- Hirdetés -

Márkanagykövet lett Gianni Annoni

|

Átfogó marketing- és reklámkampányt indít a Candy márka Magyarországon. Az okos háztartási eszközöket forgalmazó Candy Hoover Hungary Kft. az ismert gasztroguru, Gianni Annoni személyében saját márkanagykövettel kezdi meg a munkát. A vállalat számára fontos volt, hogy az olasz gyökerekkel rendelkező márka a hamisíthatatlan olasz életérzést, az okos megoldásokat, az energiahatékony működést, a termékekre jellemző egyediséget és praktikusságot, illetve a mindenki számára elérhetőséget hangsúlyozni képes, hiteles arcot találjon.

Jelentős mérföldkőhöz érkezett új marketing- és reklámkampányával a Candy. Az okos háztartási eszközöket kínáló vállalat nagyszabású brandnépszerűsítő és a felhasználói körben ismertséget növelő akciója során – 2002-es magyarországi piacra lépése óta először – saját márkanagykövettel dolgozik együtt. A jövőben így Gianni Annonival találkozhatunk a termékeik arcaként a city lightokon, balusztrádokon, járműreklámokon, vagy éppen a közösségi médiás hirdetésekben.

„Nem volt kérdés, hogy az olasz gyökerű Candy esetében egy, az itáliai életérzést, a könnyedséget, az energiahatékonyságot, az egyediséget és a praktikusságot, valamint a mindenki számára elérhetőséget hangsúlyozni képes márkanagykövetet keressünk, hiszen számunkra ezek fontos alapértékek” – hangsúlyozta ki Rózsa Márton, a Candy Hoover Hungary Kft. ügyvezető igazgatója.

A digitalizáció előretörésével az okos megoldások is egyre népszerűbbek a háztartási gépeket vásárlók körében.

„A háztartási eszközök piaca is folyamatosan változik; egyre több okos készülék jelenik meg a piacon” – folytatta az ügyvezető igazgató. „A Candy termékei ma már számos olyan smart funkcióval rendelkeznek, amelyek igazi felhasználói élményt nyújtanak, és jól átlátható megoldásaikkal közvetítik az olaszos könnyedséget is. Ráadásul az ökológiai lábnyom csökkentésében, tehát a fenntarthatóság terén is segítik tulajdonosaikat. A fentieket fókuszban tartva arra törekszünk, hogy a márkánk a hazai piacon egyre népszerűbbé váljon. Hiszünk benne, hogy a most indított marketing- és reklámkampányunk, illetve a Giannival kötött márkanagyköveti együttműködés olyan eszközök, amelyek támogatni fogják törekvéseinket.”

Gianni Annoni nemcsak gasztronómiai szakemberként és étteremtulajdonosként, hanem mindennapi felhasználóként is kapcsolatban volt már szülőhazája egyik legismertebb háztartási gépeket gyártó brandjével.

„Mikor még Olaszországban éltem, többféle Candy termékünk is volt otthon. Sőt, a mai napig a fülemben cseng az egyik régi tévéreklámjuk dallamos szövege. Nagyon tetszik a márka megújult üzenete és filozófiája, illetve az is, hogy az okos megoldások, illetve a fenntarthatóság terén is egyre innovatívabb megoldásokat nyújtanak a felhasználók számára. Éppen utóbbi szempontok, na és persze a „közös múlt”, az olasz gyökerek miatt is vállaltam el szívesen ezt a szakmai partnerséget” – nyilatkozta Gianni a márkanagyköveti megállapodás hivatalos aláírását követően.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...