- Hirdetés -

Az e-kereskedelmet segíti a GfK és a Minderest együttműködése

|

A GfK és a Minderest -mindketten az árképzés szakértői- partnerségre lépnek annak érdekében, hogy lehetővé tegyék a jobb, adatvezérelt árképzést az e-kereskedelemben. A GfK fogyasztói árakra vonatkozó adatai és a Minderest intelligensen frissülő online árinformációi révén a döntéshozók mind a kiskereskedelemben, mind a gyártásban átfogó képet kaphatnak az aktuális piaci árakról, valamint ajánlásokat az árkorrekciók megvalósíthatóságára vonatkozóan. A szolgáltatás már elérhető.

A versenyképes árképzés az e-kereskedelemben szinte mindenhol meghatározó trenddé vált. A piaci árváltozások lassú, késleltetett követése azonnal az eladások és részesedések csökkenéséhez vezethet. A GfK az online ár-információk intelligens nyomon követésével bővíti kínálatát A Minderesttel való együttműködés révén a GfK mostantól a kiskereskedők és gyártók számára az iparágak különböző területein online árinformációkat kínál, a termékkategóriánkénti árváltozások számától függő gyakorisággal. Ezekkel a szemléletes árinformációkkal a vállalatok nyomon követhetik a versenytársak árait, hogy mely termékkategóriákban zajlanak éppen akciók, vagy, hogy mely termékek nem kaphatók egy adott áruházban. Ezek az információk a taktikai árképzési döntések vagy az akciók meghozatalának alapjául szolgálnak. A vállalatok ezek alapján manuálisan módosíthatják árazásukat, vagy meghatározott paraméterek mentén automatizált ármódosításokat is engedélyezhetnek. A naprakész információkkal a GfK és Minderest adatok kombinációi biztosítják a nyereséges és fenntartható növekedés kereteit. Az ármozgásokat figyelve a szolgáltatás segítségével megmutatják, hogy a fogyasztók mely termékeket hol és milyen áron vásárolták. Ez a tudás a döntéshozóknak a hosszú távú tervezéseknél alapvető fontosságú.

Hogyan találják meg a kiskereskedők és a gyártók a megfelelő egyensúlyt?

Az adatforrások egyetlen szolgáltatásba történő egyesítése nemcsak a kiskereskedők, hanem a gyártók számára is fontos. A GfK és a Minderest által közösen szolgáltatott információkkal a döntéshozók biztosak lehetnek, hogy a piaci ár-pozicionálásuk a kívánt szinten marad. Ezzel egyidejűleg a tények alapján felülvizsgálhatják és módosíthatják hosszú távú stratégiájukat. Az adatvezérelt megközelítés egy olyan stratégia részét képezi, amely a meglévő árképzési és értékesítési információk alapján egy adott termékre egy adott időpontban az ideális árat kínálja.

"Az árképzés az e-kereskedelemben nagyon dinamikus, így mindig naprakész adatokra van szükség" - kommentálja Antonio Tomás, a Minderest vezérigazgatója. "A legjobb e-kereskedelmi weboldalakról folyamatosan kiváló minőségű adatokat nyerünk ki, így a döntéshozók maximális rálátást kapnak a piaci árképzésre. Örülünk, hogy a GfK-val való együttműködésünk révén ezt még szélesebb közönség számára is elérhetővé tehetjük."

"A napi árak és a fogyasztók által elfogadott kiskereskedelmi árak hosszabb távú ismeretének kombinációja mind a kiskereskedőknek, mind a gyártóknak teljesen új mélységű adathalmazt kínál a taktikai döntéshozatalhoz" - mondta Michael McLaughlin, a GfK globális kiskereskedelmi alelnöke. "Ez az értékesítés fejlesztése és az árrés képzése szempontjából is kulcsfontosságú. Új partnerünkkel, a Minderesttel páratlan árképzési betekintést fogunk nyújtani" – tette hozzá.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...