- Hirdetés -

A Zsákbamacska még a Szerencsekeréken is túltett

|

A korábbi hetekben a Szerencsekerék erős nézettséget hozott a TV2-nek, azonban a Zsákbamacska még annál is jobb eredményt ért el. A vetélkedőnek is köszönhető, hogy múlt héten a TV2 nagyon elhúzott az RTL-től.

Combos előnyt hozott össze az elmúlt héten a TV2. Főműsoridőben és a 18-49 éveseknél 0,6 százalékponttal erősödtek, miközben az RTL 0,7 százalékponttal gyengült. Ez pedig azt jelenti, hogy a két csatorna közötti különbség 5,2 százalékpontra nőtt (TV2: 15%, RTL: 9,8%). Hasonló a helyzet az esti sávban és a 18-59 éveseknél, ahol a TV2 14,9 százalékkal, az RTL 10,7 százalékkal zárta a hetet.

Minden egyéb bontásban is a TV2 végzett az élen. Az egyes napok főműsoridejét nézve a TV2 nyert hétfőtől péntekig és vasárnap, az RTL csak a szombat estét tudta megnyerni. A komplett portfólióknál is dominált a TV2 Csoport. Főműsoridőben és a 18-59 éveseknél volt a legkisebb különbség a két vezető szereplő között, de még ez is 7,7 százalékpontnyi differenciát jelentett (TV2 Csoport: 28,3%, RTL Magyarország: 20,6%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 11. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 14,9 16,8 15
RTL 10,7 10,8 9,8

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 11. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,8 12,3 11,1
RTL 6,7 6,8 6,2

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,9 25,5 25,0
RTL Magyarország 17,5 15,9 17,1
MTVA 6,8 10,2 5,9
AMC Networks 5,7 5,5 6,0
Paramount Global 4,6 4,0 5,7
Network4 3,9 4,8 2,6
Antenna Entertainment Group 3,2 2,6 3,4
Warner Bros.Discovery 2,9 3,4 2,7

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,6% / 16,4% (16,5% / 16%)
Tények Plusz – 14,9% / 14,9% (13,9% / 13,9%)
Zsákbamacska – 20,9% / 21,6% (korábbi héten a Szerencsekerék: 17,2% / 17,2%)
Hazatalálsz – 14,2% / 12,9% (13,9% / 12,2%)

RTL
Híradó – 16,2% / 13,9% (17,3% / 14,7%)
Fókusz – 12,3% / 11,1% (12,5% / 11,4%)
Drága örökösök – 11,2% / 10,3% (11,9% / 11%)
A mi kis falunk – 10,3% / 9,4% (10,7% / 9,7%)

A 18-49 éveseknél a Tények mostanában rendre jobb heti átlagot produkált az RTL Híradónál. Múlt héten a 18-59 éveseknél is a Tények hozott össze magasabb közönségarányt. A Tények Plusz pedig a Fókuszt előzte. A korábbi hetekben sokszor emlegettük, hogy a Szerencsekerék milyen brutál erős számokat szállít a TV2-nek. Kiderült, hogy lehet ezt fokozni, mert a Zsákbamacska 4 százalékpontot még rá is pakolt a Szerencsekerék korábbi átlagára. A TV2-s vetélkedőnek volt olyan adása, ami 26,5 százalékos share-t ért el a 18-49 éveseknél. A Hazatalálsz sorozat továbbra is kicsivel a TV2 főműsoridős átlaga alatt teljesített a kereskedelmi célcsoportoknál, de ezzel az eredménnyel is nyerte a sávját.

Szombaton új résszel tért vissza A mi kis falunk. A 18-49 éveseknél 18,3 százalékos share-t és 259 ezres nézettséget hozott. Ez jobb eredmény, mint amivel egy héttel korábban a Gólkirályság búcsúzott (14,4% és 212 ezer néző).

Vasárnap az RTL kicsit megszenvedte azt, hogy a Forma-1 futam közvetítése kora estére esett. Általában a vasárnapi RTL Híradó hozza a legjobb eredményt, ehhez képest most – a 18-49 éveseknél – csak 8,9 százalékos share-t ért el a hírműsor, 120 ezres nézettség mellett. Egy héttel korábban ugyanez még 17,4 százalék és 230 ezer néző volt. A csatorna sikerműsorának számító Cápák között is kicsit megérezte az autóverseny hatását, 13,8 százalékos közönségarányt produkáltak, a nézőszámuk pedig 225 ezret tett ki. A korábbi héten ez 16,5 százalék és 267 ezres nézettség volt. A vasárnap nyertesének pedig a Sztárban sztár bizonyult, a 18-49 éveseknél 18,7 százalékot tett ki a közönségarányuk.

Ahogy a lentiekből látható, TV2-s műsorok uralták a heti műsoros toplistákat. Mindhárom nagy célcsoportnál a Zsákbamacska végzett az élen. A műsor hétfői adása a 18-49 éveseknél 372 ezer, a 18-59 éveseknél 502 ezer, a teljes lakosságnál 1 millió nézőt vonzott. A 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál a Sztárban sztár futott be a második helyre 288 ezres, illetve 921 ezres nézőszámmal. A 18-59 éveseknél viszont az RTL-es A mi kis falunk kaparintotta meg a második helyet a 447 ezres nézettségének köszönhetően.

Szokás szerint jó eredményt hozott a már említett Forma-1 futam az M4 Sportnak. A 18-49 éveseknél 221 ezer, a 18-59 éveseknél 336 ezer, a teljes lakosságnál 557 ezer nézője volt. Ezzel mindhárom heti listán bekerült a top 10-be.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
ZSÁKBAMACSKA TV2 502 552 24,1
A MI KIS FALUNK RTL 447 583 21,1
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 413 644 18,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 349 055 20,5
TÉNYEK TV2 346 232 16,1
HÍRADÓ RTL 344 821 15,9
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 336 460 15,8
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 331 200 13,9
HAZATALÁLSZ TV2 288 878 15,5
TÉNYEK PLUSZ KÜLÖNKIADÁS TV2 264 859 12,4

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
ZSÁKBAMACSKA TV2 1 017 398 24,8
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 921 095 21,9
TÉNYEK TV2 852 751 20,2
HÍRADÓ RTL 764 179 18,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 758 786 20,8
A MI KIS FALUNK RTL 758 351 18,4
TÉNYEK PLUSZ KÜLÖNKIADÁS TV2 697 470 16,5
HAZATALÁLSZ TV2 597 600 17,4
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 557 551 13,3
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 526 695 11,5

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
ZSÁKBAMACSKA TV2 372 256 26,5
SZTÁRBAN SZTAR TV2 288 849 18,7
A MI KIS FALUNK RTL 259 255 18,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 239 614 21,1
TÉNYEK TV2 238 803 15,9
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 225 389 13,8
HÍRADÓ RTL 222 207 14,8
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 221 232 15,2
HAZATALÁLSZ TV2 183 917 14,2
TÉNYEK PLUSZ KÜLÖNKIADÁS TV2 173 010 12,0

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...