- Hirdetés -

A Zsákbamacska még a Szerencsekeréken is túltett

|

A korábbi hetekben a Szerencsekerék erős nézettséget hozott a TV2-nek, azonban a Zsákbamacska még annál is jobb eredményt ért el. A vetélkedőnek is köszönhető, hogy múlt héten a TV2 nagyon elhúzott az RTL-től.

Combos előnyt hozott össze az elmúlt héten a TV2. Főműsoridőben és a 18-49 éveseknél 0,6 százalékponttal erősödtek, miközben az RTL 0,7 százalékponttal gyengült. Ez pedig azt jelenti, hogy a két csatorna közötti különbség 5,2 százalékpontra nőtt (TV2: 15%, RTL: 9,8%). Hasonló a helyzet az esti sávban és a 18-59 éveseknél, ahol a TV2 14,9 százalékkal, az RTL 10,7 százalékkal zárta a hetet.

Minden egyéb bontásban is a TV2 végzett az élen. Az egyes napok főműsoridejét nézve a TV2 nyert hétfőtől péntekig és vasárnap, az RTL csak a szombat estét tudta megnyerni. A komplett portfólióknál is dominált a TV2 Csoport. Főműsoridőben és a 18-59 éveseknél volt a legkisebb különbség a két vezető szereplő között, de még ez is 7,7 százalékpontnyi differenciát jelentett (TV2 Csoport: 28,3%, RTL Magyarország: 20,6%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 11. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 14,9 16,8 15
RTL 10,7 10,8 9,8

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 11. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,8 12,3 11,1
RTL 6,7 6,8 6,2

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,9 25,5 25,0
RTL Magyarország 17,5 15,9 17,1
MTVA 6,8 10,2 5,9
AMC Networks 5,7 5,5 6,0
Paramount Global 4,6 4,0 5,7
Network4 3,9 4,8 2,6
Antenna Entertainment Group 3,2 2,6 3,4
Warner Bros.Discovery 2,9 3,4 2,7

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,6% / 16,4% (16,5% / 16%)
Tények Plusz – 14,9% / 14,9% (13,9% / 13,9%)
Zsákbamacska – 20,9% / 21,6% (korábbi héten a Szerencsekerék: 17,2% / 17,2%)
Hazatalálsz – 14,2% / 12,9% (13,9% / 12,2%)

RTL
Híradó – 16,2% / 13,9% (17,3% / 14,7%)
Fókusz – 12,3% / 11,1% (12,5% / 11,4%)
Drága örökösök – 11,2% / 10,3% (11,9% / 11%)
A mi kis falunk – 10,3% / 9,4% (10,7% / 9,7%)

A 18-49 éveseknél a Tények mostanában rendre jobb heti átlagot produkált az RTL Híradónál. Múlt héten a 18-59 éveseknél is a Tények hozott össze magasabb közönségarányt. A Tények Plusz pedig a Fókuszt előzte. A korábbi hetekben sokszor emlegettük, hogy a Szerencsekerék milyen brutál erős számokat szállít a TV2-nek. Kiderült, hogy lehet ezt fokozni, mert a Zsákbamacska 4 százalékpontot még rá is pakolt a Szerencsekerék korábbi átlagára. A TV2-s vetélkedőnek volt olyan adása, ami 26,5 százalékos share-t ért el a 18-49 éveseknél. A Hazatalálsz sorozat továbbra is kicsivel a TV2 főműsoridős átlaga alatt teljesített a kereskedelmi célcsoportoknál, de ezzel az eredménnyel is nyerte a sávját.

Szombaton új résszel tért vissza A mi kis falunk. A 18-49 éveseknél 18,3 százalékos share-t és 259 ezres nézettséget hozott. Ez jobb eredmény, mint amivel egy héttel korábban a Gólkirályság búcsúzott (14,4% és 212 ezer néző).

Vasárnap az RTL kicsit megszenvedte azt, hogy a Forma-1 futam közvetítése kora estére esett. Általában a vasárnapi RTL Híradó hozza a legjobb eredményt, ehhez képest most – a 18-49 éveseknél – csak 8,9 százalékos share-t ért el a hírműsor, 120 ezres nézettség mellett. Egy héttel korábban ugyanez még 17,4 százalék és 230 ezer néző volt. A csatorna sikerműsorának számító Cápák között is kicsit megérezte az autóverseny hatását, 13,8 százalékos közönségarányt produkáltak, a nézőszámuk pedig 225 ezret tett ki. A korábbi héten ez 16,5 százalék és 267 ezres nézettség volt. A vasárnap nyertesének pedig a Sztárban sztár bizonyult, a 18-49 éveseknél 18,7 százalékot tett ki a közönségarányuk.

Ahogy a lentiekből látható, TV2-s műsorok uralták a heti műsoros toplistákat. Mindhárom nagy célcsoportnál a Zsákbamacska végzett az élen. A műsor hétfői adása a 18-49 éveseknél 372 ezer, a 18-59 éveseknél 502 ezer, a teljes lakosságnál 1 millió nézőt vonzott. A 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál a Sztárban sztár futott be a második helyre 288 ezres, illetve 921 ezres nézőszámmal. A 18-59 éveseknél viszont az RTL-es A mi kis falunk kaparintotta meg a második helyet a 447 ezres nézettségének köszönhetően.

Szokás szerint jó eredményt hozott a már említett Forma-1 futam az M4 Sportnak. A 18-49 éveseknél 221 ezer, a 18-59 éveseknél 336 ezer, a teljes lakosságnál 557 ezer nézője volt. Ezzel mindhárom heti listán bekerült a top 10-be.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
ZSÁKBAMACSKA TV2 502 552 24,1
A MI KIS FALUNK RTL 447 583 21,1
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 413 644 18,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 349 055 20,5
TÉNYEK TV2 346 232 16,1
HÍRADÓ RTL 344 821 15,9
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 336 460 15,8
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 331 200 13,9
HAZATALÁLSZ TV2 288 878 15,5
TÉNYEK PLUSZ KÜLÖNKIADÁS TV2 264 859 12,4

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
ZSÁKBAMACSKA TV2 1 017 398 24,8
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 921 095 21,9
TÉNYEK TV2 852 751 20,2
HÍRADÓ RTL 764 179 18,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 758 786 20,8
A MI KIS FALUNK RTL 758 351 18,4
TÉNYEK PLUSZ KÜLÖNKIADÁS TV2 697 470 16,5
HAZATALÁLSZ TV2 597 600 17,4
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 557 551 13,3
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 526 695 11,5

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
ZSÁKBAMACSKA TV2 372 256 26,5
SZTÁRBAN SZTAR TV2 288 849 18,7
A MI KIS FALUNK RTL 259 255 18,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 239 614 21,1
TÉNYEK TV2 238 803 15,9
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 225 389 13,8
HÍRADÓ RTL 222 207 14,8
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 221 232 15,2
HAZATALÁLSZ TV2 183 917 14,2
TÉNYEK PLUSZ KÜLÖNKIADÁS TV2 173 010 12,0

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...