- Hirdetés -

Új megbízással erősít a FLOW PR

|

Az MSD Animal Health a FLOW PR-t bízta meg regionális lead-ügynökségi feladatokkal. A FLOW PR Csehországban, Szlovákiában, Romániában, Lengyelországban és Magyarországon felel az állatgyógyászati piac egyik legnagyobb szereplőjének online és közösségimédia-aktivitásainak stratégiájáért, koordinálásáért és megvalósításáért 2023 márciusától kezdődően.

Az MSD Animal Health az amerikai székhelyű, globális Merck Sharpe & Dohme gyógyszervállalat tagja, az állatgyógyászati piacon évek óta az egyik legmeghatározóbb szereplőként van jelen. A vállalat vakcinákat, parazitaellenes készítményeket és további innovatív állategészségügyi termékeket, valamint szolgáltatásokat kínál.

Az MSD Animal Health és a FLOW PR együttműködése 2016 elején kezdődött, ekkor kapott megbízást az ügynökség a vállalat magyarországi online kommunikációjának támogatására.

Az MSD Animal Health 2020-ban indította el globális POFT kampányát, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet az éghajlatváltozás okozta, társállatok egészségét érintő kockázatokra, melyek a melegebb őszi és téli hónapok, illetve az általánosságban vett magasabb hőmérséklet következtében jelentkeznek. A kezdeményezésen belül a weboldalon a gazdik és állatorvosok további hasznos információkat kaphatnak ahhoz, hogy az év egésze folyamán megfelelő védelmet biztosíthassanak kutyáik és macskáik számára. A FLOW PR a POFT kampány megvalósítását is végezte Magyarországon és Romániában, emellett elindította a Kisállatorvos podcastot, melyben a meghívott állatorvosoktól tanulhatnak a hallgatók a paraziták elleni védekezésről, a vakcinázás fontosságáról, a kedvencek egészséges táplálásáról és ápolásáról - azaz mindarról, amit egy felelősségteljes gazdinak tudnia kell.

2023-ban az MSD Animal Health kisállat-üzletágának régiós kommunikációjával a FLOW PR-t bízta meg a gyógyszergyár. Ezzel a FLOW PR regionális lead-ügynökség lett, amely Csehországban, Lengyelországban, Szlovákiában, Romániában és Magyarországon menedzseli az online és közösségimédia-kommunikációt. A megbízás a helyi közösségimédia-oldalak stratégiájának megtervezésére, tartalommenedzsmentjére, a vállalat weboldalaira történő tartalomgyártásra, továbbá a partnerügynökségek munkájának koordinálására vonatkozik.

„A régió egyik meghatározó állategészségügyi vállalataként kiemelten fontosnak tarjuk az állattartással kapcsolatos edukációt és a tudományosan, szakmailag hiteles információk terjesztését. Ezt a tevékenységünket összehangoltan, a régió sajátosságaira, a helyi szabályozásokra figyelemmel szeretnénk tovább erősíteni” – mondta el Mohos Anita, az MSD Animal Health közép-európai regionális marketingkampány menedzsere.

„Magyar ügynökségként nagy sikernek tekintjük, hogy újabb regionális kampányt szervezhetünk. 2015 óta része növekedési stratégiánknak, hogy minél több határon átnyúló megbízást nyerjünk el vezető ügynökségként. Különösen megtisztelő az MSD Animal Health bizalma, hiszen ezt a feladatot már másodjára kapjuk meg, immáron kibővített földrajzi területen” – jelentette ki Szabados Krisztián, az ügynökség ügyvezető igazgatója.

A FLOW PR a Splendidea Communications Kft. integrált vállalati kommunikációs kampányokat végző divíziója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...