- Hirdetés -

Díjazzák a magyar e-kereskedelem legjobbjait

|

Az idei év kritikus a magyarországi elektronikus kereskedelmi szektor fejlődése szempontjából: az infláció hosszú ideje nem látott magasságba emelkedett, a fogyasztás volumene csökken, az emberek pedig kétszer is meggondolják, hogy mire költenek. Olyan makrogazdasági körülmények ezek, amelyek hatása alól a hazai kiskereskedelmi forgalom nagyjából egy tizedét adó online kereskedők sem vonhatják ki magukat.

A több mint két évtizedes múltra visszatekintő, a hazai elektronikus kereskedelemben fontos érdekvédelmi szerepet betöltő, a digitális gazdaság mellett elkötelezett Ecommerce Hungary Egyesület mindent megtesz azért, hogy a szektor megtartsa a korábbi lendületét és élen maradjon a digitalizálás és az innováció területén. Ezt a célt szem előtt tartva az egyesület létrehozta az Ecommerce Hungary Nagydíjat, amit idén három kategóriában tervez átadni.

„Az év digitális kereskedője” díjjal az Ecommerce Hungary Egyesület olyan jogi személyiséggel rendelkező, a magyar digitális gazdaságban aktívan jelen lévő szervezetek teljesítményét kívánja elismerni, melyek hosszabb múltra visszatekintő munkásságukkal jelentős mértékben hozzájárulnak a magyar e-kereskedelem fejlődéséhez. Az díj célja a kitüntetett vállalkozás eddigi szakmai munkájának elismerése. A díjat minden évben egy vállalkozás kaphatja meg.

Az „Életműdíjjal” az egyesület olyan személyek teljesítményét és szakmai tevékenységét méltatja, akik példamutató, úttörő jellegű és közhasznú munkásságukkal kiemelkedő mértékben támogatták a magyar digitális gazdaság fejlődéséhez, a korszerű technikát kreatív módon használó vállalkozások megszületéséhez és növekedéséhez. Életműdíjjal kétévenként egy személy díjazható.

„Az év ígérete” díjjal az ECH olyan jogi személyiséggel rendelkező, a hazai digitális gazdaságban tevékenykedő, jelenleg induló, feltörekvő fázisban lévő szervezetek (startupok) teljesítményét tünteti ki, amelyek indulásuk, eddigi eredményeik, stratégiájuk, képességeik és terveik alapján sikeres versenyzők lehetnek az online kereskedelem hazai és nemzetközi világában, megérdemlik a figyelmet, hozzájárulhatnak a magyar e-kereskedelem fejlődéséhez. A díj célja a vállalkozás eddigi szakmai tevékenységének értékelése, fejlődési potenciáljának elismerése, a további munka inspirálása. A díjjal minden évben egy vállalkozás jutalmazható.

Az egyesület, felelősséget érezve nem csak a saját tagjaiért, hanem az egész szektorért, az idei évben a pályázás és a jelölté válás lehetőségét a tagságán kívülre is kiterjeszti.

A díjak átadására az egyesület hagyományos nyári kétnapos konferenciáján kerül sor, aminek idén is a Thermal Hotel Visegrád ad otthont június 6-án és 7-én. A nagyszabású rendezvényen a hazai online szektor számos kiemelkedő személyisége tart előadást.

A jelölés, illetve a pályázás feltételeiről, módjáról és folyamatáról, a zsűrizés menetéről és közreműködőiről az egyesület honlapja ad tájékoztatást.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...