- Hirdetés -

Tarolnak az okosórák és az okoskarkötők

|

A viselhető okoseszközök vezetik a legnépszerűbb fitnesztrendek listáját az Amerikai Sportorvosi Főiskola (ACSM) kutatása szerint. A megkérdezett magyar felhasználók is elsősorban a különböző egészségmegőrzést segítő funkciókat keresik a viselhető okoseszközökben, a válaszadók 76 százaléka megbízik az okosórák és okoskarkötők által szolgáltatott adatokban – mutatott rá a Huawei közelmúltban készült felmérése. Az okoseszközök egyre fontosabb szerepet játszanak az egészséges életmód kialakításában, fenntartásában és társadalmasításában, ami egybecseng az április 7-i egészségügyi világnap „Egészséget mindenkinek” mottójával.

Az Amerikai Sportorvosi Főiskola (American College of Sports Medicine – ACSM) legfrissebb, különböző edzésmódszereket, táplálkozási irányzatokat, felszereléseket valamint egészségügyi szolgáltatásokat vizsgáló nemzetközi szintű felmérése szerint a viselhető okoseszközök ismét az első helyen szerepelnek az idei év legnépszerűbb fitnesztrendjeinek listáján.

Elsősorban az egészségkövető funkciók fontosak a felhasználóknak

Az okoskarkötők, okosórák az elmúlt években jelentős fejlődésen mentek keresztül, és egyre inkább komplex egészségügyi és fitnesz támogatást nyújtó eszközökké váltak: növekvő szerepet játszanak az egészséges életmód kialakításában, fenntartásában és társadalmasításában, ami egybecseng az április 7-i egészségügyi világnap „Egészséget mindenkinek” mottójával. Ma már nemcsak az edzésekhez kapcsolódó adatokat, hanem különböző egészségügyi paramétereket is képesek lehetnek figyelni; többek között a pulzusszámot, a véroxigénszintet, a testhőmérsékletet, vagy az alvásmintázatot, emellett akár az EKG-t vagy a vérnyomást is.

A Huawei megbízásából készült felmérés szerint a megkérdezett magyar felhasználók is elsősorban az egészségkövető, jóllétet támogató funkciókat keresik a viselhető okoseszközök vásárlásakor: a pulzusmérés (70 százalék), a lépésszámlálás (61 százalék), a véroxigénszint-mérés (57 százalék) és az alvásfigyelés (46 százalék) szerepeltek a legfontosabb szempontok között, míg szintén fontosak a különböző edzésprogramok vagy az elégetett kalóriák mérése, melyek 22, illetve 38 százalékon állnak a prioritáslistán. A válaszadók 88 százaléka szerint az okoseszközök hasznos társak az egészségmegőrzés, illetve a sportolás és fitnesztevékenység terén.

A vállalat egy másik felméréséből kiderült az is, hogy a technológiai megoldások fejlettség szintjével kapcsolatban nincsenek fenntartásaik a vizsgált felhasználóknak: túlnyomó többségük (76 százalék) megbízik az okoseszközök által szolgáltatott adatokban, és örömmel fogadja az új funkciókat és megoldásokat, például az EKG-funkciót, amely tavaly óta elérhető a HUAWEI WATCH GT 3 Pro okosórában is. A Huawei viselhető okoseszközei hozzájárulnak az egészségügyi adatok követéséhez, a vállalat pedig április 1. és ápr. 30. között értékesítési promócióval is kedvez a vásárlóknak, azzal a szándékkal, hogy az egészségkövetést minél szélesebb körben elérhetővé tegye. Ennek keretében az EKG-funkcióval rendelkező HUAWEI WATCH GT 3 Pro mellett a HUAWEI WATCH 3 és a HUAWEI WATCH GT 3 modellek akár 13 százalékos kedvezménnyel vásárolhatók meg a MediaMarkt és az Euronics üzleteiben.

Vége az online edzések előretörésének

A digitalizáció térhódítása mellett az egyénre szabott edzések kerülnek előtérbe a fitnesziparban. Amerikai Sportorvosi Főiskola trendkutatása arra is rávilágított, hogy a pandémia után az egészségügyi és fitnesz ipar visszatér az alapokhoz: az első helyen álló viselhető okoseszközök után a súlyzós erősítő edzés idén a 2. legnépszerűbb trend, a saját testsúlyos edzés a 3. helyre ugrott, a funkcionális edzés pedig az 5. helyen szerepel 2023-ban. Emellett visszatérőben vannak az idősebb korosztály fitnesz igényeire fókuszáló programok, amelyek a 4. helyre törtek fel az idei évben.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...