Új kreatívigazgatót nevezett ki Barna Tamás és Fabricius Gábor: Jávor Bencére bízták a közel 35 fős kreatív csapat vezetését. Az egyik legnagyobb hazai márkastratégiai ügynökséget külsős szervezetfejlesztő is támogatta a komplex kiválasztási folyamat során. Jávor Bence munkáját client service oldalon új igazgató, Boér Anna Nóra támogatja.
Jávor Bence több mint 14 éves reklámszakmai tapasztalattal rendelkezik, korábban a Greenroom és a Mito kreatívigazgatói posztját töltötte be. Rengeteg olyan előremutató és díjnyertes projekt köthető a nevéhez, mint például a “The real mannequin challenge” vagy a “Coming home from Africa”. A Republic Groupnál a legfontosabb feladatai a digitális szinergiák és a kreatív innováció erősítése, továbbá egy több évre kiterjedő, komplex kreatív HR stratégia felépítése.
Az ügynökség egyik kiemelt stratégiai célja, hogy a szakmai divíziók - kreatív, content, digitális, produkció - közötti integrált és szinergikus együttműködést az elmúlt évekhez hasonlóan tovább fejlessze, ezáltal folyamatosan lendületes, innovatív és friss koncepcionális megoldásokat szolgáltatva több mint 30 aktív ügyfele számára. Emellett - az ipar változásaira reagálva - kiemelt szerepet kap a kreatív szakemberek igényeinek felmérése, motiválásuk újragondolása.
Jávor Bence érkezésével az ügynökség azonnal el is indított egy a szakmának szóló kampányt, amely arra a kurrens kérdésre keresi a választ, hogy elveszi-e a mesterséges intelligencia a reklámszakemberek munkáját.
A válaszok megtalálásához izgalmas kísérletbe fogtak, az első lépésekről pedig így nyilatkozott a kreatívigazgató: “Hosszasan ötleteltünk a csapattal, mígnem olyan megoldásra jutottunk, amiről úgy gondoljuk teljesen egyedülálló a szakmán belül. A projekt pontosan azt a bátor, kísérletező utat és a creative excellence iránti törekvésünket jelöli ki, amit a jövőben képviselni szeretnénk, ezáltal még erősebb kreatív teljesítményt felmutatva.”
Persze a teszthez bevállalós csapatra volt szükség: “A komplett ügynökség összefogása kellett ahhoz, hogy megvalósuljon az ötlet. Az accountoktól a filmeseken és a content csapaton át, egészen az irodavezetőnkig mindenki hozzátett a projekthez. Megvolt a merészség és a bizalom, hogy belevágjunk egy olyan kísérletbe, amiről senki sem tudhatta, hogy mi lesz a vége.”
Boér Anna Nórát client service igazgatóvá léptették elő
Az ügyfélkapcsolati vezető 2016-ban csatlakozott a Republic csapatához, számos sikeres kampány köthető a nevéhez, valamint a BrandFestival operatív igazgatói pozícióját is betölti. Az elmúlt két évben head of client service pozícióban többek között olyan nagymárkák gondozása tartozott hozzá, mint az Etele Plaza, a Raiffeisen Bank, az Omnia és a Hyundai. Új pozíciójáról így nyilatkozott:
„Szeretném tovább vinni azt a kiemelkedő ügyfélközpontú hozzáállást, ami a Republic Groupot mindig is jellemezte. Biztos vagyok benne, hogy az ügynökségnél eltöltött hét év tapasztalata ebben sokat fog segíteni. Az ügyfelek minőségi és pontos kiszolgálása mellett, fontosnak tartom a közel 20 fős client service team és a további szakmai csapatok szinergiájának tökéletesítését. Mindezen felül kiemelt célom mindent megtenni kollégáim jólétéért és motivációjuk fenntartásáért is.”