- Hirdetés -

Egy meccs is bekerült a legnézettebb műsorok közé

|

Magas nézőszámmal futott múlt héten a Magyarország-Bulgária mérkőzés. A hét legnézettebbje – célcsoporttól függően – a Sztárban sztár és A mi kis falunk volt.

A mögöttünk álló 13. héten kicsit csökkent a TV2 és az RTL közötti különbség a kereskedelmi célcsoportnál, de a TV2 vezető pozíciója nem volt veszélyben. Főműsoridőben és a 18-49 éveseknél 2,9 százalékpontot, a 18-59 éveseknél 2 százalékpontot tett ki a TV2 előnye. A teljes portfóliókat nézve is őrizte első helyét a TV2 Csoport. Főműsoridőben és a 18-49 éveseknél a TV2 Csoport 26,7 százalékos, az RTL Magyarország 21 százalékos heti share-t ért el. Teljes napon és a teljes lakosságnál pedig továbbra is a 10 százalékpontot kerülgette a két nagy szereplő közötti differencia (TV2 Csoport: 26,5%, RTL Magyarország: 15,9%).

A nagy érdeklődést kiváltó sportközvetítéseknek köszönhetően jó hete volt az MTVA-nak. Teljes napot nézve nemcsak a teljes lakosságnál, hanem a 18-59 éveseknél is harmadik helyen végeztek. A 18-49 éveseknél azonban még így is előttük volt az AMC Networks.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 13. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 14,3 17,1 14,2
RTL 12,3 11,7 11,3

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 13. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,8 12,9 10,9
RTL 7,2 6,9 6,6

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,8 26,5 24,5
RTL Magyarország 17,4 15,9 16,9
MTVA 6,7 10,0 5,6
AMC Networks 6,0 5,5 6,3
Paramount Global 4,5 3,6 5,6
Network4 3,8 4,8 2,4
Antenna Entertainment Group 3,5 2,9 3,6
Warner Bros.Discovery 2,7 3,1 2,5

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 18,2% / 17,9% (18,1% / 18,2%)
Tények Plusz – 14,6% / 14,3% (13,7% / 14,1%)
Zsákbamacska – 16,8% / 17,1% (18,3% / 18,9%)
Hazatalálsz – 12,8% / 11,7% (14,1% / 12,7%)

RTL
Híradó – 17,4% / 15,2% (17,6% / 14,7%)
Fókusz – 13% / 12,3% (14,1% / 13,2%)
Drága örökösök – 12,1% / 11,1% (11,9% / 11,3%)
A mi kis falunk – 12% / 11,2% (11,9% / 11,4%)

Talán majd ezen a héten kicsit felkavarodnak a hétköznapi erőviszonyok, hiszen mindkét csatorna esti kínálatában változások történtek. Múlt héten még nagyjából azt láthattuk, amit a korábbi hetekben.

Csökkent ugyan a Zsákbamacska átlagos share-je, de még ezzel is bőven a csatornaátlag felett teljesítettek és simán nyerték a sávjukat is. A Hazatalálsz című sorozat kicsivel mindig a TV2 átlaga alatt hozott mindegyik célcsoportnál, de egyébként nem sokkal. Az első évad véget ért, de láthatjuk majd még a sorozatot, hiszen berendelték a második évadot.

A Drága örökösök nagyon kicsivel az RTL főműsoridős átlaga alatti eredményt produkált. Múlt héten gyakorlatilag egálban voltak A mi kis falunk ismétlésével. Utóbbinál azért illene jobb eredményt hoznia a Drága örökösöknek.

A mi kis falunk szombati új epizódja 17,8 százalékos közönségaránnyal futott a 18-49 éveseknél. A 18-59 éveseknél pedig ennél is erősebbek voltak: 21 százalékot tett ki a share-jük. Vasárnap a Cápák között a 18-49 éveseknél 15,9 százalékos közönségarányt produkált. Ugyanennél a célcsoportnál a TV2-n a Sztárban sztár 19,4 százalékot ért el. A Sztárban sztár a teljes lakosságnál ennél is jobb, 23,3 százalékos share-t ért el.

A 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál a Sztárban sztár volt a múlt hét legnézettebb műsora, 280 ezres és 954 ezres nézőszámmal. A 18-59 éveseknél pedig a 447 ezer nézőt vonzó A mi kis falunk végzett az élen.

Ahogy a lentiekből látható, az M4 Sport is felkapaszkodott mindhárom heti toplistára, méghozzá a Magyarország-Bulgária EB-selejtező közvetítésével. A meccs a 18-49 éveseknél 277 ezer, a 18-59 éveseknél 418 ezer, a teljes lakosságnál pedig 703 ezer nézőt ültetett a képernyők elé. Rendszerint a Forma-1 közvetítés is ott van a top 10-ben, azonban a múlt heti kora reggeli időpont nem kedvezett a magas nézettségnek. Ettől függetlenül még így is majdnem bekerült az első tízbe a futam, ugyanis a 18-49 és a 18-59 éveseknél is a hét 11. legnézettebb műsora volt 165 ezer, illetve 238 ezer nézővel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
A MI KIS FALUNK RTL 447 780 21,0
LABDARÚGÁS – EB-SELEJTEZŐ M4 SPORT 418 878 21,4
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 411 703 19,1
ZSÁKBAMACSKA TV2 369 258 17,7
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 350 902 15,4
TÉNYEK TV2 299 520 20,6
HÍRADÓ RTL 299 510 16,5
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 272 332 14,2
TÉNYEK PLUSZ TV2 271 797 16,5
HAZATALÁLSZ TV2 253 836 13,4

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 954 228 23,3
ZSÁKBAMACSKA TV2 834 772 20,8
TÉNYEK TV2 799 887 24,2
A MI KIS FALUNK RTL 779 078 18,3
LABDARÚGÁS – EB-SELEJTEZŐ M4 SPORT 703 903 18,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 678 526 18,9
HÍRADÓ RTL 671 060 18,3
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 569 587 12,9
HAZATALÁLSZ TV2 551 480 16,0
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 537 862 13,3

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 280 927 19,4
LABDARÚGÁS – EB-SELEJTEZŐ M4 SPORT 277 999 20,9
ZSÁKBAMACSKA TV2 256 558 17,8
A MI KIS FALUNK RTL 253 549 17,8
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 244 509 15,9
TÉNYEK TV2 195 479 20,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 177 833 15,8
HÍRADÓ RTL 175 762 14,4
HAZATALÁLSZ TV2 168 308 12,8
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 167 371 13,2

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...