- Hirdetés -

Új vezetőkkel erősít a Publicis Le Pont

|

A tartalomkészítés és az e-kereskedelem automatizálásának érdekében új vezetőket és dedikált csapatokat alakított ki a Publicis Le Pont. A világ 2. legnagyobb kommunikációs vállalatának, a Publicis Groupe-nak kelet-közép-európai 700 fős csapata, amelyet Sásdi Helga és Konrad Dorabialski vezet, teljeskörű „end to end” digitális megoldásokat kínál a formáció globális ügyfeleinek.

A negyedik ipari forradalom beköszöntével a mesterséges intelligencia megjelenése új készségeket igényel. Annak érdekében, hogy a Publicis Le Pont – a Publicis Groupe cseh, lengyel és magyar szakértői központjait egyesítő formációja - élen járjon ezekben a fejlesztésekben, különösen a kereskedelem automatizálásában, az újító AI technológiák integrálása kulcsfontosságú. Az újonnan létrehozott formációk elsődleges célja, hogy az AI-vezérelt megoldások az írott és vizuális tartalomkészítésbe egyaránt beépüljenek, maximalizálják az AI által kínált lehetőségeket. Az új beruházás és az AI-kompetenciákra való összpontosítás célja a Publicis Le Pont mindhárom központjának erősítése Lengyelországban, Magyarországon és Csehországban, ami magában foglalja csapatok közötti együttműködéseket is.

Az új AI-kereskedelmi csapatot Barbara Grabiwoda, a Publicis Le Pont stratégiai igazgatója, programvezetőként, Chief Strategy Officer pozícióban irányítja, szorosan együttműködve Pawel Piatek, Commerce Delivery Officer operatív vezetővel, aki ezzel a kinevezéssel második szerepkörébe kerül cégen belül. Marcin Skulimowski, a Lodzi Egyetem Fizika és Alkalmazott Informatikai Karának PhD diplomájával a kezében érkezik a csapatba AI Architect pozícióba.

Ehhez a kezdeményezéshez kapcsolódva, a Publicis Le Pont kreatív tartalommenedzsment központja egy olyan generatív AI-központ létrehozásán dolgozik, amely a vizuális és szöveges tartalmak fejlesztésére összpontosít. A csapatot a startupok agilitása jellemzi majd, a termékközpontú gondolkodást helyezve működésének középpontjába. Az alapító csapat vezetője Roy Bar-Adon lesz, tagjai pedig Eric Rainsberry (Creative Lead), János Szabó (Product Lead) valamint Lev Kvichko (Gen AI Engineer). Jelenlegi feladataik mellett szorosabb együttműködést terveznek ügyfeleikkel és Gen AI startupokkal.

Az elkövetkező napokban további új csapattagok kerülnek kinevezésre, akik mind csatlakoznak a csapatokhoz AI prompt engineer and AI Prompt visual artist pozíciókban.

"Küldetésünk élén az AI erejébe és a kereskedelem forradalmasításába vetett meggyőződésünk áll. Tisztában vagyunk azzal, hogy az AI a belátható jövőben újradefiniálja az iparágat, és eltökélt szándékunk, hogy vezető szerepet töltsünk be. Arra összpontosítunk, hogy ügyfeleinkkel együtt teszteljük és validáljuk azokat az innovatív megoldásokat, amelyek új mércét állítanak fel a hatékonyság és a termelékenység terén. Programvezetőként a globális és belső Open AI képzések összehangolására törekszem, valamint igyekszem felvértezni magunkat azokkal a készségekkel és ismeretekkel, amelyek az összetett jogi és szerzői jogi környezetben való eligazodáshoz szükségesek. Hosszú távú célunk, hogy átfogó szolgáltatási portfóliónkat zökkenőmentesen működtessük mesterséges intelligenciával, miközben fenntartjuk elkötelezettségünket az etikus és fenntartható gyakorlatok iránt" – mondta Barbara Grabiwoda.

"Izgalmas időket élünk. Már látjuk, hogy a Gen AI-val való együttműködés képessé teszi csapatainkat arra, hogy partnereinkkel együtt páratlan eredményeket érjünk el. Most már egyéni, márkákra szabott fogyasztói és felhasználói élményt teremtünk, 10-szer gyorsabban és ügyfélcentrikusabban, mint valaha. A mesterséges intelligencia felerősíti emberi potenciálunkat, és arra ösztönöz minket, hogy a legvadabb álmainkat meghaladó, magával ragadóbb, eredményesebb tartalmakat hozzunk létre. Feloldjuk azt, amit nem is olyan régen (és hónapokról, nem évekről beszélek) lehetetlennek tartottak. Úttörő csapatunkkal és piacvezető startupokkal való együttműködéseken keresztül célunk, hogy értéket teremtsünk és jelentős üzleti kihívásokra hozzunk megoldást" – tette hozzá Roy Bar-Adon.

A Publicis Le Pont egyik új, nagy igazolása Marcin Skulimowski, aki erős akadémiai hátterével egyedülálló nézőpontot képvisel, ő fog irányt mutatni a következő generációs AI-megoldások terén az írott és vizuális e-kereskedelmi tartalomkészítésben. "Vannak hiányosságok a fejlődés jelenlegi állapotában, amelyeket még be kell tölteni. Például látok néhány kihívást a nyelvi akadályokban, az AI jelenleg nem tud arab termékleírásokat generálni angol utasításokkal. A fejlesztési potenciál hatalmas és nagyon izgalmas, hogy ezt mi tesszük meg közösen a Le Pont fejlődésének előmozdítása érdekében" – magyarázta Skulimowski.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...