Az aktuális vásárlói elvárásoknak és igényeknek megfelelően teljesen újraértelmezte budaörsi üzletét az Euronics. Az áruházi térben minden elemet úgy alakítottak ki, hogy vezesse és segítse a látogatót. A több mint 200 millió forintos beruházással kialakított zászlóshajó áruház az online és offline kereskedelmi működést együttesen hivatott támogatni.
A magyar tulajdonban lévő Euronics Műszaki Áruházlánc bár folyamatosan fejleszti, bővíti online jelenlétét, alappillérének továbbra is az országos üzlethálózatot tekinti. Amellett, hogy dinamikusan erősödik a vállalat online értékesítési csatornája, az offline csatorna, azaz a bolthálózati eredmények is évről évre növekednek, illetve az értékesítés nagyobb része – 87%-a – továbbra is az üzletekben realizálódik. Az online térnyerése mellett tehát az elmúlt években sem csökkent az üzlethálózat jelentősége.
A tavalyi jelentős fejlesztéseket – új webshop motor és ultramodern, robotizált raktár - követően, éppen ezért 2023-ban az áruházi ügyfélélményt és kiszolgálást előtérbe helyező, ún. service design kapott kiemelt szerepet – a cég ezen elvek alapján gondolta újra első lépésként a budaörsi üzletet is.
A megújult, több mint 1500 m2-es eladóterű, és 760 m2-es raktárterületű zászlóshajó áruház teljes átalakítása során nem csupán az esztétika volt szempont, hanem azzal szoros párhuzamban a funkció is. A dizájnelemek a burkolattal és a mennyezeti útvonaljelölővel vezetik végig a vásárlót, hogy minél könnyebben és gyorsabban bejárhassa a különböző zónákat – ahol a cég teljes kínálata bemutatható. Ez azért is fontos szempont volt az üzlet kialakításánál, mert az elmúlt évek szortimentbővítése tette indokolttá, hogy a cég egy zászlóshajó, minden termékkört megfelelően bemutató üzletet nyisson.
Emellett a megújult üzlet arra is lehetőséget ad, hogy ne csak egyes termékek jelenjenek meg, hanem komplett megoldások, koncepciók is, amivel a vevő ötletet gyűjthet, és könnyebben elképzelheti, hogy egy-egy készülék miként illeszkedhet a saját otthonába.
Fontos újítást jelentenek az üzletekben kihelyezett kioszkok, melyeken elérhető a zónák digitális kiterjesztése, amelynek köszönhetően a vásárló egyrészt folytathatja az adott termékkategória böngészését az Euronics webáruházában, másrészt hozzáfér a kategóriával kapcsolatos olyan hasznos információkhoz, mint például, hogy milyen okosotthon-rendszerek érhetőek el, hogyan lehet ezeket kiépíteni, milyen eszközök szükségesek hozzá.
A digitális árjelzők segítségével a vásárlók hozzáférhetnek a webshopban található részletesebb termékleírásokhoz, paraméterekhez. Emellett tartalmaznak egy QR kódot is, amelyet a telefonnal beolvasva a webshop adott termék oldalára navigálja az érdeklődőt, ezáltal a teljes webes termékspecifikációt a kezében tarthatja az áruházban is.
A megújult üzlet kivitelezését a vállalat megbízásából a Reference Innovation Kft. valósította meg.