- Hirdetés -

Ingyenes online platform segíti a HR-eseket

|

A HRshaker Magyarország első olyan ingyenes online platformja, ami összeköti a HR-eseket a beszállítókkal, ráadásul ajánlással. A honlap sokéves tapasztalat után jött létre és egyedülálló abban a tekintetben is, hogy célirányosan feltett kérdésekkel és videóinterjúkkal teszi átláthatóvá a beszállítók erősségeit vagy a róluk szerzett tapasztalatokat.

„A HRshaker ötlete onnan jött, hogy évek óta munkaerő-közvetítői vagyunk multinacionális cégeknek. Emiatt nagyon szoros kapcsolat alakult ki közöttünk, mert minden héten együtt vagyunk velük a csoportos kiválasztásoknál, ezen felül naponta többször egyeztetünk még létszámigényekről is. Ez mondhatni baráti kapcsolat, aminek során nyilván felmerülnek egyéb olyan kérdések is, amik nem kizárólag a toborzáshoz kapcsolódnak. Például, hogy milyen magánegészségügyi szolgáltatót hívjon be, vagy olyan mindennapos dolgok, mint hogy elszakadt a kollégák munkaruhája és melyik céghez érdemes fordulni, ha eddig mellényúltak és nem a megfelelő minőséget kapták. Emellett még rengeteg olyan szakmai kérdéssel kerestek minket, aminek mi egyáltalán nem vagyunk a szakértői, de a partnereinken keresztül fel tudjuk térképezni, hogy kinek milyen beszállítóval van jó tapasztalata. Előfordul, hogy két-három napig is megpróbálunk felkutatni olyan beszállítót, aki nem csak ár-érték arányban jó, hanem jó szívvel ajánljuk is” - fejtette ki Kreisz Eszter, a hrshaker.hu alapító-tulajdonosa, a munkaerőközvetítéssel foglalkozó Tehetségrendszer ügyvezetője.

A cég tavaly szeptemberben már eljutott odáig, hogy két kollégájuk gyakorlatilag csak ezeknek a kapcsolatoknak a feltérképezésével foglalkozott. Ekkor határozták el, hogy egy online platformon kötik össze a HR-eseket a beszállítókkal, ráadásul minden partnerük ajánlása tapasztalaton is alapul.

„Amit a HR-esek a leginkább keresnek a platformunkon, azok a képzések és a különféle tréningek. Ez lehet akár vezetőképzésről szóló tréning is, de olyan szakmai képzés is, ami targoncavezetői jogosítványt ad. A HR szoftver szintén izgalmas téma, mert sok cég jutott el ahhoz a stádiumhoz, hogy nem tudják már Excel-táblában követni a bérelszámolásokat és a toborzással kapcsolatos feladatokat. Egyre több szoftver van, amiből választani lehet, ilyenkor pedig nagyon jól jön egy tapasztalati ajánlás. Népszerű a fejvadász vagy munkaerő-közvetítés, illetve kölcsönzés is. Amiben még sokan keresnek beszállítót, de meglepő módon nem ad rá igazából egy-két találaton kívül releváns eredményt a Google, az a munkáltatói márkaépítés” - mondta el a tulajdonos.

Táblázat helyett online platform

Kreisz Eszter azt is elmondta, a kezdeteknél még táblázatban gyűjtötték össze a beszállítókat, hamar rá kellett azonban jönniük, hogy sokkal célravezetőbb és átláthatóbb egy online platform.

„Azon is gondolkodtunk, hogy egy Dropbox-linket küldünk a HR-eseknek, hogy onnan mazsolázhassanak. Ekkor derült ki, hogy egy HR igazgatónak maximum két-három olyan kontaktja van, akitől szívesen kér ajánlást, a generalisták pedig még kevesebb emberrel tartják a kapcsolatot. Éppen ezért, ha egy HR-igazgató a kontaktjain keresztül nem talál megfelelő beszállítót, akkor csak az internetes keresőkhöz fordulhat. Ilyenkor pedig az történik, hogy egy táblázatban összegyűjtenek 20 szolgáltatót, és egyesével elkezdik felhívni őket. Az oldalukon keresik a referenciákat, amit a legtöbb esetben nem találnak, majd ajánlatokat kérnek, de sokszor nem is igazán tudják, hogy mire kérjenek ajánlatot, ha eddig még azon a területen nem kerestek. Ez több hetet visz el és még ekkor sem garantált a siker” - magyarázta Kreisz Eszter.

Az ingyenes honlap rengeteg időt és energiát spórol meg a HR-eseknek azzal, hogy egy alapos és releváns feltérképezés után a lehető legtöbb szempontból és legpontosabban igyekszik letapogatni a beszállítókat.

„Minden terület feltérképezésének úgy vágtunk neki, hogy a több mint ötven HR vezetővel való kontaktunkat egyesével felkerestük és órákig faggattuk őket ezekkel a kategóriákkal kapcsolatban. Feltérképeztük, mi az, amivel már ráfáztak, mi az, ami kiderült a cégekről vagy épp mi az, amit máshogy csinálnának. Ebből összegyűlt egy 35 pontos lista, mi pedig ezeket a kérdéseket feltesszük a beszállítóknak. Nem unalmas leírásokat tartalmaz az oldalunk, hanem egészen konkrétan össze van gyűjtve, hogy miben a legjobbak, milyen termékeik vannak, amivel szerintük érdemes elindulnia egy cégnek, vagy ami probléma lehet egy cégnek, azt a megoldás oldaláról mutatják be. Egy kategóriát minden szempontból igyekszünk körbejárni és úgy mutatjuk be a partnereket, hogy a kisugárzásuk is átjöjjön. Sok esetben videó-interjúkat is használunk, hogy a HR-esek láthassák, létrejöhet-e az üzleti kémia a beszállítóval” - fejtette ki a tulajdonos.

Átláthatóság és célirányos információk

Kreisz Eszter elmondta, az oldal készítése során próbálták minél jobban desztillálni az általuk összegyűjtött tudást, és a HR-eseknek minél pontosabban és célirányosabban átadni az információkat.

„Tudjuk, milyen kevés ideje van egy HR-esnek, de ha esetleg felkelti egy partner az érdeklődését, a beszállítók saját shakeres aloldalán bővebben tud róluk olvasni, méghozzá HR-szemszögből. Ami még segítség lehet a kiválasztás megkönnyítésében, hogy értékelni lehet a beszállítókat. Tehát ha egy HR-es dolgozott már velük, egy alapos szöveges értékelést és csillagos értékelést is tud adni a beszállítónak. Aki pedig keres, ő már eleve látja, hogy ki az, aki ajánlja, ki az, aki dolgozott már vele.”

A platform alapítója szerint nem csak az időspórolás az előnye az általuk fejlesztett oldalnak, de valódi újításnak számít, hogy mostantól egy kattintással transzparenssé válhatnak a cégek.

„Sokszor csak a megérzéseire hagyatkozhat egy HR-es és nagyon gyorsan kell nagyon nagy volumenű pénzekről döntenie, hogy kinek adja oda. Ráadásul egy pajzsként kell ott állnia és megszűrnie, hogy valóban a legjobbat kapja és mindenki jól járjon. Az idő mellett ez lelkileg is egy nagyon megterhelő folyamat, éppen ezért lehet nagy segítség nekik az a transzparencia, amit mi nyújtunk” - tette hozzá Kreisz Eszter.

A HRshaker egy formális rendezvénnyel, a HRshaker Launch Party-val mutatkozik be, amelyet május 25-én tartanak a Zwack Múzeum Rendezvényteremben. Az eseményen értékes ajándékokat is kisorsolnak a részvevők között.

Fotó: HRshaker

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...