- Hirdetés -

Hétköznap a TV2, hétvégén az RTL nyert

|

Összességében pedig továbbra is vezet a TV2, valamint a TV2 Csoport. Az RTL-en A mi kis falunk, a TV2-n a Szerencsekerék hozta a legjobb számokat.

A mögöttünk álló 17. héten főműsoridőben az RTL gyakorlatilag ugyanazt hozta a közönségarány terén, mint egy héttel korábban. A TV2 ezzel párhuzamosan kicsit erősödött. Így a TV2 a 18-59 éveseknél és főműsoridőben visszavette az RTL-től a vezetést. A többi célcsoportnál pedig a TV2 növelte az előnyét. A teljes csatornaportfóliókat nézve is változatlan a helyzet, azaz vezet a TV2 Csoport. A piacvezetőt a 18-59 éveseknél és főműsoridőben tudta legjobban megközelíteni az RTL Magyarország, de ez is 4 százalékpontos különbséget jelentett (TV2 Csoport: 26,1%, RTL Magyarország: 22,1%).

Teljes napon és a teljes lakosságnál múlt héten az MTVA végzett a harmadik helyen, de ez amúgy is így szokott lenni. Ami nem megszokott, hogy a 18-59 éveseknél is harmadik lett a közmédia, bár nem nagy előnnyel (MTVA: 6,5%, AMC Networks: 6,4%). A 18-49 éveseknél viszont továbbra is az AMC Networks végzett a harmadik helyen 6,8 százalékos közönségaránnyal.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 17. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 12,3 15,1 12,2
RTL 12,1 11,8 11,2

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 17. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,7 11,7 10,1
RTL 7,3 7 6,9

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,3 25,0 23,3
RTL Magyarország 17,9 15,8 17,3
MTVA 6,5 10,3 5,6
AMC Networks 6,4 5,9 6,8
Paramount Global 4,8 3,7 5,8
Network4 4,3 5,1 2,7
Antenna Entertainment Group 3,4 2,7 3,5
Warner Bros.Discovery 3,0 3,5 2,7

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,9% / 16,5% (16,7% / 16,6%)
Tények Plusz – 13,1% / 13% (12,8% / 13,3%)
Szerencsekerék – 14,6% / 14,7% (korábbi héten a Zsákbamacska: 14,6% / 15,3%)
Ütős Ötös – 12,2% / 11,9% (10,2% / 10,1%)

RTL
Híradó – 18,1% / 16% (17,3% / 14,5%)
Fókusz – 14,2% / 13,6% (13,5% / 12,4%)
Drága örökösök – 11,1% / 10,5% (12,1% / 11%)
Az álommeló – 12% / 11,1% (11,6% / 10,9%)

A hétköznapi műsorok közül a Szerencsekerék nagyjából ugyanazt produkálta, mint a korábbi héten a Zsákbamacska. A TV2 esti átlagát körülbelül 2 százalékponttal ugrotta meg a Szerencsekerék, tehát továbbra is erős a TV2-nek ez a műsorsávja. A korábbi héthez képest javított az Ütős Ötös és már hozzák a csatornaátlagot. Az RTL-en Az álommeló kicsivel a Drága örökösök felett teljesített, nézőszámban és közönségarányban is, de az adott sávban erősebb a TV2.

Az RTL mostanában hétvégén szerepel jobban. Múlt héten a fixen hozott szombat mellett a vasárnapi főműsoridőt is nyerték. Szombaton A mi kis falunknak köszönhetően teljesítettek jól, ami a 18-49 éveseknél 15,1 százalékos, a 18-59 éveseknél 16,8 százalékos share-t ért el. Vasárnap pedig egy filmmel nyerte az estét az RTL. Ebből talán sejthető, hogy a TV2-s Pepe című sorozat továbbra sincs jó formában. A 18-49 éveseknél 7,5 százalékot, a 18-59 éveseknél 9 százalékot, a teljes lakosságnál pedig 8,2 százalékot tett ki a sorozat közönségaránya. Pláne így, hogy velük szemben nem saját gyártást ad az RTL, azért illene ennél jobb eredményt hoznia a Pepének.

A 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál a Szerencsekerék keddi adása volt a hét legnézettebb műsora. A vetélkedő 207 ezer, illetve 746 ezer nézőt vonzott. A 18-59 éveseknél kimondottan jó számokat hoz A mi kis falunk és ennek köszönhetően múlt héten is az élen végeztek 305 ezres nézettséggel. A Szerencsekerék a 18-59 éveseknél második lett, 297 ezer nézővel. Ahogy a lentiekből látható, sok néző kapcsolt az M4 Sportra a vasárnapi Forma-1 futam miatt. A verseny a 18-49 éveseknél 165 ezer, a 18-59 éveseknél 263 ezer, a teljes lakosságnál 445 ezer nézőt ültetett a képernyők elé.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
A MI KIS FALUNK RTL 305 641 16,8
SZERENCSEKERÉK TV2 297 997 15,3
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 263 296 23,8
HÍRADÓ RTL 261 998 18,7
TÉNYEK TV2 251 796 18,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 242 051 15,0
AZ ÁLOMMELÓ RTL 239 728 13,0
ÜTŐS ÖTÖS TV2 228 736 13,2
FÓKUSZ RTL 227 733 14,0
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 227 700 11,9

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 746 583 18,9
TÉNYEK TV2 696 566 21,8
HÍRADÓ RTL 656 784 20,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 624 661 17,4
A MI KIS FALUNK RTL 562 563 15,0
ÜTŐS ÖTÖS TV2 522 035 17,1
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 493 797 12,3
FÓKUSZ RTL 469 386 13,0
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 445 204 20,1
AZ ÁLOMMELÓ RTL 437 741 12,1

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 207 715 15,9
A MI KIS FALUNK RTL 183 218 15,1
ÜTŐS ÖTÖS TV2 175 769 14,5
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 165 724 21,6
TÉNYEK TV2 165 334 17,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 165 050 15,3
AZ ÁLOMMELÓ RTL 157 949 12,4
HÍRADÓ RTL 155 872 17,6
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 147 877 11,5
FÓKUSZ RTL 143 546 13,3

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...