosságnál 30,3 százalékos közönségarányt hozott. A Sztárban sztár Zsákbamacska előtti fele a 18-49 éveseknél 19,6 százalékos, az utáni része 23,6 százalékos share-t ért el.

A Zsákbamacska a 18-49 éveseknél, a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál is nagy fölénnyel nyerte a hetet 451 ezres, 627 ezres és 1,3 milliós nézőszámmal. Ilyen számokat már régen láttunk.

A második és a harmadik hely is a TV2-é volt mindhárom célcsoportnál. Második helyre a Sztárban sztár első blokkja futott be 317 ezer, 443 ezer és 983 ezer nézővel. A harmadik a 18-49 éveseknél a Szerencsekerék szerdai adása volt (276 ezer néző), a 18-59 éveseknél a Szerencsekerék keddi adása (394 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig megint csak a szerdai adás (931 ezer néző).

Az RTL legnézettebb műsora a 18-49 és a 18-59 éveseknél a Cápák között volt (267 ezer és 379 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a vasárnapi RTL Híradó (760 ezer néző) vonzotta a legtöbb érdeklődőt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
ZSÁKBAMACSKA TV2 627 588 26,9
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 443 048 18,8
SZERENCSEKERÉK TV2 394 774 19,0
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 379 277 16,0
HÍRADÓ RTL 366 408 18,6
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 331 594 15,2
TÉNYEK TV2 330 378 17,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 303 094 16,9
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 277 554 13,5
HAZATALÁLSZ TV2 276 154 14,6

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
ZSÁKBAMACSKA TV2 1 318 201 30,3
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 983 314 21,7
SZERENCSEKERÉK TV2 931 412 22,4
TÉNYEK TV2 813 710 20,8
HÍRADÓ RTL 760 948 19,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 712 770 18,7
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 611 069 13,5
HAZATALÁLSZ TV2 595 636 16,3
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 584 425 13,8
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 534 305 12,8

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
ZSÁKBAMACSKA TV2 451 388 28,1
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 317 502 19,6
SZERENCSEKERÉK TV2 276 261 19,4
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 267 255 16,5
HÍRADÓ RTL 230 608 17,4
TÉNYEK TV2 219 236 16,7
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 212 463 14,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 212 344 17,4
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 176 501 12,4
HAZATALÁLSZ TV2 174 204 13,3

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...