2023. márciusától a Republic Group látja el a Számlázz.hu PR feladatait. A megbízást direkt felkérésen keresztül kapta meg a 25 éves ügynökség.
A Számlázz.hu-nak több mint 750 000 regisztrált felhasználója van jelenleg, amely folyamatosan növekszik. Piacvezetőként a számlakiállítás mellett számos egyéb online szolgáltatást kínálnak a magyar vállalkozásoknak. Az együttműködés célja, hogy a szolgáltatások sokféleségét széles körben láthatóvá tegyék, valamint hogy a Számlázz.hu üzenetei eljussanak a különféle célcsoportokhoz.
A Republic feladata többek között az éves PR stratégia megalkotása és megvalósítása, a PR vonatkozású médiaterv elkészítése, szakértői pozicionáláshoz kapcsolódó együttműködések koordinációja, valamint sajtóesemények szervezése.
“A Számlázz.hu tevékenysége igen szerteágazó: az alap szolgáltatásainkon túl számos kiegészítő szolgáltatás, partneri együttműködés, valamint a társadalmi szerepvállalásunk keretében történő megnyilvánulás érdemes arra, hogy beszéljünk róluk. Cégünk életében annyi az elmesélhető történet, hogy úgy éreztük, hogy hiba lenne, ha ezekről a továbbiakban sem beszélnénk. Szeretnénk, ha ezeket a történeteket, üzeneteket értő kezek segítségével juttatnánk el a címzettekhez, ezért bíztuk a kommunikációs tevékenységet a Republic Groupra. Biztos vagyok benne, hogy ez az együttműködés is segít minket abban, hogy új alapokra helyezzük a Számlázz.hu kommunikációs aktivitását“ - tette hozzá Lengyel Zoltán a Számlázz.hu Marketing igazgatója.
„Nemcsak a brand, hanem a corporate PR fókuszú ügyfeleink esetében is insight alapú, multidimenziós megoldásokat alkalmazunk. Már dolgozunk a Számlázz.hu új PR stratégiáján, amelyben olyan megoldásokat hozunk a Számlázz.hu számára, amivel erősíteni tudjuk a reputációjukat, növelni tudjuk a márkaismertséget és támogatjuk a szakértői image-építést. Mindezt úgy, hogy a kiemelt termékekre, mint például a felhőalapú számlázási megoldások, külön fókuszt helyezünk. Nagyon örülünk, hogy a magyar piacon ilyen meghatározó szerepű márkával bővült a portfóliónk” – mondta el Zámbó Anna, a Republic Group Content Directora az együttműködésről.