- Hirdetés -

Ezek lehetnek a tavasz slágertermékei

|

A tavasz beköszöntével a kültéri szabadidős tevékenységek kerülnek a figyelem középpontjába a vásárlásaink terén is. A sport, kertészkedés és más szabadtéri tevékenységek szerelmesei már most keresik azokat az eszközöket és kiegészítőket, amelyek segítségével még élvezetesebbé, vagy éppen kényelmesebbé tehetik az elkövetkező hónapokat. Az Euronics Műszaki Áruházlánc az elmúlt évek tapasztalatai és az aktuális vásárlói érdeklődés alapján megvizsgálta, hogy milyen eszközökre van a legnagyobb kereslet a tavaszi időszakban, és már ez alapján töltötte fel az elkövetkező hónapokra az árukészleteket.

A tavasz legnagyobb slágerterméke a kerékpár és a hozzá kapcsolódó kiegészítők, ugyanakkor a hagyományos kerékpárok mellett egyre szélesebb piaca van már Magyarországon is az E-bikeoknak. Az elmúlt években nagyon nagy növekedést ért el ez a piac, és voltak olyan kerékpár márkák, amelyek akár 1-1,5 éves előrendeléssel tudták csak kiszolgálni az igényeket.

A megvásárolt kerékpárok árszintje tekintetében elmondható, hogy a gyerekkerékpárok közül az 50-100 ezer forintos termékek a legnépszerűbbek, míg a felnőtt, hagyományos kerékpárok esetén a 150-300 ezer forintos modellek fogynak széles körben. A hétköznapi városi biciklisták és a hétvégi kikapcsolódás céljából tekerő közönség mellett számottevő a professzionálisan e sportot űzők tábora is, akik a jóval magasabb kategóriákból válogatnak – így az akár egymillió forintnál drágább bringák eladása kifejezetten felfelé húzza az értékesítések átlagárát. Ez különösen igaz az elektromos biciklikre, ahol elsősorban jellemzően az 1-1,5 millió forintos kerékpárok fogynak leginkább. Az Euronics tavaly másfélszeres forgalombővülést ért el a kerékpárok terén, amely növekedéshez elsősorban a drágább e-bike-ok értékesítése járult hozzá.

Kiegészítőkből a karbantartási, szerelési termékek, a védőfelszerelések és a kerékpáros komputerek a legkeresettebbek a bringás idény kezdetekor.

A szabadtéri sport más formái is népszerűek

Tavasszal és az iskolai szünidő kezdetén a trambulin, pingpongasztalok és a kosárlabda palánkok a legkeresettebb termékek között találhatók, de a hagyományos rollerek is újra felkapottak lettek az elektromos változataik mellett. Ezutóbbit a közlekedők is egyre szívesebben használják – ilyenkor tavasszal sokan térnek át erre a közlekedési eszközre. Az egyre tudatosabb vásárlók, egyre komolyabb igényeket támasztanak az e-rollerekkel szemben, így növekszik az értékesített eszközök átlagára is: jelenleg 150-160 ezer forintos modellek fogynak a legjobban.

Az e-rollerek értékesítése az elektromos kerékpárok értékesítésénél is jobban nőtt a műszaki áruházláncnál: két és félszeres forgalombővülést tapasztaltak. A tavaly szélesített kínálatnak köszönhetően ez nem a magasabb árpontú termékek értékesítéséből adódott, hanem az Euronics többet is értékesített ezekből a termékekből.

Ezek mellett nagyon népszerű a SUP is, egyre többen kezdik el ezt a sportot hazánkban. Mára már hosszútávú túrákat és versenyeket is rendeznek a sport szerelmeseinek, így még szélesebb körben ismerik meg a vásárlók ezt a vízi sportlehetőséget.

Indul a grillszezon is

A grillezéshez, kerti sütéshez kapcsolódó termékek beszerzése is tavasszal indul be, de ennek a szezonja egészen ősz végéig eltart. A fanatikus grillezőket a rossz időjárás sem tántorítja el, ettől teljesen függetlenül állnak neki a kedvenc hobbijuknak.

A faszenes- és gáz grilleket és a hozzájuk tartozó kiegészítőket jellemzően áprilistól kezdik el vásárolni az emberek, a csúcsszezonnak május és június hónapok tekinthetők.

A grillezés népszerűségének erősödését mi sem bizonyítja jobban, minthogy a tavalyi évben az Euronics több mint háromszor annyi terméket értékesített, mint az azt megelőző évben, ráadásul értékben négyszeres volt a növekedés.

Egyre többen kertészkedünk, barkácsolunk

Az év eleji hideg hónapokban még sokan vesznek szerszámgépeket, melyeket a benti munkákhoz, ház-, illetve lakásfelújításokhoz használnak. Márciustól indul meg a kerti szerszámok és kerti gépek vásárlása. Elsősorban a metszéshez, ágaprításhoz és favágáshoz kapcsolódó termékeket keresnek az emberek. Újdonságnak számítanak a kategóriában az akkumulátoros metszőollók, amelyek szintén kezdenek egyre inkább elterjedni.

A föld megmegműveléséhez keresik a rotációs kapákat és gyepszellőztetőket, áprilistól, ahogy megjön a jó idő és elkezd nőni a fű már keresik a különböző típusú – elektromos, benzines, akkumulátoros – fűnyírókat, sövényvágókat, fűnyíró ollókat, legújabban pedig a robotfűnyírókat is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...