- Hirdetés -

Jakabos Zsuzsannával kampányol a Helia-D

|

A Hydramax brandet a gyártó Jakabos Zsuzsanna, Európa-bajnok magyar úszó, olimpikonnal közösen mutatja be, aki idén márciustól a termékcsalád nagyköveteként mutatkozik be. A termékek március 13-tól elérhetők a márka webshopjában, áprilistól pedig már a boltok polcain is megtalálhatók.

A megfelelő arcápolási szokások kialakításával már fiatal korban rengeteget tehetünk azért, hogy a bőrünk minél tovább feszes és rugalmas maradjon. Ehhez a kulcs egy jól összeállított, top hatóanyagokat tartalmazó arcápolási rutin, amelynek hiányát később jóval nehezebb pótolni. A preventív bőrápolás első lépése a megfelelő hidratálás, a Helia-D legújabb termékcsaládja pedig ebben segíti a kezdő bőrápolókat.

Háromféle hialuronsav a mély hidratálásért

A Hydramax termékcsalád azokat a húszas-harmincas éveikben járó fiatalokat szólítja meg, akiknek a bőrén még nem fedezhetők fel az idő múlásának nyomai, mégis fontos számukra, hogy magas hatóanyagtartalmú készítményekkel már ma tegyenek a bőrük hosszan tartó ragyogásáért.

Budaházy Péter a fejlesztés kapcsán elmondta, hogy a termékcsalád tagjait alkotó hidratálókrémek összetevői között háromféle hialuronsav található meg, amelyek nemcsak a bőrfelszínen, hanem a bőr mélyebb rétegeiben is kifejtik hatásukat. Kombinálásukkal rendkívül komplex hatás érhető el. Ez a hatóanyag a saját súlyának akár ezerszeresét is képes megkötni vízből, így a bőr rugalmasabbá, puhább tapintásúvá válik. „A hialuronsav ráadásul nemcsak a dehidratáltságot enyhíti, hanem az annak nyomán megjelenő apró ráncokat is – tette hozzá a szakértő. A hialuronsav mellett a termékekben további hidratáló hatóanyagokat tartalmazó Hydromanil és Progeline peptid is megtalálható – utóbbi a ráncok megelőzésében játszik fontos szerepet.

A Hydramax-család minden tagja dermatológiailag tesztelt, a krémek 24 órás mélyhidratálást biztosítanak, ráadásul vegán összetételűek. A gyártó a termékek megalkotásakor a környezetvédelemre is figyelt, így minden Hydramax tégely újrahasznosítható üvegből készült, a kupakok pedig újrahasznosított műanyagból.

Ütős hatás a napsugarakkal szemben

A bőrápolási rutin és egyúttal a bőröregedés elleni felkészülés elengedhetetlen része a fényvédelem, ezért a vállalat legújabb termékcsaládjából a fényvédő sem hiányozhatott. A Helia-D Hydramax fényvédőkrém széles spektrumú (50) UV-védelmet nyújt az UVA és UVB sugarak ellen, ezzel támogatva a bőröregedés elleni harcot. Gyorsan felszívódó, lágy textúrájának köszönhetően a krém nem ragad, így könnyen lehet rá sminkelni is.

A fényvédőt arctisztítás után javasolt felvinni az arcbőrre, valamint a nyak területére. A legideálisabb a reggeli bőrápolás utolsó lépéseként használni, így garantált a legjobb hatás.

Jakabos Zsunak minden másodperc számít

A márka Jakabos Zsu-val közösen mutatja be a Hydramaxot, aki a termékcsalád nagyköveteként mutatkozik be. Az úszónő életében minden egyes másodperc számít, így nemcsak a vízben, hanem a tükör előtt töltött percek is kulcsfontosságúak. „Nagyon érzékeny a bőröm, ráadásul az uszodai körülmények sem tesznek jót neki hosszú távon, így fontos volt számomra, hogy szupergyors felszívódású, mély hidratáló hatással rendelkező termékeket használjak” – mondta el az együttműködés kapcsán Zsu. Az úszónő hozzátette, hogy a sok edzés és verseny mellett kevés időt tud szánni a szépségápolásra, így egy egyszerű tisztítás-hidratálás-fényvédelem hármasból álló rutint alakított ki, arra viszont nagyon figyel, hogy ez minden napjába beleférjen.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jótékony akcióban a SPAR

Adománykártyák értékesítésével indult a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország Adni Öröm! karácsonyi akciója. 2024. december 1-17. között a kijelölt SPAR és INTERSPAR üzletekben, valamint a SPAR online shopban kapható adománykártyák árával élelmiszercsomagok...

A vevőknek kedvez az ingatlanpiac

A piac élénkülése és a fokozott vevői kereslet mellett enyhült az érvényesíthető alku mértéke az ingatlanvásárlás során, azonban még így is a vevők évének számított 2024, ugyanis a tranzakciók jelentős része, 82,2 százaléka a...

Kevés megtakarításuk van a magyaroknak

Bár a középkorúak átlagosan hét hónapra elegendő tartalékkal rendelkeznek, 33 százalékuk csupán egy hónapig tudná fenntartani magát, ha nem lenne bevétele - közölte a K&H a biztos jövő kutatás eredményei alapján, amely az öngondoskodás...

Múltidéző mozikkal erősít a filmcsatorna

A történelmi filmek választ adhatnak a múlt nagy kérdéseire és betekintést nyújtanak az életbe egy másik időszakban. A történelmi filmek amellett, hogy szórakoztatnak, rávilágítanak arra is, hogy a múlt eseményei miként formálták jelenünket. Különösen...

Central is clearly becoming international – interview with Petr Bednar

To maintain our independence, we need to focus on increasing our reach, revenue and profitability - says Petr Bednar. In an interview given to our magazine, the digital and business development director of Central...

A Central egyértelműen nemzetközi céggé válik – interjú Petr Bednarral

Az elérésünk, a bevételeink és a jövedelmezőségünk növelésére kell koncentrálnunk, hogy megőrizzük a függetlenségünket – véli Petr Bednar. A Central Médiacsoport digitális és üzletfejlesztési igazgatója a lapunknak adott interjúban beszélt a cseh és a...

Új trendek a hazai médiapiacon

Legalább három online videós szolgáltatást használ egy adott hónapban a 18-59 éves, internettel rendelkező magyarok 82 százaléka – derül ki az NMHH támogatásával a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) és a Nielsen által készített...

Az európai utazóknak is fontos a fenntarthatóság

Az európaiak 2025-ben várhatóan gyakrabban fognak utazni és többet is költenek utazásra – derül ki a világ vezető szállodaipari csoportja, az Accor új kutatásából. Az ágazatnak ugyanakkor sürgősen meg kell oldania a növekedésből adódó...

Díjazták az etikus vállalatokat

25 éve, 2000-ben alapította az Üzleti Etikai Díjat László Ervin világhírű, a Nobel-békedíjra többször jelölt tudós, író, a Budapest Klub alapítója és Demcsák Mária a hazai üzleti újságírás meghatározó alakja, a Piac & Profit...

Optimistábban látják a jövőt a fiatalok

Elégedettebbek a fiatalok - összességében erre jutott a K&H ifjúsági index felmérés, amely a 19-29 évesek saját életükkel való elégedettségét vizsgálta a harmadik negyedévben. Az index értéke 16 pontra emelkedett az egy negyedévvel korábbi...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Lassabban nőhet jövőre a gazdaság

A magyar gazdaság teljesítménye idén 0,5 százalékkal, jövőre 2 százalékkal nőhet az Erste előrejelzése szerint. Az infláció 2025-ben várhatóan nem lassul tovább, a pénzromlás éves átlagos üteme a 2024-re várt 3,6 százalékhoz hasonló mértékű...

Jótékony akcióban a SPAR

Adománykártyák értékesítésével indult a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország Adni Öröm! karácsonyi akciója. 2024. december 1-17. között a kijelölt SPAR és INTERSPAR üzletekben, valamint a SPAR online shopban kapható adománykártyák árával élelmiszercsomagok...

A vevőknek kedvez az ingatlanpiac

A piac élénkülése és a fokozott vevői kereslet mellett enyhült az érvényesíthető alku mértéke az ingatlanvásárlás során, azonban még így is a vevők évének számított 2024, ugyanis a tranzakciók jelentős része, 82,2 százaléka a...

Kevés megtakarításuk van a magyaroknak

Bár a középkorúak átlagosan hét hónapra elegendő tartalékkal rendelkeznek, 33 százalékuk csupán egy hónapig tudná fenntartani magát, ha nem lenne bevétele - közölte a K&H a biztos jövő kutatás eredményei alapján, amely az öngondoskodás...

Múltidéző mozikkal erősít a filmcsatorna

A történelmi filmek választ adhatnak a múlt nagy kérdéseire és betekintést nyújtanak az életbe egy másik időszakban. A történelmi filmek amellett, hogy szórakoztatnak, rávilágítanak arra is, hogy a múlt eseményei miként formálták jelenünket. Különösen...

Don't Miss

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...