- Hirdetés -

Rózsa György azt hozta, mint Majkáék

|

Múlt héten kellett is a TV2-nek, hogy a Zsákbamacska rendben szállítsa a nézettséget, ugyanis az RTL erősödött. Utóbbi műsorai nagyjából azt produkálták, amit a korábbi héten, azonban a TV2-n az Ütős Ötös és a Pepe nem teljesített túl jól.

Végre történt némi érdekesség az RTL és a TV2 versenyében a mögöttünk álló héten. Főműsoridőben és a 18-49 éveseknél 1,3 százalékponttal, a 18-59 éveseknél 1,5 százalékponttal, a teljes lakosságnál pedig 1,6 százalékponttal gyengébb heti share-t produkált a TV2. Ezzel szemben, ugyanennél a három célcsoportnál az RTL 0,9, 0,3 és 1,1 százalékpontot erősödött a korábbi héthez képest. Az esti sávban, ezen belül a teljes lakosságnál és a 18-49 éveseknél még ezzel együtt is vezetett a TV2, bár az utóbbinál nem sokkal (TV2: 11,7%, RTL: 11%). Főműsoridőben és a 18-59 éveseknél viszont fordítani tudott az RTL, miután 12,2 százalékos közönségarányt értek el a TV2 11,5 százalékával szemben. Teljes napon a TV2 továbbra is megőrizte minden bontásban az első helyét.

A teljes csatornaportfólióknál nem történt fordulat, minden összevetésben a TV2 Csoport vezet. Ugyanakkor főműsoridőben és a 18-59 éveseknél régen volt olyan kicsi az előnyük, mint a múlt héten (TV2 Csoport: 23,9%, RTL Magyarország: 22,3%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 16. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,5 14,1 11,7
RTL 12,2 11,9 11

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 16. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,5 11,5 9,9
RTL 7,7 7,2 7,1

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,7 24,4 22,8
RTL Magyarország 18,0 16,2 17,2
AMC Networks 6,9 6,0 7,2
MTVA 6,0 9,4 5,2
Paramount Global 4,8 3,8 5,6
Network4 4,3 5,3 3,0
Antenna Entertainment Group 3,3 2,8 3,6
Warner Bros.Discovery 3,1 3,7 2,6

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,7% / 16,6% (17,1% / 16,6%)
Tények Plusz – 12,8% / 13,3% (12,8% / 12,8%)
Zsákbamacska – 14,6% / 15,3% (14,7% / 15%)
Ütős Ötös – 10,2% / 10,1% (12,3% / 12,4%)

RTL
Híradó – 17,3% / 14,5% (17,6% / 15,7%)
Fókusz – 13,5% / 12,4% (12,9% / 12,4%)
Drága örökösök – 12,1% / 11% (11,5% / 10,9%)
Az álommeló – 11,6% / 10,9% (10,8% / 10,3%)

Ahogy látható, a reaktivált Rózsa György vezetésével is ugyanazt hozta a Zsákbamacska, mint a korábbi héten Majkával és Pápai Jocival. Erre most nagy szüksége is volt a TV2-nek, ugyanis az Ütős Ötös nem teljesített túl jól. Eleve nem kezdett erősen a műsor, de a múlt héten ahhoz képest is veszítettek két százalékpontot. Az RTL-en a Drága örökösök és Az álommeló nagyjából ugyanazt produkálta, mint egy héttel korábban.

Szombaton A mi kis falunk a 18-49 éveseknél 16,6 százalékos share-t és 205 ezres nézettséget szállított. A RTL-es vígjátéksorozat továbbra is a 18-59 éveseknél szerepel a legjobban: 18,9 százalékos közönségarányuk és 350 ezres nézettségük volt. Rendhagyó módon a vasárnap estét is megnyerte az RTL, amihez az is kellett, hogy a TV2-re új évaddal visszatérő Pepe című sorozat ne brillírozzon. A 18-49 éveseknél 8,9 százalékot, a 18-59 éveseknél 9,7 százalékot, a teljes lakosságnál pedig 8,8 százalékot tett ki a sorozat közönségaránya.

A 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál a Zsákbamacska, annak is a hétfői adása volt a múlt hét legnézettebb műsora. Előbbinél 229 ezer, utóbbinál 719 ezer nézőt vonzott a vetélkedő. A 18-59 éveseknél a második helyre futott be a Zsákbamacska (315 ezer néző), az első ugyanis A kis falunk lett (350 ezer néző).

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
A MI KIS FALUNK RTL 350 312 18,9
ZSÁKBAMACSKA TV2 315 948 16,0
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 246 668 12,9
TÉNYEK TV2 246 596 20,2
AZ ÁLOMMELÓ RTL 240 673 12,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 240 562 16,0
HÍRADÓ RTL 237 211 19,0
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 231 072 13,0
FÓKUSZ RTL 207 563 13,5
A KEZDŐ RTL 204 104 10,3

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
ZSÁKBAMACSKA TV2 719 050 17,8
TÉNYEK TV2 706 070 24,3
A MI KIS FALUNK RTL 647 251 16,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 641 864 18,9
HÍRADÓ RTL 577 068 20,2
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 507 928 12,7
ÜTŐS ÖTÖS TV2 475 391 14,0
AZ ÁLOMMELÓ RTL 430 352 11,7
FÓKUSZ RTL 418 920 13,0
A SORS ÚTVESZTŐI TV2 406 073 18,6

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
ZSÁKBAMACSKA TV2 229 805 17,5
A MI KIS FALUNK RTL 205 758 16,6
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 159 338 13,1
TÉNYEK TV2 158 794 19,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 158 105 16,1
AZ ÁLOMMELÓ RTL 152 163 11,5
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 150 230 11,9
HÍRADÓ RTL 139 004 14,8
ÜTŐS ÖTÖS TV2 138 201 11,6
A KEZDŐ RTL 126 546 9,3

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...