- Hirdetés -

A sportról és az egészséges életmódról szól az új podcast műsor

|

A sport és a fitnesz világa, a különböző táplálkozási trendek, az egészséges életmód, az étrendkiegészítés fontossága és annak hatásai mára megkerülhetetlen beszédtémává váltak nemcsak a szűken vett szubkultúra, hanem a szélesebben vett társadalmi rétegek számára is. A BioTechUSA-cégcsoport a fitneszipar elsőszámú magyarországi szakértőjeként a trendek és a tények mögé ad betekintést podcast műsorában, amelyet a Showcast Media csapatával valósít meg. Az új évad első epizódjai már elérhetőek a legnagyobb streaming felületeken (Spotify, Apple Podcast), valamint a BioTechUSA YouTube csatornáján.

Az étrendkiegészítők és speciális élelmiszerek piaca fellendülésben van, évi 8-10%-kal növekszik, egyre szélesebb ezen termékek fogyasztói bázisa. A BioTechUSA-cégcsoport Európa egyik legnagyobb és legdinamikusabban növekvő étrend-kiegészítő gyártójaként és forgalmazójaként 2000 termékkel jelenleg több mint 100 országban, 45 webshoppal, 279 franchise üzlettel és 4500 partnerrel van jelen. A cégcsoport küldetése, hogy termékei és szakértelme segítségével világszerte milliókat motiváljon egy tudatosabb és sportosabb életre, a „The Feeling of Success” mottójával az átlagemberekhez szól és felhívja a figyelmet az életmódváltás fontosságára.

Az együttműködés hátteréről

Ezen elképzelés mentén döntött úgy a vállalat, hogy a több éves tapasztalattal rendelkező Showcast Mediával karöltve megújítja podcast felületét és edukálja nemcsak fogyasztóit, hanem a táplálkozás és a mozgás szerelmeseit is. A különböző tematikus adásokban szakértőkkel, véleményvezérekkel és olyan ismert közéleti személyiségekkel, mint Gelencsér Tímea, Tatár Csilla vagy Nánási Pál segítségével bontják ki a legfontosabb egészségügyi témákat, legyen az megalapozott, vagy akár csak egy múló netes trend. A már elérhető első epizódban az evés- és testképzavarok témakörével foglalkoztunk, a második részben pedig alaposan körül jártuk, hogyan lehet eligazodni a különböző étrendek, ételérzékenységek között és mely divatdiéta az, aminek semmiképp se dőljünk be.

A Showcast Media közel két tucat műsor és több mint 500 epizód készítésében vett már részt gyártóként vagy podcast ügynökségként. Ennek keretében a BioTechUSA Podcast technikai feltételeinek megteremtését és gyártását is a cég végezte, amely kiegészült a marketing folyamatokban történő aktív részvétellel is.

„A BioTechUSA-cégcsoport marketingkommunikációs stratégiájának egyik kiemelt eleme, hogy társadalmi jelentőségű témákról mélyebben, ne csak a felszínt kapargatva folytasson valódi párbeszédet. A podcast, mint kommunikációs eszköz erre tökéletesen alkalmas, amely lehetőséget teremt fenti törekvéseink maradéktalan kiaknázására. A BioTechUSA Podcast csatorna elindulásakor különösen fontos volt számunkra, hogy olyan partnerrel valósítsuk meg mindezt, aki kellő tapasztalattal rendelkezik nemcsak a tervezés, az arculat, a hirdetéskezelés, a kommunikáció, hanem egy-egy epizód komplett gyártásában is. Éppen ezért esett a választásunk a Showcast Media csapatára, akik minden kritériumnak maximálisan megfelelnek” – mondta Beretka Bernadett, a BioTechUSA marketingkommunikációs vezetője.

Tóth-Czere Péter, a Showcast Media podcast ügynökség vezetője hozzátette: „Soha nem volt még olyan fontos tudatosan tájékozódnunk, mint ma, ahol a közösségi média hátán nem “csak” egészségtelen, hanem akár életveszélyes dolgokra buzdítanak minket. Ki kell tudnunk szűrni azt, ami tényleg hasznos, tudnunk kell, mikor kell megkérdezni igazi szakértőt. Ebben ad nagy segítséget az új felület, mi pedig nagyon nagy örömmel támogatjuk a BioTechUSA csapatát abban, hogy a vállalat legfontosabb üzenetei minél több emberhez eljussanak.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...