- Hirdetés -

Megújítja kommunikációját a Praktiker

|

A barkácspiacon meghatározó pozícióval rendelkező áruházlánc 25 éve van jelen Magyarországon, így mindenkinek az elsők között jut eszébe ez a márkanév, ha a lakókörnyezetünk alakításáról van szó. Az újrapozicionált brand azt ígéri: a Praktikerrel meg tudod csinálni, lesz mire büszkének lenni.

A barkácsolás, lakásfelújítás, építkezés vagy a kisebb javítások mindannyiunk életének részét képezik. Ezekhez a munkákhoz, az alapanyagok, szerszámok és más kiegészítők, például kerti eszközök beszerzéséhez kapcsolódóan mindenkinek az elsők között jut eszébe az országban 20 áruházzal jelenlévő Praktiker. Ez nem véletlen, hiszen hazai története 1998-ban indult, így idén immár 25 éve „ugorhatunk el a Praktikerbe”. A 2016-tól magyar tulajdonban lévő barkácsáruház márkáját most újrapozicionálják, amelynek stratégiai célja a fogyasztói kapcsolódást segítő érzelmek bevonása, valamint a versenytársaktól történő még határozottabb megkülönböztetés és egyedi hang kialakítása. A kommunikáció és az arculat újratervezésekor arra is figyeltek, hogy megtartsák az országban negyedszázada megbízható barátként velünk lévő brand értékeit, és azokra építsék az új elemeket. Sommer Ádám, a Praktiker marketing, PR és online szolgáltatások igazgatója elmondta: az új kommunikációs elemek mindegyike azt kívánja erősíteni, hogy ha kell valami otthonra, érdemes a Praktikerbe menni, mert biztosan lesz, amit keresel, akár az egyik hazai áruházba, akár a hamarosan megújuló webshopba ugrasz be. Az új image koncepciója szerint a Praktikerrel lesz mire büszkének lenni: jól tudjuk, hogy nehéz belevágni a felújításba, dekorálásba vagy a kert rendbetételébe, de az út végén, amikor látjuk a munkánk gyümölcsét, eláraszt minket a büszkeség. Mindenki képességének, szándékának megfelelően bátran belevághat a barkácsolásba, a siker nem marad el. Az sem baj, ha nem tökéletes a végeredmény, hiszen mi csináltuk, és erre büszkék lehetünk. A stratégiai tervezés során frissítették a márkaszemélyiséget is, amelyhez az aktív, nyitott, közvetlen, tájékozott, középkorú, magabiztos és laza tulajdonságokat társították.

A márka megújítása során új tagline, valamint új kampányfilmek készültek, és frissült az arculat is. Az új logó épít a korábbira, ugyanakkor modernebb, frissebb és letisztultabb lett. A tagline motiváló, és érzelmi kötődést alakít ki a vásárlókkal: Praktiker – meg tudod csinálni. A kampányfilmek a frissített márkaszemélyiségnek és koncepciónak megfelelően lendületesek és érzelmekkel telítve közelítenek a felújítás témájához. A jelenetek a munkák végén megélt büszkeségpillanatokat mutatják be: amikor elkészültünk valamivel, az utolsó mozdulatokat végezzük, és megosztjuk örömünket a hozzánk közel állókkal.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...