A mesterséges intelligencia és a gépi tanulás új lehetőségeket nyit az egyre bővülő mobilos hirdetési piacon, segítve a hirdetőket célközönségük hatékonyabb elérésében és bevételeik növelésében. A legújabb hirdetési trendekről és stratégiákról tartanak mesterkurzust a Petal Ads (korábbi nevén HUAWEI Ads) hirdetési szakértői május 10-én Európa egyik legnagyobb digitális marketing és technológiai rendezvényén. A hamburgi OMR Fesztiválon (Online Marketing Rockstars) a résztvevők megismerhetik a 730 millió felhasználót elérő Petal Ads platform exkluzív hirdetői eszközkészletét, valamint gyakorlati stratégiákat és bevált módszereket tanulhatnak meg a nem hagyományos digitális csatornákon való hirdetéshez.
Mesterkurzust tartanak a Huawei hirdetési szakértői az idei OMR Fesztiválon (Online Marketing Rockstars Festival), amelyet a németországi Hamburgban rendeznek meg május 9-10. között. Európa egyik legnagyobb digitális marketing rendezvényén iparági szakemberek oszthatják meg egymással digitális marketinggel kapcsolatos meglátásaikat, valamint a legújabb trendeket és innovációkat. A mesterkurzusra az OMR Fesztivál hivatalos honlapján lehet regisztrálni.
Digitális hirdetések a mesterséges intelligencia és a gépi tanulás korában
A Miért most a legmegfelelőbb az időpont arra, hogy magas értékű közönséget szólítsunk meg világszerte? című mesterkurzuson a Petal Ads szakértői többek között bepillantást engednek a hirdetések jövőjébe a mesterséges intelligencia és a gépi tanulás által vezérelt mobileszközökön. Emellett az érdeklődők megtudhatják, hogy a Petal Ads platform exkluzív eszközkészletével hogyan növelhetik elérésüket és válthatják azt bevételre.
A Petal Ads-szel együttműködő vezető márkáktól és ügynökségektől hallhatnak majd arról, hogy miként aknázták ki a hirdetési platform lehetőségeit a divat- és kiskereskedelmi ágazatok eladásainak növelése érdekében. Ezenfelül a résztvevők értékes betekintést kaphatnak a fogyasztók szokásairól, preferenciáiról, viselkedéséről, valamint gyakorlati stratégiákat és bevált módszereket tanulhatnak meg, amelyekkel maximalizálhatják bevételeiket a nem hagyományos digitális csatornákon. A mesterkurzus keretében továbbá előadást tart az MMA (Mobile Marketing Association) németországi szervezetének szakértője is, aki az okoseszközökös hirdetések növekvő fontosságáról beszél majd.
Petal Ads stand a fesztivál teljes időtartama alatt
Az OMR Fesztivál ideje alatt a látogatók a Petal Ads saját standján (A4 F06) feltehetik kérdéseiket a helyszíni hirdetési csapatnak, valamint megismerhetik a platform hatékony célzási képességeit, üzleti lehetőségeit, és megvitathatják a mobilhirdetések legújabb trendjeit.
„A Petal Ads vezető szerepet tölt be a mobilhirdetési iparágban, és széleskörű tapasztalattal rendelkezik a világ különböző közönségeinek elérésében. Csapatunk örömmel osztja meg ismereteit a résztvevőkkel, legyen szó nemzetközi, vagy kifejezetten kínai felhasználók eléréséről, megszólításáról, illetve a mobilhirdetési stratégiák fejlesztéséről. A mesterkurzus egyedülálló lehetőség arra, hogy az érdeklődők iparági szakértőktől kapjanak betekintést digitális hirdetési tevékenységük hatékony fejlesztéséhez” – mondta Jaime Gonzalo.
Petal Ads: már 730 millió felhasználót ér el
2020-as indulása óta a Petal Ads dinamikusan bővül, segítve a hirdetésmegjelenítőket, hirdetőket és marketing szakembereket abban, hogy növeljék vállalkozásuk teljesítményét és több ügyfelet érjenek el. Az elmúlt év során a platform hirdetői hálózata kilencszeresére, megjelenítői hálózata pedig négyszeresére nőtt, mára több mint 730 millió aktív felhasználót ér el.
A több mint 170 országban és régióban működő Petal Ads jelenleg több mint 60 tanúsított ügynökséggel dolgozik világszerte a Petal Ads Partnerprogramon keresztül.