- Hirdetés -

Rózsa György azt hozta, mint Majkáék

|

Múlt héten kellett is a TV2-nek, hogy a Zsákbamacska rendben szállítsa a nézettséget, ugyanis az RTL erősödött. Utóbbi műsorai nagyjából azt produkálták, amit a korábbi héten, azonban a TV2-n az Ütős Ötös és a Pepe nem teljesített túl jól.

Végre történt némi érdekesség az RTL és a TV2 versenyében a mögöttünk álló héten. Főműsoridőben és a 18-49 éveseknél 1,3 százalékponttal, a 18-59 éveseknél 1,5 százalékponttal, a teljes lakosságnál pedig 1,6 százalékponttal gyengébb heti share-t produkált a TV2. Ezzel szemben, ugyanennél a három célcsoportnál az RTL 0,9, 0,3 és 1,1 százalékpontot erősödött a korábbi héthez képest. Az esti sávban, ezen belül a teljes lakosságnál és a 18-49 éveseknél még ezzel együtt is vezetett a TV2, bár az utóbbinál nem sokkal (TV2: 11,7%, RTL: 11%). Főműsoridőben és a 18-59 éveseknél viszont fordítani tudott az RTL, miután 12,2 százalékos közönségarányt értek el a TV2 11,5 százalékával szemben. Teljes napon a TV2 továbbra is megőrizte minden bontásban az első helyét.

A teljes csatornaportfólióknál nem történt fordulat, minden összevetésben a TV2 Csoport vezet. Ugyanakkor főműsoridőben és a 18-59 éveseknél régen volt olyan kicsi az előnyük, mint a múlt héten (TV2 Csoport: 23,9%, RTL Magyarország: 22,3%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 16. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,5 14,1 11,7
RTL 12,2 11,9 11

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 16. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,5 11,5 9,9
RTL 7,7 7,2 7,1

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,7 24,4 22,8
RTL Magyarország 18,0 16,2 17,2
AMC Networks 6,9 6,0 7,2
MTVA 6,0 9,4 5,2
Paramount Global 4,8 3,8 5,6
Network4 4,3 5,3 3,0
Antenna Entertainment Group 3,3 2,8 3,6
Warner Bros.Discovery 3,1 3,7 2,6

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,7% / 16,6% (17,1% / 16,6%)
Tények Plusz – 12,8% / 13,3% (12,8% / 12,8%)
Zsákbamacska – 14,6% / 15,3% (14,7% / 15%)
Ütős Ötös – 10,2% / 10,1% (12,3% / 12,4%)

RTL
Híradó – 17,3% / 14,5% (17,6% / 15,7%)
Fókusz – 13,5% / 12,4% (12,9% / 12,4%)
Drága örökösök – 12,1% / 11% (11,5% / 10,9%)
Az álommeló – 11,6% / 10,9% (10,8% / 10,3%)

Ahogy látható, a reaktivált Rózsa György vezetésével is ugyanazt hozta a Zsákbamacska, mint a korábbi héten Majkával és Pápai Jocival. Erre most nagy szüksége is volt a TV2-nek, ugyanis az Ütős Ötös nem teljesített túl jól. Eleve nem kezdett erősen a műsor, de a múlt héten ahhoz képest is veszítettek két százalékpontot. Az RTL-en a Drága örökösök és Az álommeló nagyjából ugyanazt produkálta, mint egy héttel korábban.

Szombaton A mi kis falunk a 18-49 éveseknél 16,6 százalékos share-t és 205 ezres nézettséget szállított. A RTL-es vígjátéksorozat továbbra is a 18-59 éveseknél szerepel a legjobban: 18,9 százalékos közönségarányuk és 350 ezres nézettségük volt. Rendhagyó módon a vasárnap estét is megnyerte az RTL, amihez az is kellett, hogy a TV2-re új évaddal visszatérő Pepe című sorozat ne brillírozzon. A 18-49 éveseknél 8,9 százalékot, a 18-59 éveseknél 9,7 százalékot, a teljes lakosságnál pedig 8,8 százalékot tett ki a sorozat közönségaránya.

A 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál a Zsákbamacska, annak is a hétfői adása volt a múlt hét legnézettebb műsora. Előbbinél 229 ezer, utóbbinál 719 ezer nézőt vonzott a vetélkedő. A 18-59 éveseknél a második helyre futott be a Zsákbamacska (315 ezer néző), az első ugyanis A kis falunk lett (350 ezer néző).

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
A MI KIS FALUNK RTL 350 312 18,9
ZSÁKBAMACSKA TV2 315 948 16,0
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 246 668 12,9
TÉNYEK TV2 246 596 20,2
AZ ÁLOMMELÓ RTL 240 673 12,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 240 562 16,0
HÍRADÓ RTL 237 211 19,0
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 231 072 13,0
FÓKUSZ RTL 207 563 13,5
A KEZDŐ RTL 204 104 10,3

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
ZSÁKBAMACSKA TV2 719 050 17,8
TÉNYEK TV2 706 070 24,3
A MI KIS FALUNK RTL 647 251 16,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 641 864 18,9
HÍRADÓ RTL 577 068 20,2
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 507 928 12,7
ÜTŐS ÖTÖS TV2 475 391 14,0
AZ ÁLOMMELÓ RTL 430 352 11,7
FÓKUSZ RTL 418 920 13,0
A SORS ÚTVESZTŐI TV2 406 073 18,6

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
ZSÁKBAMACSKA TV2 229 805 17,5
A MI KIS FALUNK RTL 205 758 16,6
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 159 338 13,1
TÉNYEK TV2 158 794 19,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 158 105 16,1
AZ ÁLOMMELÓ RTL 152 163 11,5
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 150 230 11,9
HÍRADÓ RTL 139 004 14,8
ÜTŐS ÖTÖS TV2 138 201 11,6
A KEZDŐ RTL 126 546 9,3

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...