Egy baráti piknik, vagy családi kempingezés, a vidéki autókázások idilli hangulata - mindezen pillanatok, élmények közös nevezője a felfedezés szabadsága és öröme. Ezekkel a hívószavakkal indította útjára a Batz x REKAVAGO kollaboráció legújabb nyári kollekcióját, amelyhez idén új színes, mindenki arcára mosolyt csaló ID. Buzz modelljével a Volkswagen Haszonjárművek is csatlakozott.
A „Freedom to explore” mottó számtalan módon visszaköszön az egyszerre kényelmi és divatos papucs-és szandál kollekció darabjaiban – ahogy a szabadság életérzése és a felfedezni vágyás ihlette az ikonikus Bulli elődök formatervein alapuló ID. Buzz és ID. Buzz Cargo modelleket is. „Megjelenik egyfelől a kombinálhatóságban, a viselő lehetőségeiben, hiszen egy-egy ilyen darabot hordva csinosak és magabiztosak lehetünk a legkülönbözőbb élethelyzetekben. Másrészt évek óta tartó tendencia eredménye, hogy a magas sarkakat lapos lábbelikre cseréltük, mely szintén megadja az oly régóta áhított szabadságot. Az idei kollekció szándéka, hogy megidézze, és életünk hétköznapjaiba csempéssze a valódi, megélhető pillanatokat” - mesélte Vágó Réka, a REKAVAGO márka designere.
A kollaboráció sikerességét mutatja, hogy a kampány elemei nem csak a kollekció arculatában és a kreatív eszközökön köszönnek vissza, hanem a valóságban is megelevenednek a Volkswagen Haszonjárművek közreműködésével. A Porsche Hungaria által forgalmazott márka egyedi, brandingelt ID. Buzz Cargo kisbuszaival segíti a kollekció terjesztését, logisztikáját a teljes nyár folyamán.
“Már most az elmúlt 23 év legnépszerűbb Batz által gyártott termékcsaládról van szó, mellyel a magyar vásárlókon túl a szlovák és a cseh piacot is szeretnénk megszólítani, így egy kiterjedt nemzetközi kampányról és értékesítésről beszélhetünk jelen esetben. Igazi mérföldkő ez a Batz életében, amelyhez reményeink szerint hosszú távú partnerként idén a Volkswagen Haszonjárművek is csatlakozott, méghozzá rendkívül stílusosan” – mondta Kárpáti Zoltán, a Batz tulajdonos-ügyvezetője.
Az együttműködés kiemelt aktivitása egy május 15. – június 4. között elérhető, látványos pop-up kitelepülés lesz a MOM Park bevásárlóközpontban, ahol a Batz x REKAVAGO 2023 kollekció összes darabja – papucsok, szandálok és táskák – megtekinthető, felpróbálható és rendelhető is lesz. A kreatív installáció a formabontó megjelenésen túl több izgalmat is ígér: azonnali online kedvezményeket a kollekció darabjaira; „meet the designer” találkozókat a tervezővel; valamint nyereményjátékokat, amelyek során értékes Batz x REKAVAGO darabokat, valamint Volkswagen tesztvezetéseket nyerhetnek majd a szerencsések.
Az ID. Buzz, vagyis az első, eleve tisztán elektromos modellként született Bulli-sorozata határozta meg a 2022-es évet a Volkswagen Haszonjárművek számára, a modellcsalád népszerűsége pedig azóta is töretlenül növekszik. „Igazi zsongás (buzz) veszi körül az ID. Buzz sorozatunkat – mégpedig világszerte –, nagyon hasonlóan a Batz x REKAVAGO 2023 kollekcióhoz, amely színes, vidám, szabadságot árasztó hangulatával tökéletesen társul az ID. Buzz-hoz” – mondta Kovács András, a Volkswagen Haszonjárművek márkaigazgatója. „Arról nem is beszélve, hogy az ID. Buzz Cargo segítségével nem csak stílusossá, de fenntarthatóvá is válik a termékek kiszállítása. Win-win egy divatcég számára!”