- Hirdetés -

Elszabadult a pucér természetjáró

|

Rezső annyira komolyan veszi a fenntarthatóságot, hogy ruha nélkül vág neki a természet felfedezésének. A magyar outdoor márka, a Sandstone idén csatlakozik a túratermékeket forgalmazó Mountex #szabadbanszabadon kezdeményezéséhez, az együttműködés főszereplője pedig Rezső, aki számos aktivitásban vesz részt a túlfogyasztás visszafogása érdekében pucéran, a túrázástól a horgászatig. A közös #szabadbanszabadon pólókollekción is megjelenő, provokatív figura a túlfogyasztás veszélyeire hívja fel a figyelmet. A márka minden eladott póló után 300 forintot ajánl fel a Levegő Munkacsoportnak.

A túlfogyasztás nem kúlfogyasztás! Ezzel a jelmondattal indul a két neves hazai outdoor cég kezdeményezése, amelyhez Rezső mellett a humorista és környezetvédő, Litkai Gergely is csatlakozott. A stand-upos maga is nekivágott a természetnek, jó tanácsait pedig egy izgalmas videóban osztja meg. Ő is, és a Mountex is évek óta kiáll a szükségtelen vásárlások, a felhalmozás és a felelőtlen költekezés ellen. A vállalat üzletei a #szabadbanszabadon mozgalom keretében évek óta zárva tartanak a Black Friday napján, ilyenkor a természetben töltik az időt a munkatársak és erre buzdítják a vásárlókat is. A legújabb akciójukhoz csatlakozott a túraruházatot gyártó Sandstone, hogy közösen a tegyenek a fogyasztás visszafogásáért és a tisztább környezetért.

„Fontos volt számunkra, hogy megmutathassuk, a természetjáráshoz nincs szükség pazarló fogyasztásra, fenntartható szemlélettel is ugyanúgy kikapcsolódhatunk a szabadban – mondta el Sárközy Mihály, a Mountex ügyvezetője. – Nagyon örülünk, hogy a Sandstone is hasonlóan gondolkozik. Nem volt kérdés, hogy az együttműködésünk is a fenntartható természetjárás köré fog épülni, ennek lett az arca Rezső. 2020-ban alapítottuk meg a #szabadbanszabadon mozgalmat, azzal a céllal, hogy arra ösztönözzünk mindenkit, hogy a felesleges holmik felhalmozása helyett mozduljon ki hétvégén, vagy amikor tehetik, a természetbe!”

A közös kollekció pólóin meztelenül túrázó Rezső a #szabadbanszabadon filozófiát képviseli, és a provokatív grafikákon különböző tevékenységeket folytat, mint a horgászat, túrázás, vagy éppen biciklizés. A két vállalat célja, hogy alternatívát mutassanak a túrázás és a természet szerelmeseinek, és felhívják a figyelmet a tudatos vásárlások fontosságára. Az outdoor ruházat és felszerelések szakértői szerint mindig érdemes tartós, időtálló ruhadarabokat választani, majd azokat szükség esetén javítani, így jelentősen csökkenthető az egyéni környezeti terhelés. Az ideális túraruházat könnyen javítható, erre például lehetőség van a Mountex Váci úti üzletében is, ahol a Javítósarok szolgáltatás keretében helyben állítják helyre a vásárlók felszerelését.

A #szabadbanszabadon kampány májusban lehetőséget ad a hazai természetjáróknak, hogy a Sandstone különleges, limitált pólókollekciójával is segíthessék a környezet tisztán tartását. Minden megvásárolt póló után 300 forintot a Levegő Munkacsoportnak ajánl fel a Mountex és a Sandstone, hogy támogassák a szervezet értékes közösségszervező és edukációs tevékenységét.

„A saját termékeinkben is kiemelt figyelmet fordítunk a tartós, minőségi kialakításra, amivel kímélhetjük a környezetet, ezért lett ez a célja Rezsőnek és a #szabadbanszabadon kampánynak is. Örülünk, hogy támogathatjuk a Levegő Munkacsoportot, és hisszük, hogy együtt tehetünk egy fenntarhatóbb jövőért” – mondta Nagy Zsolt, a Sandstone alapítója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...